سفر اقتصادی به استانبول

کد خبر: 1152875
سفر اقتصادی به استانبول

 

شهر استانبول یکی از شهرهای دیدنی و جذاب و بسیار زیبای کشور ترکیه می‌باشد که سالانه توریست‌های بسیار زیادی به این شهر سفر کرده و از زیبایی‌های دیدنی این شهر دیدن می‌کنند که در این قسمت ما می‌خواهیم به شما خوانندگان عزیز توضیح دهیم که چگونه یک سفر اقتصادی به استانبول داشته باشید تا بتوانید با یک هزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای به این شهر زیبا سفر کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان ترکیه را نیز دنبال نمایید

 

اولین گزینه‌ای که می‌توانیم در رابطه با سفر اقتصادی به شهر استانبول بیان کنیم این است که مسافران عزیزی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند می‌توانند از تورهای لحظه آخری که قیمت بسیار مناسب و مطلوبی دارند استفاده نمایند و این تورها از خدمات بسیار زیادی بهره‌مند می‌باشند که امروزه این نوع از تورها توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند و نظر بسیاری از مسافران عزیز را به سمت خود جلب نمایند.

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توانیم برای یک سفر اقتصادی در نظر بگیریم مربوط به زمان سفر می‌باشد و اگر ما بخواهیم یک سفر اقتصادی را تجربه کنیم می‌توانیم از تورهایی استفاده کنیم که مدت زمان کمتری دارند ولی در این مدت زمانی که تعیین شده است بسیار خدمات ویژه‌ای را به مسافران عزیز ارائه می‌دهند.

 

مسافران عزیزی که قصد سفر به استانبول را دارند باید فصلی را انتخاب کنند که در آن فصل بتوانند جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر استانبول که از قیمت بسیار مناسب و مطلوبی برخوردار باشند را با یک هزینه مناسب دیدن نمایند.

 ما در این قسمت می‌خواهیم ارزان‌ترین زمان و همچنین مناسب‌ترین زمان را برای رفتن به این شهر، برای شما بازگو نماییم و درباره زمان سفر که بسیار مهم می‌باشد توضیح مختصری را برای شما بیان کنیم تااگر شما زمانی قصد سفر به این شهر را داشتید بتوانید مناسب‌ترین زمان را برای رفتن به این سفر انتخاب کنید.

اگر هدف شما از رفتن به شهر استانبول دیدن جاذبه‌های گردشگری و زیبای این شهر می‌باشد، بهترین زمان برای دیدن این مکان‌ها فصل بهار و پاییز می‌باشد که در این فصل‌ها شهر استانبول زیبایی‌های خاص خود را دارد.

تاجران بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که برای خرید اجناس مختلف از جمله پوشاک به شهر استانبول سفر می‌کنند و به دلیل اینکه شهر استانبول دارای مراکز خرید بسیار زیادی می‌باشد، فصل‌هایی از سال هستند که در شهر استانبول حراجی‌های بسیار بزرگی برگزار می‌شود که سالانه افراد از کشورهای مختلفی به شهر استانبول سفر می‌کنند تا بتوانند در حراجی‌هایی که برگزار می‌شود نهایت استفاده را کنند.

 اگر شما مانند مسافرانی که قصد خرید را دارند می‌خواهید به حراجی‌های بزرگ شهر استانبول دسترسی پیدا کنید می‌توانیم بگوییم که در ماه آگوست یک حراجی تابستانه بزرگی در بهترین مراکز خرید و پاساژهای شهر استانبول برگزار می‌شود که بهترین لباس‌های تابستانه در این بازارها به فروش می‌رسد و شما می‌توانید در این زمان به شهر استانبول سفر کرده و خرید خود را انجام دهید و اما اگر می‌خواهید که به حراجی‌های لباس زمستانه برسید می‌تواند ماه دسامبر را برای سفر به این شهر انتخاب نمایید که در این ماه بهترین کاپشن‌ها و بافت‌های زمستانه در بازارهای شهر استانبول حراج شده است و شما می‌توانید به صورت تکی و یا عمده این لباس‌ها را خریداری نمایید.

همچنین پیشنهاد میکنیم تور ارزان استانبول را دنبال نماید

9

 

چگونه یک هتل ارزان و باکیفیت انتخاب کنیم؟

 

شهر استانبول دارای هتل‌های بسیار شیکی می‌باشد که سالانه پذیرای مسافران بسیار زیادی است و اگر شما می‌خواهید به این شهر سفر کنید باید به نکاتی که در انتخاب یک هتل ارزان و باکیفیت می‌تواند به شما کمک کند توجه ویژه‌ای را داشته باشید که این نکات به شرح و منظور زیر می باشد:

 

۱_ اولین موردی که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که سعی کنید هتل‌های خود را از طریق آژانس‌های مسافرتی که کاملاً مطمئن هستند رزرو نمایید تا در این صورت خیال شما برای رزرو هتل مطلوب و با کیفیت کاملا راحت باشد.

 

۲_ نکته دیگری که در رابطه با انتخاب یک هتل مطلوب، بسیار مهم و ضروری می‌باشد در رابطه با قیمت این هتل‌ها و مکان آن در شهر استانبول می‌باشد که باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال هتل‌هایی که در خارج از شهر استانبول می‌باشد را بهتر است که انتخاب نکنید که در این صورت رفت و آمد و دیدن جاذبه‌های گردشگری ممکن است برای شما سخت و طاقت‌فرسا باشد و در طول سفر شما اذیت شوید.

 

۳_ نکته دیگری که در رابطه با انتخاب یک هتل ارزان و با کیفیت می‌توانیم به شما معرفی کنیم انتخاب هتل از طریق مجازی می‌باشد که اگر می‌خواهید هتل‌های خود را از طریق مجازی انتخاب کنید باید نهایت دقت را داشته باشید که از سایت‌های معتبری که دارای کارشناس‌های معتبر می‌باشند رزرو هتل را انجام دهید.

 

10

تفریحات رایگان در استانبول

 

شهر استانبول یکی از شهرهای بسیار زیبایی می‌باشد که دارای تفریحات ویژه‌ای برای مسافران عزیز می‌باشد اما شهر استانبول به دلیل اینکه دارای تفریحات رایگان نیز می‌باشد بسیار مورد توجه مسافران عزیز قرار گرفته است که ما در این قسمت می‌خواهیم چند مورد از مهم‌ترین تفریحات رایگان در استانبول را برای شما بازگو نماییم و شما را بیشتر با این تفریحات بسیار زیبا آشنا نماییم:

۱_اولین و مهمترین تفریح رایگانی که می‌توانیم در شهر استانبول برای شما خوانندگان عزیز نام ببریم مربوط به موزه مدرن شهر استانبول می‌باشد که یک روز در هفته برای بازدید کنندگان رایگان بوده و آن روز پنجشنبه می‌باشد که شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از دیدنی‌های بسیار زیبایی که در این موزه وجود دارد دیدن کرده و لذت کافی را از دیدن این موزه ببرید.

۲_از دیگر مکان‌های دیدنی که در شهر استانبول برای بازدیدکنندگان کاملا رایگان بوده است دیدن پل گالاتا می‌باشد که پل گالاتا یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای شهر استانبول می‌باشد که در مرکز این شهر وجود دارد و شما می‌توانید به روی این پل زیبا بروید و از قدم زدن در روی این پل لذت ببرید و از رستوران‌های محلی کوچکی که در اطراف این پل وجود دارد نیز نهایت استفاده را بکنید.

۳_محله بالات یکی از محله‌های بسیار زیبای شهر استانبول می‌باشد که به خاطر تمیزی این محل و رنگارنگ بودن آن شهرت بسیار زیادی را پیدا کرده است و دیدن این شهر برای بازدید کنندگان کاملا رایگان می‌باشد و مسافران عزیزی که قصد دیدن این محله را دارند می‌توانند به شهر استانبول بروند و از این محله دیدن نمایند.

به دلیل اینکه کلیساهای بسیار معروفی در این محل وجود دارد سالانه مسافران بسیار زیادی دوست دارند که این محله را ببینند و همچنین دیدن کلیساهایی که در این محله وجود دارد نیز برای عموم کاملا رایگان می‌باشد.

۴_از مکان‌های دیدنی شهر استانبول که برای عموم آزاد می‌باشد و هیچ هزینه‌ای هم ندارد می‌توانیم به گالری‌های هنری اشاره کنیم که در خیابان استقلال شهر استانبول دایر می‌باشد که این گالری‌های هنری علاوه بر اینکه به یک نمایشگاه تبدیل شده‌اند افراد می‌توانند برای ملاقات دوستان خود در این مکان جمع شوند و هم از تابلو‌هایی که در این مکان وجود دارد، نهایت استفاده را بکنند.

اگر از علاقه مندان به سفر هستید حتما سری به تورهای ارزان اروپا نیز بزنید

رستوران‌های ارزان قیمت استانبول

 

همان‌طور که می‌دانید شهر استانبول دارای رستوران‌های بسیار بزرگ و شکیل می‌باشد که در داخل این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی طبخ می‌شود و در اختیار مسافران عزیز قرار می‌گیرد اما در این قسمت ما می‌خواهیم چند مورداز رستوران‌های ارزان قیمت استانبول را به شما معرفی کنیم تا شما زمانی که به این شهر سفر کردید بتوانید با یک قیمت مناسب و مطلوبی از غذاهای لذیذی که در این رستوران‌ها وجود دارد نهایت استفاده را بکنید. این رستوران‌ها به شرح زیر می‌باشد:

۱_اولین رستورانی که در شهر استانبول بسیار معروف است و غذاهای باکیفیتی را دارد و همچنین از قیمت مطلوبی نیز برخودار می‌باشد، رستوران العماد است که در این رستوران انواع غذای دریایی و انواع کباب‌ها طبخ می‌شود و اگر شما مایل به خوردن انواع غذاهای دریایی می‌باشید می‌توانید به این رستوران مراجعه نمایید. به دلیل اینکه در این رستوران‌ها غذاها طعم بسیار مطلوبی را دارند باعث شده که مشتریان بسیار زیادی را جذب نمایند.

۲_از دیگر رستوران‌هایی که بتوانیم آن را در این قسمت به شما معرفی کنیم که دارای قیمت مناسبی می‌باشد مربوط به رستوران ولوت می‌باشد که در این رستوران انواع غذاهای ترکی و محلی توسط بهترین آشپزها تهیه می‌شود و همچنین افرادی که رژیم غذایی آنها طوری می‌باشد که باید حتما از غذاهای گیاهی استفاده نمایند، آن‌ها نیز می‌توانند برای تامین نیاز خود به این رستوران مراجعه کنند چون در این رستوران انواع غذاهای گیاهی نیز طبخ می‌شود که دارای طعم و مزه بی نظیری می‌باشد.

علاوه بر داشتن طعم بی نظیر، این رستوران از قیمت مطلوبی نیز برخوردار می‌باشد و شما زمانی که همراه خانواده خود به شهر استانبول سفر کردید حتما برای خوردن غذاهای محلی کشور ترکیه و همچنین شهر استانبول می‌توانید به این رستوران مراجعه نمایید.

از علاقه مندان سفر به ترکیه هستد؟ تور لحظه آخری آنتالیا را نیز دنال نمایید

 

11

مراکز خرید استانبول با قیمت‌های مناسب

 

مراکز خرید استانبول که دارای قیمت مناسبی باشد بسیار زیاد است و افرادی که برای خرید به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند از بهترین مراکز خرید دیدن نمایند و هر وسیله‌ای را که مورد نیاز آن‌ها است آن را با یک قیمت مناسب تهیه نمایند که ما در این قسمت چند مورد از مهم‌ترین مراکز خرید استانبول را برای شما بیان می‌کنیم:

 

۱_اولین مرکز خرید که دارای نمای بسیار زیبایی می‌باشد و چند سال متمادی به عنوان بهترین مرکز خرید شهر استانبول انتخاب شده است مربوط به مرکز خرید آکمرکز می‌باشد که شما خریداران عزیز می‌توانید برای خرید انواع وسایل الکتریکی، ورزشی و همچنین بهترین پوشاک با برندهای معروف را در این مرکز خرید با یک قیمت مناسبی خریداری نمایید و در این صورت است که می‌توانیم بگوییم مسافران توانسته‌اند یکی خرید مطلوبی را تجربه نمایند.

 

۲_از مهم‌ترین مراکز خرید شهر استانبول که بسیاری از مسافران عزیز با آن آشنایی کاملی دارد مربوط به مرکز خرید مال آف استانبول می‌باشد که هما‌ن‌طور که از نام این مرکز مشخص است اجناس این مرکز در فصل‌هایی از سال آف می‌خورند و قیمت مناسبی دارند که همین عامل سبب شده است که سالانه افراد بسیار زیادی برای خرید محصول مورد نظر خود به این مرکز خرید مراجعه نمایند.

از مهم‌ترین وسایلی که در این مرکز خرید با یک قیمت مناسبی وجود دارد و معمولا خریداران و بانوان عزیز این محصول را از این مرکز خرید به صورت عمده خریداری می‌کنند، مربوط به وسایل آرایشی و بهداشتی می‌باشد که دارای کیفیت بسیار مطلوبی است و همچنین قیمت مناسبی را نیز دارد و همچنین مهم‌ترین عاملی که باعث شده است که خرید وسایل آرایشی و بهداشتی در این مرکز بالا برود مربوط به برندهای معروف این وسایل می‌باشد که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کرده است و باعث فروشی بالای این محصولات شده است.

 

12

به صرفه‌ترین راه سفر به استانبول

اگر شما می‌خواهید یک سفر اقتصادی به استانبول را داشته باشید باید به صرفه‌ترین راه سفر به استانبول را انتخاب نمایید که ما در این قسمت می‌خواهیم درباره به صرفه‌ترین راه سفر به شهر استانبول با شما صحبت نماییم. اگر شما قصد سفر به شهر استانبول را دارید و می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر دیدن کنید می‌توانیم بگوییم که بهترین و به صرفه‌ترین راه سفر به شهر استانبول سفر از طریق زمینی می‌باشد که به دلیل اینکه مزیت‌های بسیار زیادی را دارد به صرفه‌ترین راه به شمار می‌رود.

اولین مزیتی که سفر به صورت زمینی دارد این است که شما می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری که در طول سفر به شهر استانبول نیز وجود دارد دیدن نمایید و همچنین می‌توانید مدت زمان بیشتری را برای رفتن به این شهر سپری کنید و بتوانید یک خاطره خوبی را برای خود فراهم نمایید و به دلیل اینکه امروزه سفر زمینی به شهر استانبول قیمت مطلوبی نیز دارد بیشتر مسافران سعی می‌کنند که از طریق زمینی به شهر استانبول سفر نمایند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها