وام فوری 50 میلیون تومانی با شرایط آسان | بانک ملت به این افراد وام می دهد

کد خبر: 1156755

​بانک اول - افرادی که برای خرید انواع کالاها کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۵۰ میلیون تومانی طرح «شاپ کارت» استفاده کنند. مشتریان بانک ملت امکان درخواست غیرحضوری این تسهیلات را دارند.

وام فوری 50 میلیون تومانی با شرایط آسان | بانک ملت به این افراد وام می دهد

حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری  توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.  

بانک اول - افرادی که برای خرید انواع کالاها کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۵۰ میلیون تومانی طرح «شاپ کارت» استفاده کنند. مشتریان بانک ملت امکان درخواست غیرحضوری این تسهیلات را دارند.

به گزارش بانک اول افرادی که به دنبال دریافت تسهیلات شاپ کارت هستند، باید در یکی از شعب بانک ملت حساب قرض الحسنه داشته باشند. البته افراد با این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌هایی را دارند که با بانک ملت طرف قرارداد هستند. حداکثر زمان استفاده از این تسهیلات هم ۱۲۰ روز اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید یک ضامن رسمی معتبر را به بانک ملت معرفی کنند. سقف سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود ۱۵ درصدی و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۶۶ تومان است. کل سود وام ۱۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۶۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان خواهد بود.

رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای وام ازدواج را از استعلام مفاصا حساب مالیاتی مستثنی کرد.

 داوود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی اعلام کرد: با توجه به افزایش سقف وام ازدواج و عبور آن از ۲۰۰ میلیون تومان، این وام از شمول مقررات تبصره ۱ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم مستثنی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها