عیدی ویژه برای متقاضیان وام فوری | وام 50 میلیونی بانک ملت برای این افراد با شرایط آسان

کد خبر: 1161879

​افرادی که برای خرید انواع کالاها کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک ملت هستند، می‌توانند از وام ۵۰ میلیون تومانی طرح «شاپ کارت» استفاده کنند. مشتریان بانک ملت امکان درخواست غیرحضوری این تسهیلات را دارند.

عیدی ویژه برای متقاضیان وام فوری | وام 50 میلیونی بانک ملت برای این افراد با شرایط آسان

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

 افرادی که به دنبال دریافت تسهیلات شاپ کارت هستند، باید در یکی از شعب بانک ملت حساب قرض الحسنه داشته باشند. البته افراد با این وام تنها امکان خرید از فروشگاه‌هایی را دارند که با بانک ملت طرف قرارداد هستند. حداکثر زمان استفاده از این تسهیلات هم ۱۲۰ روز اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید یک ضامن رسمی معتبر را به بانک ملت معرفی کنند. سقف سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها