کتایون رحیمیان وکیل ایرانی جایزه بهترین وکیل خارجی در امارات را بدست آورد

کد خبر: 1151321
کتایون رحیمیان وکیل ایرانی جایزه بهترین وکیل خارجی در امارات را بدست آورد

 

کتایون رحیمیان یکی از برجسته ترین وکلای ایرانی شاغل در کشور امارات که تحت اسپانسرشیپ وکیل شماره یک این کشور یعنی عبدالرحمان المضرب شروع به فعالیت کرده و تنها وکیل ایرانی است که مفتخر به اسپانسری توسط المضرب است. کتایون رحیمیان متولد ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ است. وی که قبل از رفتن به مدرسه خواندن و نوشتن را یاد می‌گیرد؛ در دوران دبیرستان نیز مقام اول کشوری را در زمینه نوشتن مقاله  در موضوع گفتگوی تمدن ها از رئیس جمهور وقت دریافت کرده است. کتایون در ۱۰ سالگی پدر خود را از دست داده و در کنار مادر و برادرهایش رشد کرده است. خانواده‌های پدری و مادری کتایون رحیمیان جزو خانواده های سرشناس ایران هستند.

او دارای دو دیپلم ادبیات و هنر است و تحصیلات حقوقی خود را از ایران آغاز کرده و در امارات متحده عربی ادامه داده است. او دو سال در کنار اولین وکیل کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تمرین و تعلیم دیده است و کار حرفه ای خود را تحت اسپانسری اولین وکیل امارات به نام عبدالرحمن المضرب با شماره ١ آغاز کرده و مفتخر بوده تنها ایرانی باشد که تحت اسپانسری این وکیل بزرگ بوده و کار کرده. پس از فوت ایشان نیز کتایون رحمیاین به گروه حقوقی عیسی بن حیدر پیوسته تا زمانی که سه سال بعد دفتر وکالت مستقل خود را در دبی تاسیس می‌کند.

5

موکلین کتایون رحیمیان و کسانی که در کنار او تمرین کرده‌اند از وی به عنوان نماد قدرت و سخاوت یاد می کنند. وی در سال ۲۰۱۳ میلادی از رییس دادگاه وقت امارات جایزه بهترین وکیل خارجی را دریافت کرده است و تاکنون موفق شده است ۶۷ کیس جزایی در امارات و خارج از امارات را با پیروزی در دادگاه های مختلف پشت سر بگذارد. او موفقیت های زیادی در زمینه جزایی کسب کرده است؛ در دوران کرونا به صورت آنلاین و پاره وقت مشاوره حقوقی و آنالیزگر هشت کمپانی در نقاط مختلف جهان بوده و نوشته های زیادی به زبان فارسی دارد که در حال چاپ می باشند.

 

وی در حال تعریف فریم ورک‌ها و چارچوب‌های جدیدی در زمینه حقوق جزا است و امیدوار است بتواند سبک جدیدی را در جهان در این زمینه به وجود آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها