سود سهام عدالت چگونه واریز می شود؟ | تصمیم جدید دولت برای واریز سود سهام عدالت

کد خبر: 1166616

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با اشاره به افزایش قابل توجه سود سهام عدالت گفت: تلاش داریم بازه زمانی توزیع سود را دو یا سه بار در سال کنیم. سیاست دولت شناسایی حداکثر سود و تخصیص آن است.

سود سهام عدالت چگونه واریز می شود؟ | تصمیم جدید دولت برای واریز سود سهام عدالت

سود سهام عدالت هر ساله بین دارندگان سهام عدالت تقسیم می گردد. با توجه به ارزش سهام، در هر سال دارندگان مبلغ متفاوتی را به عنوان سود سهام عدالت دریافت می کنند. هم چنین با توجه به نوع سهامی که هر فرد دارد، سود سهام عدالت برای همه افراد یکی نبوده و متغیر می باشد. در روز های پایانی سال 1400 سود سهام عدالت برای افراد واریز شد که در این بین افرادی بودند که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند. اکنون اخرین اطلاعیه مبنی بر واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان را در ادامه بخوانید.

 اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با بیان اینکه در حین تخصیص سهام شرکت سرمایه‌پذیر به سبد سهام عدالت در سال ۱۳٨۵ تلاش شد ارزنده‌ترین سهام‌ها به سبد مردم تخصیص داده شود، گفت: سودآوری یکی از مهم‌ترین دلایل ارزنده بودن این سهام‌ها است و در این مدت نیز ثابت شده است در تخصیص سود و هم در پایداری ارزش، شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت پیشرو بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها