وام بانکی 200 میلیونی متعلق به چه کسانی است ؟ | شرایط دریافت وام بانکی

کد خبر: 1162363

کسانی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارمغان سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده قرض الحسنه داشته باشند

وام بانکی 200 میلیونی متعلق به چه کسانی است ؟ | شرایط دریافت وام بانکی

 وام بانکی  یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

 افرادی که مایل به دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی هستند باید علاوه بر افتتاح حساب، میانگین دو تا۵ماهه نیز ایجاد کنند. کسانی شرایط دریافت این وام را دارند که ضامن رسمی یا سند ملکی به بانک ارائه دهند. هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه و سود آن ۱۸ درصد است. وام گیرنده نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها