ضرورت و اهمیت پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت

کد خبر: 1150273
ضرورت و اهمیت پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت

 

امروزه هر کسب و کار مدرنی برای جذب مشتریان جدید و وفادار نگه داشتن مشتریان فعلی نیاز به یک وب سایت پیشرفته و به روز دارد. از سوی دیگر، کارآفرینانی که وب‌سایت‌های تجاری خود را اداره می‌کنند، اغلب نیاز به نگهداری و پشتیبانی از سایت خود به صورت منظم دارند. چرا که غفلت کردن از چنین کاری ممکن است باعث آسیب دیدن وب سایت و در نتیجه اختلال در کسب و کار گردد. همچنین عدم پشتیبانی و به روز نگه داشتن سایت و به کار نبردن خدمات سئوی سایت، پس از مدت کوتاهی باعث خرابی و افت سایت می شود. در نتیجه سایت دیگر برای بازدید کنندگان جذاب نخواهد بود و به تدریج مخاطبان کم و کمتر می شوند.

از طرفی وجود انواع هکرها، ویروس ها و دیگر عناصر مخرب در فضای مجازی، نیاز به داشتن یک پشتیبان سایت قدرتمند را دو چندان می نماید. در این مطلب قرار است درباره ضرورت و اهمیت پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم.

دلیل استفاده از پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت

پشتیبانی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایت خود را ایمن کنید. در حقیقت می توان گفت که امنیت مهمترین دلیل برای داشتن یک پشتیبانی قابل اعتماد برای وب سایت است. بسیاری از شرکت ها و افراد، داده های حساس را روی سرورهای خود نگه می دارند. در صورت به وجود آمدن هر گونه اختلال در این داده ها، موجب از دست رفتن اطلاعات مهم سایت خواهد شد. این موضوع می تواند منجر به آسیب های جدی در کسب و کار و یا حتی ورشکستگی آنها شود. به همین دلیل است که وجود پشتیبانی وب سایت قابل اعتماد برای حفظ یک وبسایت تجاری موفق و یا هر گونه وبسایت دیگری اعم از سایت های آموزشی، تبلیغاتی، اطلاع رسانی و ... بسیار مهم است.

6

مزایای پشتیبانی سایت و سئو

یکی از مزایای مهم پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت عدم نگرانی مدیران از جانب نگهداشتن سایت خود به صورت فعالانه می باشد. بسیاری از کارآفرینان زمان کافی برای نگهداری از وب سایت خود را به صورت روزانه ندارند. پشتیبانی از سایت باعث می شود که حتی اگر زمان زیادی برای کار کردن با وب سایت خود ندارید و یا حتی اگر مدت ‌ها هیچ محتوایی را ارسال نکنید، وبسایت شما همچنان آنلاین بماند. در نتیجه مشتریان قدیمی و بالقوه می‌توانند مهم‌ ترین اطلاعات وبسایت شما را بخوانند.

اما چندین کار مهم وجود دارد که باید انجام شود تا وب سایت شما قابل مشاهده باشد. همانگونه که اشاره نیز گردید، پشتیبانی از سایت مزایای زیادی مانند حفظ کیفیت سایت، بهینه سازی سایت و در نتیجه موقعیت در هر شغل و حرفه مربوط به سایت دارد. نگهداشتن مشتریان قدیم و جذب مشتریان جدید نیز از دیگر مزایای این خدمات به شمار می آید.

خدمات پشتیبانی سایت کدام اند؟

کلیه وب سایت ها به خدمات پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت برای جلوگیری از به مخاطره افتادن امنیت سایت و از دست رفتن فاکتور های مهم و اساسی سایت نیاز مبرم دارند. پشتیبانی سایت به طور معمول به معنای ایجاد تغییرات مثبت در سایت است. این تغییرات نتایج بسیار ارزشمندی را در دراز مدت در پی خواهد داشت. برخی از مهم ترین این نتایج می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ایجاد امنیت در سایت و پیشگیری از هک شدن آن
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بکاپ گیری و یا بازیابی اطلاعات
  • ایجاد محتوای جدید
  • ایجاد امکانات جدید بر اساس تکنولوژی روز دنیا
  • مدیریت و ارتقا پلاگین ها، افزونه ها و پنلهای وردپرس
  • بر طرف کردن مشکلات احتمالی مربوط به سایت
  • همگام کردن سایت با موتور های جستجو
  • نگهداشتن رضایت کاربران
  • مقابله با حمله سایبری یا بدافزار های خطرناک
  • تمدید دامنه سایت
  • توسعه سایت
  • بهبود جایگاه سایت

7

خدمات طراحی و سئو سایت

خدمات طراحی سایت و خدمات سئو سایت از اصول اولیه برای داشتن یک وب سایت قدرتمند و موفق به شمار می آید. این موارد به همراه پشتیبانی از وب سایت به طور منظم بهترین راه حل برای نگهداری و نیز بهینه سازی سایت است. با این کار همواره می توان سایت را در جایگاه های بهتر و حتی رتبه های اول گوگل نگه داشت. همچنین با وجود این خدمات می توان از سایتی کاربر پسند برخوردار شد. در حقیقت یک سایت بدون خدمات سئو و به روز رسانی محتوای آن در کوتاه ترین مدت با شکست مواجه خواهد شد.

همان گونه که مشخص است، یکی از وظایف دارندگان وب سایت های مختلف، به نمایش گذاشتن لوگوها و سایر عناصر برندسازی است. همچنین وب سایت ها بسترهایی برای به اشتراک گذاری محتوای جالب و مطالب مربوط به بازاریابی نیز می باشند. بنابراین طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملاً اصولی قدم اول برای موفقیت است. با برخورداری از کلیه این خدمات شامل پشتیبانی سایت و سئو پس از طراحی سایت می توان از دلزدگی و عدم رضایت مخاطبان پیشگیری کرده و از رقبای خود پیشی گرفت.

سخن آخر

با افزایش روز افزون وبسایت های مختلف در دنیای مجازی و همچنین احتمال بروز آسیب و خطا در سایت ها و همچنین وجود مخرب ها و هکر ها، نیاز به داشتن یک پشتیبان سایت قدرتمند بیش از پیش احساس می شود. اگر از وب سایتی نسخه پشتیبان تهیه نشود و به هر دلیلی سایت از کار بیفتد، هزینه زیادی متوجه مدیران سایت خواهد شد. بنابراین ابتدایی و ضروری ترین کار در نگهداری یک سایت استفاده از خدامات پشتیبانی است. کارشناسان مجرب یاس وب با داشتن تجربه کافی در این امر آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشند. در پایان پیشنهاد می شود که از خدمات yasweb شامل خدمات طراحی سایت، خدمات سئو سایت و خدمات پشتیبانی سایت برای موفقیت در کسب و کار خود بهره مند شوید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها