کردیت کارت چیست و نحوه ساخت کردیت کار چگونه است؟

کد خبر: 1149153
کردیت کارت چیست و نحوه ساخت کردیت کار چگونه است؟

 

اگر تازه وارد دنیای دیجیتال شذه اید، احتمالاً در مورد نحوه عملکرد کردیت کارت سؤالاتی دارید. وقتی استفاده از کردیت کارت یا همان کارت های اعتباری را شروع می کنید چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و فقدان دانش می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

این راهنمای مبتدی تمام اصول اولیه کارت های اعتباری را پوشش می دهد. دقیقاً یاد خواهید گرفت که کردیت کارت چیست و نحوه ساخت کردیت کار چگونه است؟ چگونه بهترین کارت اعتباری را انتخاب کنید، و اطلاعات زیادی که باید در مورد استفاده از کارت های اعتباری بدانید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

کردیت کارت نوعی حساب اعتباری چرخشی است. این بدان معناست که می توانید تا زمانی که حساب باز است، پولی را که به طور مکرر وام می گیرید خرج کنید و آن را پرداخت کنید. حساب‌های اعتباری چرخشی تاریخ پایان مشخصی ندارند. تا زمانی که حساب باز و در وضعیت خوبی باقی بماند، می توانید به استفاده از آن ادامه دهید.

شما با خرید کردیت کارت (Credit Card) مجازی و فیزیکی می توانید انواع خرید های خود را مانند خرید از سایت های خارجی، پرداخت های ارزی یا دریافت حواله ارزی را به راحتی انجام دهید. در ضمن پرداخت با دستگاه pos و برداشت از طریق ATM نیز میسر است.

وقتی برای کردیت کارت تأیید می‌شوید، وام‌دهنده محدودیت اعتباری را تعیین می‌کند. این حداکثر مبلغی است که می توانید به حساب خود شارژ کنید. هر بار که خریدی در سایت های خارجی انجام می دهید، مبلغی که شارژ می کنید از سقف اعتبار شما کم می شود. مبلغی که باقی مانده است اعتبار موجود شماست. و هنگامی که پرداختی انجام می دهید، اعتبار موجود شما دوباره افزایش می یابد.

همچنین ممکن است از خود بپرسید: تفاوت بین کردیت کارت و کارت نقدی چیست؟ بزرگترین تفاوت این است که هنگام خرید، پول از کجا می آید؟! با کارت اعتباری، پول قرض می‌گیرید، در حالی که کارت نقدی مستقیماً از حساب بانکی مرتبط شما وجوه می‌کشد.

کردیت کارت چگونه ساخته می شود: کردیت کارت (Credit Card) به یک حساب اعتباری در یک موسسه مالی گره خورده است. وقتی از کارت استفاده می‌کنید، از صادرکننده کارت اعتباری وام می‌گیرید. می توانید از کردیت کارت برای خرید کالا یا خدمات با هر تاجری که کارت اعتباری را می پذیرد استفاده کنید. برخی از کارت‌ها همچنین به شما امکان می‌دهند پیش‌پرداخت نقدی دریافت کنید ، اگرچه این کار به دلیل هزینه‌های بالا توصیه نمی‌شود.

مبلغی که در کردیت کارت بدهکار هستید، مانده نامیده می شود . اگر 100 دلار خرید کنید، موجودی کارت شما 100 دلار افزایش می یابد.

هر کردیت کارت دارای محدودیت اعتباری است، که حداکثر مبلغی است که می توانید در یک زمان به بانک بدهی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر سقف اعتبار کارت شما 1000 دلار باشد، موجودی نمی تواند از این مقدار تجاوز کند.

اگر در حال حاضر با مدیریت پول خود مشکل دارید یا فکر می کنید ممکن است وسوسه شوید که بیش از حد خرج کنید، مهم است که از دریافت کردیت کارت خودداری کنید. آیا در مورد مدیریت مخارج خود و توانایی پاک کردن موجودی هر ماه خود مطمئن هستید؟ سپس یک کردیت کارت می تواند راه خوبی برای خرید آنچه اکنون نیاز دارید باشد و هزینه آن را هر ماه بپردازید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها