فوری؛ لغو قرعه‌کشی خودرو | پیش فروش خودرو لغو شد

کد خبر: 1158217

به دلیل مشکلات امنیتی سامانه پیش فروش قرعه‌کشی بسته شد.

فوری؛ لغو قرعه‌کشی خودرو | پیش فروش خودرو لغو شد

به گزارش رستانیوز پیش فروش خودرو طی چندین سال اخیر توسط شرکت های خودرو ساز داخلی و همچنین نمایندگان در فواصل زمانی مشخص اجرا می شود. علی الخصوص از زمانی که واردات خودرو ممنوع شد؛ طرح پیش فروش خودرو و سایر طرح های فروش خودرو بیش از پیش در بین مردم طرفدار پیدا کرد.پیش فروش خودرو قرار بود یکی از طرح ها برای کنترل کردن قیمت خودرو باشد، اما پیش فروش خودرو هم نتوانست تاثیری بر روی نوسان قیمت خودرو داشته باشد. شما می توانید خبر های جدید از پیش فروش خودرو را در رستانیوز دنبال کنید.

طی نامه‌نگاری بین دو معاون وزیر صمت مشخص شد،سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که ۹ خرداد اولین قرعه کشی بر اساس آن انجام گردید، اصلا تایید فنی و امنیتی نداشت و دفتر فناوری داده وزارت صمت هم مسئولیت تایید و نظارت بر حسن اجرای این سامانه را نپذیرفته بود.

درپی ابهامات زیادی که سیستم قرعه کشی خودرو توسط خودروسازان طی دو سه سال گذشته ایجاد کرده بود و شمار زیادی از مردم معتقد بودند که این قرعه کشی ها شفافیت لازم را ندارد، وزارت صمت اخیرا دست به کار شده و یک سامانه فروش یکپارچه خودرو را راه اندازی کرد تا تخلفات و دلال بازی به صفر رسیده و مصرف کننده واقعی بتواند خودروی خود را خریداری کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها