​خبر مهم از طرح فروش فوق العاده سایپا | متقاضیان خودرو سایپا بخوانند

کد خبر: 1153548

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فاکتور شدن ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، یک روز پس از واریز وجه خودرو به نام مشتریان خبر داد.

​خبر مهم از طرح فروش فوق العاده سایپا | متقاضیان خودرو سایپا بخوانند

 فروش فوق العاده  گروه خودروسازی سایپا در راستای تقاضای زیاد خودرو انجام شده است. در فروش فوق العاده سایپا در فروردین ماه 4 محصول از محصولات سایپا به فروش می رسند. زمان تحویل خودروها در فروش فوق العاده متغیر خواهد بود و شرایط ثبتنام، قرعه کشی و زمان تحویل در همان دوره اعلام خواهد شد. البته چندی پیش اعلام شده بود که قرار است طرح قرعه کشی خودرو حذف شود تا قیمت خودرو به ثبات برسد. باید ببینیم حذف قرعه کشی فروش فوق العاده چه تاثیری بر قیمت خودرو می گذارد. شرایط ثبتنام و سایر جزئیات طرح فروش فوق العاده سایپا را در ادامه بخوانید.

حسین کاظمی گفت: در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا که از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد ۳۷۱ هزار و ۸۱۲ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و از فرآیند قرعه کشی حذف شدند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: در این مرحله تعداد ۷۰ هزار خودرو جهت تخصیص به مشتریان در نظر گرفته شده بود که بین ۳۴۸ هزار و ۵۸۱ نفر حائز شرایط، قرعه کشی انجام و نتیجه آن از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها