نحوه خرید ارز دیجیتال به ساده ترین روش

خرید ارز دیجیتال با کارت شتاب + معرفی ارزهای آینده دار

کد خبر: 1136118

در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ارز های دیجیتال با رشد و شکوفایی که داشتند سرصدای زیادی در سراسر جهان ایجاد کردند. خیلی از کاربران ایرانی هم وارد حوزه شدند اما خیلی های دیگیر دقیقا نمیدانستند از کجا باید شروع کنند.

قیمت هارمونی وان

 

ما ساده ترین روش به شما خرید ارز دیجیتال را توضیح  می دهیم، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

یک نکته مهم در ابتدا:

 باید این موضوع را بدانید که خرید ارزهای دیجیتال دو حالت دارد:

۱. هولدر یا سرمایه گذاران بلند مدت :این دسته از کاربران ارزهای دیجیتال خود را برای بلند مدت خریداری می کند که این یک روش خوب برای افراد مبتدی است البته در ابتدا باید بدانند که بر روی چه ارزی سرمایه گذاری کنم که ما در این مطلب یکسری از های خوب و معتبر را به شما معرفی می کنیم.

  1. تریدر ها : بعضی از کاربران به مبادله روزانه ارزهای دیجیتال می پردازند و در واقع آن‌ها تریدر هستند . برای این کار ابتدا لازم است شما دانش کافی برای ترید داشته باشید که باید دوره‌های آموزشی را ببینید و بدانید در کجا بخرید و بفروش سپس بعد از آن باید از صرافی های ایرانی ارزهای استیبل بخرید و در صرافی خارجی به مبادله بپردازید.

پشنهاد ما به تازه کارها:

ما به افرادی که تازه قصد ورود به این بازار را دارند پیشنهاد میکنیم ارز های خوب و مناسب را برای بلند مدت خریداری کند و دچار هیجانات نشوند.

قدم اول انتخاب یک صرافی:

حالا ما در چند قدم می خواهیم خرید ارز دیجیتال را به شما آموزش دهیم.۱. قدم اول انتخاب یک صرافی مطمئن و معتبر

همانطور که میدانید شما برای خرید ارزهای دیجیتال میتوانید از ۲ حالت استفاده کنید.

1- خرید ارز های دیجیتال از صرافی های خارجی:

 برای اینکار ابتدا باید حساب کاربری خود را با کریدت کارت یا دیگرارزهای دیجیتال همانند تتر شارژ کنید و به تبادل بپردازید.

برترین صرافی های خارجی عبارت اند از :

  • بایننس
  • کوکوین
  • کوین بیس

2- خرید ارزهای دیجیتال از صرافی های داخلی:

  ما با توجه به اینکه صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، استفاده از این صرافی ها را پیشنهاد میدهیم.

بهترین صرافی های ایرانی عبارت اند از:

  • پی ام ایکس چنج
  • نوبیتکس
  • والکس
  • اوکی اکسچنج

برای خرید از صرافی های ایرانی شما باید با مدارک هوییتی خودتون احراز هویت کنید و اقدام به خرید نمایید. در صرافی  پی ام ایکس چنج تنها کافی است یک شماره موبایل به نام خودتون داشته باشید و تنها در کمتر از چند دقیقه احراز هویت کنید و عرض مد نظرتون رو خریداری کنید.

نکته مهم بسیار مهم : اگر نمیخواهید پول زیادی را خرج اینکار کنید، حتما از صرافی پی ام ایکس چنج pmxchange.co استفاده کنید که کارمزد صفر دارد و آنلاین هست و هم حتی با 300 هزار تومن هم میتوانید برای خودتون و دیگران ارز دیجیتال بخرید.

خرید سولانا

 

قدم دوم ساخت یک کیف پول :

 در این مرحله شما باید یک کیف پول تهیه کنید.  کیف پول ها مدل های متفاوتی دارند.  کیف پول های نرم افزاری، سخت افزاری و تحت وب از جمله آنها می باشند.

تمامی این کیف پول ها امنیت بالایی دارند اما برای داشتن یک کیف پول سخت افزاری شما باید هزینه کنید و آن را خریداری کنید پس :

پیشنهاد ما ساخت یک کیف پول نرم افزاری رایگان و  مطمئن است.

حال برای نصب کیف پول نرم افزاری با چندین کیف پول را به شما پیشنهاد می دهیم:

  • تراست ولت
  • کوینومی
  • متامسک
  • سامورایی

اما بهترین و آسان ترین کیف پول تراست می باشد  به آسانی آن را نصب کنید و استفاده نمایید.

پیشنهاد ما کیف پول تراست ولت است.

برای آموزش نحوه ساخت آسان این کیف پول در 2 دقیقه به وبلاگ سایت pmxchange.co  مراجعه کنید.

قدم سوم انتخاب یک ارز خوب و آینده دار

ما یک سری از ارزهای آینده دار را میخواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم

البته توجه داشته باشید تصمیم نهایی بر عهده خود شما می باشد ما تنها پروژه‌های قدرتمند را به شما معرفی می کنیم.

  • خرید سولانا یک بلاکچین پرسرعت و رقیب سرسخت اتریوم
  • پولکادات یک ارز دیجیتال معتبر با آینده ایی درخشان
  • هارمونی وان یک بلاکچین عالی که رویداد های خوبی در راه دارد.
  • سلر یک ارز دیجیتال معتبر و آینده دار
  • آواکس یک بلاکچین نوین و فوق العاده

قدم چهارم خرید و انتقال به کیف پول

در مرحله آخر زمانی که شما کیف پول خود را ساختید برای هر ارز شما یک آدرس در اختیار دارید .

برای دریافت آدرس وارد تراست ولت تون بشید و بر روی گزینه Recive بزنید و سپس اسم ارز مدنظرتون سرچ کنید. گاها ارز ها آدرسی یکسان و گاها آدرسی متفاوت دارند برای مثال ارز بیت کوین بر روی شبکه خودش با فرمت bc شروع میشود و ارز اتریوم بر روی شبکه خودش با فرمت 0x

حالا ادرس ارزی که مدنظرمون رو کپی میکنیم و به صرافی که میخواهیم از آن ارز بخریم مراجعه میکنیم.

مثلا شما میخواهید ارز هارمونی وان بر روی شبکه خودش بخرید.

حالا به سایت صرافی میرویم، ارز هارمونی وان و مقداری که مدنظرمون رو انتخاب میکنیم، آدرس را وارد میکنیم و پس از واریز وجه قیمت ارز هارمونی و تسویه حساب با صرافی، صرافی ارز را برای ما به آدرس داده شده ارسال میکند.

تبریک شما موفق شدید

حالا شما به همین سادگی صاحب یک کیف پول دیجیتال هستید که ارز دیجیتال دلخواه خودتون را در آن دارید.

اگر هنوز شروع نکردید همین الان وقتشه !

برای خودتون یک کیف پول ایجاد کنید و ارز دلخواهتون را بخرید و شما حتی برای هدیه دادن به دوستان و فامیل هم میتونید بهشون یک کیف پول دیجیتال با هر مقدار ارز دیجیتال که مد نظرتون هست بدهید و اونها را خوشحال کنید و شاید این هدیه کوچک، گنجی بزرگ برای اونها در آینده باشه.

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال ما صرافی آنلاین "پی ام ایکس چنج "  pmxchange.coرا به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران

بهترین قیمت پرفکت مانی

خرید و فروش پرفکت مانی در پی ام ایکسچنج

از مزایای این صرافی خرید و فروش پرفکت مانی آنی و بهترین قیمت پرفکت مانی  در ایران می باشد. پرفکت مانی نوعی سیستم پرداخت الکترونیکی است که در بین کاربران ایرانی محبوبیت بالایی پیدا کرده  و ووچر پرفکت مانی یکی از کارت شارژهایی است که  در خیلی از سایت های مهم اینترنتی مورد پذیرش قرار گرفته است و مانند خیلی از کارت های شارژ یا کارت هدیه استفاده کرد. یکی از کاربرد های مهم در دنیای امروز با توجه به تحریم ها و محدودیت های مالی آن، نقد کردن درآمد دلاری فریلنسرهای ایرانی و خرید از فروشگاه های آنلاین میباشد.

برای فروش پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی نیاز به احراز هویت ندارید و در این مرحله ارزمبدا را بر روی پرفکت مانی و ارزمقصد را بر روی تومان قرار دهید و به همین سادگی.

چگونه ووچر پرفکت مانی را خریداری کنیم

یکی از راحت ترین روش های خرید ووچر پرفکت مانی مراجعه به سایت های ایرانی است  البته پی ام ایکسچنج قدیمی ترین سایت فروش ووچر پرفکت مانی در ایران می باشد که با جستجوی عبارت " پرفکت مانی پی ام ایکسچنج" و وارد شدن به سایت پی ام ایکسچنج میتوانید خرید خود را انجام دهید.

دقت کنید صرافی معتبری را برای خرید وچر پرفکت مانی انتخاب کنید. شما پس از طی مراحل احراز هویت مبلغ مورد نظرتان را با کارت بانکی به نام خودتان وارد کرده و به صورت آنی ووچر را دریافت کنید. قبل از خرید دقت کنید سایت اینترنتی مورد نظر شما از پرفکت مانی پشتیبانی  میکند.

 چگونه پرفکت مانی رایگان بدست آوریم ؟ 

شاید در فضای اینترنت و دنیای مجازی شنیده باشید راه هایی وجود دارد که کسب درآمد بصورت دلاری داشته باشید اما باید خیلی مواظب شیادان و کلاهبرداران باشید که سرمایه شما را به غارت نبرند . دو روش وجود دارد که شما از طریق آن میتوانید Perfect Money رایگان بدست آورید و برای آموزش آن " پرفکت مانی رایگان " را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت پی ام ایکسچنج شوید.

ووچر پرفکت مانی

روش های پرداخت پرفکت مانی

برای خرید کالا و خدمات دو روش برای پرداخت در سیستم پرفکت مانی وجود دارد:1 – پرداخت از طریق ولت به ولت 2 – پرداخت از طریق ووچر پرفکت مانی

-پرداخت از طریق ولت به ولت :

در این روش شما باید حساب پرفکت مانی داشته باشید تا بتوانید از خدمات این بخش بهره مند شوید .

در بعضی از سایت ها برای پرداخت میتوانید وارد درگاه پرفکت مانی آنها شوید و از طریق روش ولت به ولت پول خود را انتقال دهید . توجه داشته باشید اگر حساب کاربری شما احراز شده نباشید باید ۲ درصد و اگر احراز شده باشد تنها ۰.۵ درصد به عنوان کمیسیون به سایت پرفکت مانی پرداخت نمائید.

-پرداخت از طریق ووچر پرفکت مانی

در این روش شما نیاز به حساب پرفکت مانی ندارید و میتوانید بدون داشتن حساب از خدمات آن بهره مند شوید. ووچر پرفکت مانی همانند کارت شارژ می باشد . هنگامی که شما یک ووچر خریداری میکنید تنها ۲ کد به شما داده می شود که نباید آن را در اختیار دیگران قرار دهید .دارای دو کد ۱۰ و ۱۶ رقمی می باشد. که شما برای خرید خدمات و کالاها در اینترنت کافی است کد ۱۶ رقمی و ۱۰ رقمی را داشته باشید.

خرید و فروش پرفکت مانی در سریعترین زمان

شما میتوانید در مجموعه پی ام ایکس چنج از ۳ روش وبسایت یا ربات تلگرامی یا اپلیکیشن  بهترین قیمت پرفکت مانی وچر پرفکت مانی خود را خرید و فروش کنید .

برای خرید پرفکت مانی از طریق وبسایت، در صفحه اصلی  به قسمت خرید و فروش سریع رفته و با وارد کردن اطلاعات هویتی احراز هویت خود را به صورت اتوماتیک کامل کرده و ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی پرفکت مانی قرار دهید و باقی مراحل را طی کند.

برای فروش پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی نیاز به احراز هویت ندارید و در این مرحله ارزمبدا را بر روی پرفکت مانی و ارزمقصد را بر روی تومان قرار دهید و باقی مراحل را برای تکمیل فروش خود طی نمائید. 

خرید پرفکت مانی

تبدیل پرفکت مانی به سایر ارز های دیجیتال

شما در صرافی ها میتوانید در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه ، پرفکت مانی خود را به بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتال مختلف تبدیل کنید.

 کیف پول پرفکت مانی

شما با ساخت حساب پرفکت مانی درواقع یک کیف پول برای خود ایجاد نموده اید و کیف پول دیگری بجز وبسایت خود پرفکت مانی وجود ندارد .

کیف پول پرفکت مانی قابلیت نگهداری چندین ارز از جمله :

  • پرفکت مانی دلاری
  • پرفکت مانی یورویی
  • طلا

را دارد که میتوانید با ثبت نام در این سایت از خدمات کیف پول آن بهره مند شوید.

در مجموع پرفکت مانی یک نوع سیستم ایمن و نوین می باشد که با اهداف و برنامه ریزی به دنبال ایجاد یک نظام مالی منظم و قوی است. شما به عنوان یک کاربر ایرانی می توانید با خیالی آسوده از این پلتفرم استفاده کنید.  خرید فوری ووچر پرفکت مانی در صرافی های آنلاین ایرانی مقدور است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها