برای خرید کابینت ممبران آماده شو ! قیمت 1401

کد خبر: 1149324
برای خرید کابینت ممبران آماده شو ! قیمت 1401

کابینت ممبران چیست؟

9

انتخاب روکش مناسب برای کابینت‌ها به اندازه چهارچوب حائز اهمیت است زیرا علاوه بر اینکه انتخاب این روکش بر ظاهر آشپزخانه تاثیر می‌گذارد، باعث محافظت کابینت‌ها نیز می‌شود و عمر کابینت‌ها را نیز تعیین می‌کند.

یکی از پوشش‌ های محبوب برای کابینت‌ ها، ممبران یا همان وکیوم است. ممبران یک فویل پلی وینیل کلراید (PVC)  می‌باشد که در رنگ های مات، براق و حتی چوبی موجود است و اطراف تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF)تحت فشار بالا پیچیده می شود.

 

شما میتوانید برای مشاهده کابینت ممبران و قیمت به روز این محصولات به وب سایت خانه و آشپزخانه ارینب به آدرس https://orinab.com/cabinet/memمراجه کنید، فروشگاه اینترنتی ارینب اولین وب سایت فروش اینترنتی انواع کابینت آشپزخانه آماده با پایینترین قیمت و تحویل سریع محصول در ایران می باشد.

 

رنگبندی های کابینت ممبران چگونه است ؟

کابینت ممبران دارای رنگ بندی های مختلف از جمله، کابینت ممبران سفید صدفی، کابینت ممبران سفید طلایی، کابینت ممبران قهوه ای، کابینت ممبران خاکی رنگ، کابینت ممبران طوسی و...

نگران نباشید شما با مراجعه به وب سایت معرفی شده در بالا میتوانید تمام نیاز های آشپزخونتون به کابینتت ممبران را با انواع رنگ مختلف به همراه قیمت مشاهده نمایید.

10

چرا کابینت ممبران سفید یا سفید صدفی نمایی متفاوت به آشپزخانه شما می بخشد؟

استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه احساس تمیزی و نظم را القا می‌کند. این رنگ از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه است. همچنین رنگ‌های روشن، باعث می‌شوند تا آشپزخانه شما بزرگتر جلوه کند.

رنگ کابینت‌ ممبران آشپزخانه ارینب، سفید با رگه های طرح چوب نقره‌ای رنگ یا همان سفید صدفی است که کابینت‌ها را از حالت خنثی بودن خارج می‌کند. برای مشاهده کابینت ممبران سفید صدفی و قیمت اینجا را کلیک کنید.

 

آیا کابینت نئوکلاسیک همان کابینت ممبران است ؟

طراحی نئوکلاسیک در کابینت بر اساس خانه های اشراف زاده های اروپایی و آمریکایی در دهه ی 1700 تا 1800 میلادی است. البته به نوبه خ در اواسط قرن هجدهم میلادی در اروپا، بسیاری از اشراف زاده‌ها به سمت استفاده از معماری با تلفیقی میان دوران باستان و دوران رنسانس، در بیرون و داخل خانه‌های خود رو آوردند. استفاده از نقوش معروف معماری در دکوراسیون داخلی خانه تا مبلمان به یک طراحی فوق العاده انجامید. طراحی که امروز به نام نئوکلاسیک به گوش شما رسیده است.

امروز این سبک معماری همچنان در جهان محبوب و مورد توجه است. اگرچه این معماری طی قرون مختلف دست خوش تغییراتی شده است. فراموش نکنید اگر به دنبال آشپزخانه ای کلاسیک هستید بهترین انتخاب برای شما کابینت نئوکلاسیک می‌باشد. این سبک طراحی از دوره کلاسیک در یونان باستان و رم برگرفته شده است.

پس میتوان گفت طراحی کابینت ممبران در آشپزخانه با الگویی از طرح نئوکلاسیک است، که باعث شده تا  کابینت ممبران یا وکیوم را به نمایی زیبا در آشپزخانه تبدیل کند.

 

قیمت کابینت ممبران در سال 1401 چگونه محاسبه می شود؟

نحوه ی محسابه قیمت کابینت ممبران در کارهای سفارشی بسیار متفاوت تر از کابینت های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کابینت ارینب است، شما با ورود به وب سایت orinab کاملا متوجه این موضوع می شوید، در صورتی که از لحاظ کیفیت تولید و ساخت تفاوتی بین کابینت ممبران سفارشی موجود در بازار با این برند موفق کابینت آشپزخانه نیست. پس اُرینب رو در یاد داشته باشید.

عوامل مختلفی مانند روش ساخت(سفارشی یا کابینت آماده)، کیفیت ساخت(مواد مورد استفاده)، گزینه های موجود برای طراحی(کشو، نظم دهنده‌ها، اکسسوری‌ها و غیره)، روکش مورد استفاده(ملامینه، پی وی سی و غیره) و یراق آلات(پایه، دستگیره، صفحه، لولا و غیره) تعیین کننده قیمت کابینت آشپزخانه هستند.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از عوامل مهم بر قیمت کابینت‌های آشپزخانه، مواد مورد استفاده است. کابینت ها معمولاً از فلز، چوب یا مواد مبتنی بر چوب از جمله: چوب طبیعی، تخته سه لا، نئوپان، تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) روکش چوب ساخته می‌شوند و از انواع کابینت‌ها می‌توان به کابینت‌های تمام فلز، بدنه فلزی درب ام دی اف ، تمام چوب یا ام دی اف ، هایگلاس و ممبران اشاره کرد. با توجه به مواد و نوع کابینت ساخته شده، هزینه کابینت شما افزایش می‌یابد. اگر بودجه کمی دارید، جایگزین های چوب همیشه در مقایسه با چوب طبیعی گزینه مقرون به صرفه تری خواهند بود.

 برای محاسبه قیمت این کابینت ها فرمول ثابتی داریم و همه نوع کابینت را با یک روش می‌توانیم محاسبه کنیم. در ابتدا باید متراژ زمینی را از هوایی جدا کنیم.

 

 محاسبه قیمت کابینت‌های زمینی ممبران:

 

 

بطور مثال اگر بخواهیم برای 80 سانتی متر، کابینت زمینی ممبران که قیمت هر متر 5000000 است، نصب کنیم:

 

 

محاسبه قیمت کابینت های هوایی ممبران:

 

 

 برای 80 سانتی متر فضای دیواری که قیمت هر متر کابینت ممبران  5000000 است، قیمت کابینت هوایی بصورت زیر محاسبه می شود:

 

 

 

البته این درصد که برای کابینت های زمینی و هوایی محاسبه شد برای بعضی قسمت ها متفاوت است. برای کابینت های کمدی ایستاده %180، کاور پکیج 100% می باشد.

همچنین برای محاسبه قیمت کابینت پله ای آشپزخانه هم از روش دیگری باید استفاده کنیم. برای کابینت‌های زمینی از درصد 60% و برای کابینت های هوایی از 70% استفاده  می کنیم.

 

آیا قیمت کابینت‌های آماده یا پیش ساخته ممبران هم به همین صورت محاسبه می شود؟

خیر، اگر برای خرید کابینت هایی که از قبل طراحی و ساخته شده اند به فروشگاه رفته باشید وقتی قیمت را از فروشنده می پرسیم بصورت مترمربع یا سرویسی قیمت را می دهد. بطور مثال می گوید قیمت سرویس کامل کابینت ممبران(سه متر زمینی+ سه متر هوایی) ، 10میلیون است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا قیمت کابینت های پیش ساخته ارزان قیمت تر است، آیا کیفیت آن مناسب نیست؟ در پاسخ باید بگوییم خیر قیمت این کابینت ها به دلیل نامرغوب بودن مواد نیست که پایین تر است به این دلیل است که کابینت ها در کارخانه در تیراژ های بالا و سریع (بصورت یک متر یک متر) تولید می شوند و اما در کابینت های سفارشی وقت زیادی برای ساخت صرف می شود و در نتیجه هزینه بالا تر می شود.

برای خرید کابینت های ممبران با ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی ارینب مراجعه کنید.

 

 

 

اما کابینت ممبران چه تفاوتی با  لمینت دارد؟

ممبران نوعی روکش یا فویل است که روی چوب چسباند شده است اما لمینت از لایه‌های نازک کاغذ صاف ساخته شده است که بهم چسبانده شده‌اند.

 در حالی که تمیز کردن هر دو گزینه نسبتاً آسان است، ممبران را می توان به راحتی با یک شوینده معمولی و پارچه تمیز کرد از طرفی لمینت با توجه به کاربردش نیاز به تلاش بیشتری دارد. در واقع نمی توانید از شوینده های با قدرت لایه برداری زیاد برای تمیز کردن کابینت های ممبران استفاده کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد خراش شود در صورتی که لمینت مقاومت و استحکام خوبی در برابر سایش  این لایه بردارها دارد.

لمینت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و زنده تری دارند از سوی دیگر، کابینت های ممبران تنوع رنگ کمتری دارند، همچنین جلوه ای ساده و طبیعی به فضای شما می دهند.

پوشش ممبران مقاومت بهتری در برابر ر طوبت دارد  زیرا فویل، اطراف چوب ام دی ف پیچیده شده است اما کاغذهای مورد استفاده در روکش لمینت رطوبت را  جذب می کنند  در نتیجه باعث از بین رفتن  و آسیب بیشتر در بافت چوب می شود.

از آنجایی که ممبران پوششی است که روی حکاکی ها، شیارها و کناره ها  را می‌پوشاند و تمام لبه ها را می بندد، نیاز به لبه بندی ندارد اما لمینت‌ باید با نوارهای پی وی سی یا آلومینیوم لبه دار شود.

قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید باعث  تغییر رنگ پوشش کابینت های ممبران می‌شوند اما لمینت‌ها به دلیل داشتنن محافظ پلاستیکی تا سال‌ها تغییر رنگ نمی دهند.

طبق استانداردهای صنعتی، PVC یا پلی وینیل کلراید(ممبران) کمی گرانتر از ورق های لمینت معمولی است زیرا نصب سخت تری دارد. گرچه گرانتر است اما می توان گفت صرفه اقتصادی بیشتری دارد زیرا دارای ماندگاری بیشتری می باشد همچنین، نگهداری آن آسان تر است و در آشپزخانه های پرکاربرد نسبت به لمینت بیشتر دوام می آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها