واریز سورپرایز رئیسی برای جاماندگان یارانه معیشتی | زمان واریز یارانه معیشتی برای جاماندگان مشخص شد

کد خبر: 1163810

​معوقات یارانه‌ای ممکن است هر لحظه از سوی سازمان هدفمدی یارانه‌ها واریز شود. این معوقات مربوط به جاماندگان و معترضانی است که صلاحیت آن‌ها برای دریافت یارانه جدید تایید شده بود و دولت بابت ماه‌های اردیبهشت و خرداد به آن‌ها یارانه بدهکار است

واریز سورپرایز رئیسی برای جاماندگان یارانه معیشتی | زمان واریز یارانه معیشتی برای جاماندگان مشخص شد

پرداخت  یارانه معیشتی تجمیعی تصویب شده است. یارانه معیشتی ترکیبی است از چند یارانه که مجلس تصویب کرده است. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید.زمان پرداخت یارانه معیشتی مشخص شد. یارانه معیشتی 20 ام هر ماه پرداخت می شود. همه چیز درباره یارانه معیشتی را در ادامه این مطلب بخوانید.

معوقات یارانه‌ای ممکن است هر لحظه از سوی سازمان هدفمدی یارانه‌ها واریز شود. این معوقات مربوط به جاماندگان و معترضانی است که صلاحیت آن‌ها برای دریافت یارانه جدید تایید شده بود و دولت بابت ماه‌های اردیبهشت و خرداد به آن‌ها یارانه بدهکار است.

یارانه معوقه ممکن است هر لحظه از سوی سازمان هدفمدی یارانه‌ها واریز شود. این معوقات مربوط به جاماندگان و معترضانی است که صلاحیتشان برای دریافت یارانه جدید تایید شده بود. در واقع، دولت بابت ماه‌های اردیبهشت و خرداد به آن‌ها بدهکار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها