حقوق معلمان بعد از رتبه بندی چقدر زیاد شد ؟ | معلمان پولدار شدند

کد خبر: 1168917

ویس‌کرمی؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: کاری را که دولت‌ها و مجلس‌های گذشته درباره رتبه بندی شهامت انجام آن را نداشتند، کمیسیون ورود پیدا کرد و آن را به سرانجام رساند. مبالغی که از شهریور ۱۴۰۰ به معلمان پرداخت نشده، دِینی به گردن دولت محسوب می‌شود.

حقوق معلمان بعد از رتبه بندی چقدر زیاد شد ؟ | معلمان پولدار شدند

رتبه بندی معلمان یکی از طرح هایی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان در نظر گرفته شده است و اهداف مختلفی را دنبال می کند . تدوین طرح رتبه‌بندی معلمان از سال 1390 توسط آموزش و پرورش صورت گرفته است.  بر اساس این لایحه در طرح رتبه بندی معلمان آن ها را  در چهار گروه طبقه بندی کرده و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شود. در رتبه بندی معلمان با توجه به بودجه ی موجود مبلغ حقوق معلمان افزایش پیدا می کند. اخرین اخبار مربوط به طرح رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.

قانون رتبه‌بندی معلمان بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان قرار است که امروز اجرا شود. به گفته وزیر آموزش و پرورش، تمامی فرآیند اجرای رتبه‌بندی برای هر کدام از معلمان، از تعیین رتبه تا حقوق در ۴۵ روز انجام خواهد شد. بر اساس گزارش‌های اخیر، سامانه آیین رتبه‌بندی برای آن دسته معلمانی که مشمول می‌شوند از امروز جهت بارگذاری مدارک در دسترس است. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها