وام فوری بانک ملت برای این افراد | وام 50 میلیونی بانک ملت با شرایط آسان

کد خبر: 1156752

​بانک تجارت به منظور رفع نیازهای ضروری اقشار مختلف جامعه به آن‌ها در قالب طرح «نیکان» وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات در قالب قرارداد قرض الحسنه اعطا می‌شود.

وام فوری بانک ملت برای این افراد | وام 50 میلیونی بانک ملت با شرایط آسان

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک هم وجود دارد. این وام فقط ۴ درصد کارمزد دارد. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام به همراه کارمزد مشخص شده و بازپرداخت معین، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان است.

این بانک علاوه توجه به مشاغل، به ایده‌های مناسب هم توجه داشته و برای آن‌ها نیز تسهیلات در نظر گرفته است. براساس گزارش روابط عمومی بانک ملت، این مجموعه در یکسال گذشته بیشترین تسهیلات را به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرد. مبلغ وام اعطایی بانک ملت به این بخش در ۱۲ ماه گذشته ۶۶۹ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است. این بانک برای گروه‌های دیگر هم تسهیلاتی دارد که در ادامه این گزارش به آن‌ها پرداخته می‌شود؛

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها