تیپ جنجالی سپیده خداوردی در خارج از کشور | سپیده خداوردی مهاجرت کرد؟

کد خبر: 1152835

عکس جدید از سپیده خداوردی که به تازگی منتشر شده و توجه همه را جلب کرده است.

تیپ جنجالی سپیده خداوردی در خارج از کشور | سپیده خداوردی مهاجرت کرد؟

 سپیده خداوردی بازیگر ایرانی است که در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . سپیده خداوردی در اینستاگرام فعالیت ویژه دارد اما از کم حاشیه ترین بازیگر هاست . سپیده خداوردی متولد سال 1360 است.سپیده خدارودی نوازنده و شاعر هم هست. سپیده خداوردی اخیرا در کلبه عموپورنگ بازی کرده و همین باعث محبوبیتش در میان کودکان شده است.​

سپیده خداوردی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده و در ضمن خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است. او با بازی خوبش در سریال گلرخ طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان دختری به نام گلرخ است که دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به ازدواج رضایت نمی دهند، گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. مرتضی به پیشنهاد گلرخ ادامه تحصیل میدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها