معرفی 6 برند برتر هارد دوربین مداربسته

کد خبر: 1168107
معرفی 6 برند برتر هارد دوربین مداربسته

 

 

برخی از کاربران فکر می کنند که هارد دیسک هایی که داخل رایانه های شخصی هستند، همان هارد دیسک هایی بوده که برای دوربین های مدار بسته استفاده می شوند. با وجود شباهت فیزیکی، هارد دیسک‌ های سیستم ‌های دوربین مداربسته کاملاً متفاوت از هارد دیسک‌ های مورد استفاده در رایانه ‌های شخصی هستند. انواع مختلفی از هارد دیسک دوربین مدار بسته وجود دارد که هر مدل، ویژگی های خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخاب صحیح لازم است که نحوه عملکرد هر یک را بدانید.

 

8

ویژگی هارد دوربین مداربسته

هارد دیسک های دوربین مداربسته منحصراً برای تجهیز دستگاه های ضبط کننده DVR و NVR توسعه یافته اند. این دستگاه ها نسبت به هارد دیسک هایی که در رایانه های شخصی یافت می شوند عملکرد بهتری دارند. در حالی که هارد دیسک های کامپیوتر خانگی منابعی برای نوشتن و خواندن داده ها دارند، هارد دیسک های دوربین مدار بسته، مکانیسم هایی برای پشتیبانی از حجم ضبط بیشتر دارند، زیرا سیستم های دوربین مداربسته عموماً تصاویر را بدون وقفه ضبط می کنند.

اگرچه قیمت هارد دوربین مدار بسته کمی بیش تر از هارد دیسک‌ های معمولی است، اما هارد دیسک ‌های دوربین مداربسته انرژی کم تری مصرف می‌کنند، دوام بیش تری دارند و نسبت به دیسک‌ های رایج در DVR و NVR بهتر عمل می‌کنند. این به معنای افزایش طول عمر سیستم، هزینه کم تر برای تعمیر و نگهداری و کاهش شانس از دست دادن اطلاعات است. اکثر هارد دیسک های دوربین مداربسته را می توان از قبل در دستگاه ضبط ویدئوی شبکه (NVR) یا ضبط کننده ویدئوی دیجیتال (DVR) نصب کرد. این یک عمل رایج است. در واقع یک هارد دیسک HDD یا دوربین مدار بسته اختصاصی از یک هارد دیسک معمولی بادوام تر، پیشرفته تر و قابل اعتماد تر است. یک هارد دوربین مدار بسته بیش از 95 درصد از زمان خود را صرف نوشتن می کند.

 

معرفی برند های هارد دیسک

تولید کنندگان هارد دیسک محصولات ویژه ای برای بازار دارند و بدیهی است که قیمت آن ها از هارد دیسک های سنتی برای یک کامپیوتر معمولی بیش تر است زیرا دارای فناوری پیشرفته هستند و برای دوربین مدار بسته مناسب هستند. فرقی نمی‌کند که هارد توسط نام‌ های بزرگی مانند سامسونگ یا توشیبا ساخته شده باشد، اگر یک هارد دیسک برای رایانه شخصی بخرید، به دلیل نداشتن فناوری مناسب برای دوربین مدار بسته شما به درستی کار نمی‌کند.

در اینجا لیستی از تولید کنندگان و برند های معروف هارد دیسک دوربین مداربسته آورده شده است:

  • وسترن دیجیتال
  • سیگیت اسکای هاوک
  • توشیبا
  • داهوا
  • پاناسونیک
  • هایک ویژن

 

معرفی هارد دیسک برند وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال یک شرکت قابل اعتماد است که بیش از 16 میلیون Purple HD تولید کرده است و انتخاب اکثر سازندگان اصلی دوربین های مداربسته است.HDD های بنفش دارای فناوری هستند که ضبط ویدیو را 24 ساعته بهینه می کنند، خطاها را به حداقل می رسانند و از دست رفتن فیلم های ضبط شده مهم جلوگیری می کنند. حتی اگر در فرآیند رایت خطا رخ دهد، این هارد دیسک ها قادرند با نادیده گرفتن خطا ها، آن ها را مدیریت کرده و به کار خود ادامه دهند.

 

معرفی هارد دوربین داهوا

هارد دیسک برای دوربین مدار بسته یک عنصر ضروری است که برای سیستم های نظارت تصویری با هر سطحی از پیچیدگی طراحی شده است. یک HDD به درستی انتخاب شده برای نظارت تصویری می تواند ضبط و پخش مداوم اطلاعات تصویری و صوتی را تضمین کند. یکی از برند های معتبر در تولید هارد دیسک دوربین مدار بسته، برند داهوا است. هارد دیسک های اختصاصی این برند برای دوربین مداربسته و ضبط کننده بسیار بادوام هستند بنابراین شما همیشه به فیلم خود دسترسی دارید. سیستم نظارت 24 ساعته و هفت روز هفته کار می کند، بنابراین بدون وقفه کار و اطلاعات لازم را ثبت می کنند. این هارد دیسک ها دارای حداقل مصرف انرژی هستند، بنابراین DVR قادر خواهد بود دمای کارکرد نرمال تجهیزات را حفظ کند.همچنین دوربین داهوا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار میباشد و میتواند انتخاب خوبی برای سیستم امنیتی شما باشد.

 

معرفی هارد دیسک برند Skyhawk

سیگیت همچنین یک شرکت معتبر تولید کننده هارد دیسک برای کامپیوتر است و دارای هارد مخصوصی به نام Skyhawk است که برای دوربین مدار بسته طراحی شده است. همچنین توسط سازندگان عمده تجهیزات نظارتی توصیه می شود. هارد دیسک های Skyhawk از فناوری ImagePerfect AI برای جلوگیری از افت فریم ویدیو استفاده می کنند. به گفته سیگیت، از جمله مزایای این فناوری، یک الگوریتم قدرتمند تصحیح خطا و بازیابی اطلاعات است که تضمین می کند هیچ فریم ویدیویی گم نشود. هارد دیسک های سیگیت نیز در فهرست برتر صنعت دوربین های مدار بسته قرار دارند.

 

معرفی هارد دیسک برند توشیبا

توشیبا یک شرکت ژاپنی شناخته شده و قابل اعتماد است که همیشه بهترین محصولات را ارائه می دهد. این شرکت همچنین دارای HD ویژه برای دوربین مدار بسته است. هارد دیسک نظارتی Toshiba S300 برای استفاده در سیستم های دوربین مداربسته برای ضبط با سرعت و کارایی بالا طراحی شده است تا فریم های ویدیو را حفظ کند و بهترین کیفیت تصویر را حتی در وضوح بالا تضمین کند.

9

خرید بهترین برند هارد دوربین مداربسته

دانستن ویژگی های هر هارد دیسک دوربین مدار بسته به این واقعیت کمک می کند که برای نظارت تصویری لازم است هارد دیسک های ویژه ای انتخاب شود. در غیر این صورت، شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از دست خواهید داد. فروشگاه اینترنتی دیجی داهوا خرید هارد دیسک های برند داهوا را برای نظارت تصویری پیشنهاد می کند که انتخابی عالی برای سیستم امنیتی شما خواهد بود.

ما فقط محصولاتی از تولید کنندگان معروف در کاتالوگ خود داریم که با عمر طولانی متمایز می شوند. اگر انتخاب تجهیزات مناسب برای شما دشوار است، همیشه می توانید روی پشتیبانی کارشناسان ما حساب کنید. در پایان بدانید که  سازندگان حرفه‌ای دوربین‌ های امنیتی فهرستی از هارد دیسک ‌هایی را ارائه می دهند که با دستگاه‌ های خود آزمایش کرده‌اند، بنابراین شما فقط باید مدل‌های پیشنهادی را بررسی کنید و از HD های ارزان قیمت دوری کنید. برای ارتباط با کارشناسان فروش ما و همچنین اطلاع از قیمت دوربین داهوا و دیگر تجهیزات با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها