خبر جدید دولت برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | شرایط پذیرش در نهضت ملی مسکن تغییر کرد

کد خبر: 1162059

​مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه حذف متقاضیان طرح نهضت ملی بدون دلیل موجه در هیچ یک از شرکت‌های تابعه قابل قبول نخواهد بود، گفت: در صورت وقوع این امر و اثبات اشتباه آن در هر یک از شرکت‌ها قطعا با کارگزار مربوطه برخورد خواهد شد.

خبر جدید دولت برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | شرایط پذیرش در نهضت ملی مسکن تغییر کرد

نهضت ملی مسکن طرحی برای اقشار با درآمد پایین است. نهضت ملی مسکن برای کسانی است که شرایط خاصی را همچون بیوگی، اعتیاد و ... داشته باشند. نهضت ملی مسکن می تواند برای خارجیان مقیم در کشور مانند افغان ها که شرایط زندگی در کشور را ندارند نیز مناسب باشد. نهضت ملی مسکن از طرح هایی است که دولت آن را به صورت پروژه در برخی اراضی اجرا می کند. افراد زیادی در جامعه برای ثبت نام نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه حذف متقاضیان طرح نهضت ملی بدون دلیل موجه در هیچ یک از شرکت‌های تابعه قابل قبول نخواهد بود، گفت: در صورت وقوع این امر و اثبات اشتباه آن در هر یک از شرکت‌ها قطعا با کارگزار مربوطه برخورد خواهد شد.

اول وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری روز پنجشنبه در نشست شرکت عمران شهرهای جدید قرارگاه نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید با تأکید بر اهمیت فعالیت دفاتر توسعه فرهنگی و اجتماعی در شهرها به ویژه در ایام مناسبتی تصریح کرد: تمام شرکت های تابعه طی یک ماه آینده راه اندازی دفاتر توسعه خدمات اشتغال و کارآفرینی را در دستور کار قرار داده و به نتیجه برسانند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها