محبوبیت کدام سبک موسیقی در میان جوانان بیشتر است؟

کد خبر: 1148583

 

وقتی صحبت از صنعت موسیقی می شود، مخاطبان جوان یکی از با ارزش ترین جمعیت هدف هستند. به‌ویژه با ظهور رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های پخش آنلاین، جوانان اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌توانند به سرگرمی‌های موسیقی خود دسترسی داشته باشند. این توانایی برای یافتن آهنگ برای خود، تأثیر بی‌سابقه‌ای بر صنعت سرگرمی داشته است.

موسیقی نقش مهمی در زندگی جوانان و نوجوانان ایفا می کند و فواید بسیار متنوعی را برای زندگی به ارمغان می آورد. گوش دادن به موسیقی نه تنها لذت بخش و یکی از سرگرمی های مورد علاقه جوانان است، بلکه در زمینه آموزش نیز مزایایی را ارائه می دهد. نورا استوفر، کارشناس آموزش و نویسنده می‌گوید: «گوش دادن به آهنگ در حین مطالعه می‌تواند جریان کار را تا حد زیادی بهبود بخشد. علاوه بر این، موسیقی به جوانان احساس تعلق می دهد که به ویژه برای آموزش کل نگر مهم است. با در نظر گرفتن تمام این مزایا، در اینجا به معرفی محبوب ترین ژانرهای موسیقی در بین نوجوانان و جوانان امروزی خواهیم پرداخت.

موسیقی پاپ

 

از زمان ظهور موسیقی، پاپ بر سلیقه جمعیتی جوانان در موسیقی غالب بوده است. در حالی که پاپ به خودی خود یک ژانر نیست، اما ترکیبی از آهنگ های شاد و اشعار جذاب را نشان می دهد تا سبکی را شکل دهد که به ویژه برای جوانان جذاب باشد. پاپ از بسیاری از ژانرهای دیگر مانند EDM، R&B و راک تأثیر می‌پذیرد و از این رو جذابیت انبوه آن را به همراه دارد. بررسی‌های سراسری نشان می‌دهد که موسیقی پاپ محبوب‌ترین سبک آهنگ در میان دانش‌آموزان 16 تا 24 ساله است.

در ایران هم آهنگ های پاپ نسبت به سایر سبک ها از تنوع بسیار بیشتری برخوردار است و بیشتر مردم ترجیح میدهند که به تک آهنگ های جدید پاپ گوش بدهند. از جمله هنرمندان جوان و شناخته شده ی این سبک می توان به آرون افشار، مسیح و آرش AP، ماکان بند، محسن ابراهیم زاده، هوروش بند، مسعود صادقلو و ... اشاره کرد. خوشبختانه موسیقی در کشور ما رایگان است و می توانید آهنگ های این هنرمندان به صورت قانونی از سایت دانلود آهنگ بیپ موزیک دانلود نمایید.

666

 

موسیقی جاز

جاز به عنوان یکی از ژانرهای پیچیده‌تر صنعت، در کنار موسیقی کلاسیک شهرت دارد، اما همچنان در بین جوانان محبوبیت بالایی دارد. ژانری که درک عمیق تئوری موسیقی را با توانایی نوازندگی فوق‌العاده ترکیب می‌کند، این یک ژانر از اجرای هنری است که نه تنها بر اساس زیبایی‌شناختی، بلکه به‌عنوان یک ژانر کاملاً مغزی عمل می‌کند.

777

موسیقی راک

راک که راک اند رول نیز نامیده می شود، شکلی از موسیقی محبوب است که در دهه 1950 ظهور کرد. مطمئناً می توان بحث کرد که تا پایان قرن بیستم راک شکل غالب موسیقی عامه پسند در جهان بود. در دهه 1950 در ایالات متحده آغاز شد و در دهه 60 به سایر کشورهای انگلیسی زبان و در سراسر اروپا گسترش یافت و در دهه 90 تأثیر آن در سطح جهانی آشکار شد.

 

888

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها