اصلی ترین هزینه های مهاجرت به کانادا

کد خبر: 1118221

قشر گسترده‌ای از کسانی که به مهاجرت کانادا روی می‌آورند را افرادی تشکیل می‌دهند که به دنبال اطلاع دقیق از هزینه‌ها و مخارج مهاجرت به این کشورند تا بتوانند به‌طور صحیح برنامه‌ریزی کنند که مبادا در این راه دچار مشکل شوند. ما در آفیشیال ملکپور قصد داریم به بررسی اصلی‌ترین هزینه‌های مهاجرت به کانادا بپردازیم. مهاجران بسته به شرایط خود و راهی که به‌واسطه آن قصد مهاجرت به کانادا را دارند متحمل هزینه‌های گوناگونی می‌شوند. راه‌هایی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت به‌واسطه سرمایه‌گذاری و روش‌های دیگر که هرکدام نیازمند مبالغ متفاوتی از هزینه خواهند بود. هدف ما از این مقاله تکمیل اطلاعات افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند؛ باشد که با استفاده از این مطالب به برنامه‌ریزی و مدیریت جنبه اقتصادی این مسیر بیش‌ازپیش گام بردارند. مادامی‌که قصد مهاجرت به کانادا رادارید و سؤالی در این زمینه ذهن شما را درگیر کرده می‌توانید با آفیشیال ملکپور تماس تلفنی برقرار کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان خبره ما بهره‌مند شوید و سؤالات خود را نیز مطرح نمایید.

حداقل سرمایه و هزینه برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

حداقل سرمایه در مهاجرت به کانادا به هدف متقاضی بسته است برای مثال افرادی که به ‌قصد تحصیل قدم در عرصه مهاجرت می‌گذارند بدون شک نسبت به کسانی که در زمینه سرمایه‌گذاری این مهم را سپری می‌کنند به سرمایه کمتری احتیاج دارند. بنابراین هدف افراد از مهاجرت بسیار تعیین‌کننده است. سرمایه‌گذاری برای برنامه‌هایی مانند استارت آپ ها اگر از طرف صندوق‌های سرمایه‌گذاری کانادا باشد، نیازمند سرمایه‌گذاری 200 هزار دلار کانادا خواهد بود اما اگر از طرف یک گروه سرمایه‌گذاری باشد می‌بایست حداقل 75 هزار دلار کانادا را در این مسیر هزینه کرد. ما در آفیشیال ملکپور یک جدول به‌منظور هزینه حدودی مهاجرت برای خانواده‌ها با تعداد افراد متغیر آورده‌ایم که می‌تواند تا حدودی برای برآورد هزینه‌ها کمک‌کننده باشد.

تعداد اعضای خانواده

وجوه مورد نیاز (به دلار کانادا)

1

13213 دلار

2

16449 دلار

3

20222 دلار

4

24553 دلار

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق راه های مختلف چقدر است؟

همان‌گونه که ما در آفیشیال ملکپور پیش‌ازاین هم ذکر کردیم هزینه‌ها بستگی زیادی به شرایط مهاجر و انتخاب راه مهاجرت خواهد داشت. در این بخش در آفیشیال ملکپور قصد داریم که هزینه های حدودی هر کدام از طرق مهاجرت را بررسی کنیم:

  • مهاجرت کاری: مهاجرت به‌واسطه کار در کانادا به‌عنوان یکی از راه‌های مهاجرت بااینکه دارای پیچیدگی‌هایی است که متقاضی را درگیر می‌کند یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت محسوب می‌شود. کانادا کشوری است که به نیروی کار ماهر خارجی اهمیت می دهد و آنها را جذب می نماید. افرادی که شرایط کار در کانادا را دارا باشند این روش از ارزان ترین روش های مهاجرت به کانادا محسوب می شود و هزینه اخذ ویزای کاری حدود 155 دلار کانادا می باشد.
  • مهاجرت تحصیلی: یکی از سهل‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا مهاجرت به ‌واسطه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی عنوان‌ شده که ما در آفیشیال ملکپور قصد داریم بیشتر به آن بپردازیم. پذیرش تمام مقاطع تحصیلی در مدرسه و دانشگاه‌های کانادا سبب شده افراد زیادی از این فرصت استفاده نمایند و به تحصیل در این کشور بیندیشند. هزینه‌های تحصیل در کانادا برای دانش آموزان بین 10 تا 35 هزار دلار کانادا عنوان‌شده؛ هرچند در بحث اصلی‌ترین هزینه‌های مهاجرت خصوصی یا دولتی بودن مدارس و مقاطع تحصیلی بی‌تأثیر نیست. به طبع برخی از مدارس که به‌منظور آموزش دانش آموزان بین‌المللی طراحی و تأسیس‌شده‌اند و خدمات آموزشی شبانه‌روزی ارائه می‌نمایند هزینه‌هایی مازاد بر شهریه تحصیل مانند هزینه خوابگاه و خورد و خوراک و خدمات دیگر را نیز اخذ می‌نمایند. علاوه بر مدارس دانشگاه‌های کانادا هم پذیرای دانشجویان بین‌المللی است که با توجه به تقاضای زیاد رقابت‌ها بیش‌ازپیش تنگاتنگ شده و دانشجویان با شایستگی علمی و معدل بالاتر پذیرفته می‌شوند. برای تحصیل دانشجویان هم مانند دانش آموزان مقطع و نوع دانشگاه و رشته تحصیلی در شهریه آنها بسیار تأثیرگذار است. ما در آفیشیال ملکپور شهریه ها را بررسی می کنیم: مثلاً دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های مهندسی مستلزم پرداخت هزینه‌هایی در حدود 7 تا 35 هزار دلار کانادا خواهند بود که این مبلغ برای دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های پزشکی 30 تا 125 هزار دلار کانادا و برای دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های هنری 5 تا 20 هزار دلار خواهد بود.
  • مهاجرت سرمایه گذاری: سرمایه گذاری یکی از طرق مهاجرت می باشد؛ این روش که ما در آفیشیال ملکپور به آن اشاره می کنیم؛ بیشتر برای افرادی که تمکن مالی دارند و می خواهند با وارد کردن سرمایه خود به اقتصاد کانادا بواسطه آن علاوه بر اخذ اقامت برای خود سود کسب کنند مناسب است. این نوع از مهاجرت با توجه به اینکه  افراد در چه استانی در کانادا سرمایه گذاری می کنند متفاوت است مثلا برای سرمایه گذاری در استان کبک بیشتر از استان های دیگر کانادا سرمایه لازم است.
  • ویزای خود حمایتی یا تمکن مالی: همان‌گونه که از اسمش مشخص است این نوع از مهاجرت مختص افرادی است که دارای تمکن مالی بالایی بوده و می‌خواهند به ‌واسطه آن اقامت کانادا را دریافت کنند. در این روش سرمایه و میزان دارایی حرف اول را می زند و به طبع بسیار هزینه‌بردار خواهد بود.

حداقل هزینه اولیه برای زندگی در کانادا چقدر است؟

برای عنوان کردن حداقل هزینه اولیه برای زندگی و مهاجرت به کانادا پارامترهای گوناگونی دخیل است. ما در آفیشیال ملکپور به بررسی دقیق‌تر این موضوع می‌پردازیم.  اول از همه راه مهاجرت تعیین‌کننده است که هزینه‌ها به چه صورت باشد و در مراحل بعد این موضوع اهمیت می‌یابد که یک نفر مهاجرت کند  و یا خانواده قصد مهاجرت و زندگی در کانادا را داشته باشند به طبع این دو شرایط کاملاً متفاوت و هزینه‌هایی متفاوت خواهند داشت. تحصیل و یا عدم تحصیل فرد یا افرادی در خانواده، سبک زندگی، محل سکونت در کانادا شامل خانه یا آپارتمان در چه شهر یا استانی در کانادا باشد همه و همه تعرفه‌های متفاوتی خواهد داشت بنابراین افراد با توجه به شرایط خود و مشورت با موسسه‌های مهاجرتی می‌توانند این مهم را برای خود برآورد کنند. هزینه تخمینی یک خانواده چهار نفره ماهانه 3135 دلار کانادا بدون اجاره می باشد. ما در آفیشیال ملکپور می‌توانیم به سؤالات شما در مورد مهاجرت به کانادا پاسخ دهیم. جدول زیر گویای هزینه مسکن در شهرهای مختلف کانادا است.

شهرهای کانادا

کل هزینه زندگی

هزینه های ماهانه مسکن آپارتمان 2 خوابه (اجاره + آب و برق)

شهر کبک

2623 دلار

1132 دلار

شهرکلگری

4240 دلار

1669 دلار

شهرادمونتون

3989 دلار

1618 دلار

شهرونکوور

4557 دلار

2092 دلار

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها