پرداخت وام بازنشستگان آغاز شد | مبلغ وام بازنشستگان چند برابر شد

کد خبر: 1169175

​سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری از مدتی قبل پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۱ را آغاز کرده‌اند. برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی این تسهیلات ۱۲ میلیون تومان و برای بازنشستگان کشوری ارزش این وام ۱۵ میلیون تومان است.

پرداخت وام بازنشستگان آغاز شد | مبلغ وام بازنشستگان چند برابر شد

وام بازنشستگان و وظیفه بگیران امسال واریز میشود. وام بازنشستگان 12 میلیون تومان است. ثبت نام وام بازنشستگان دوره جدید تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد. وام بازنشستگان به 22 هزار و 913 نفر تعلق میگیرد. وام بازنشستگان تنها به کسانی تعلق میگرد که ثبت نام نهایی خودرا در سایت sabasrm.ir انجام دهند. مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: افزایش وام بازنشستگان در دستور کار است.

سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری از مدتی قبل پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۱ را آغاز کرده‌اند. برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی این تسهیلات ۱۲ میلیون تومان و برای بازنشستگان کشوری ارزش این وام ۱۵ میلیون تومان است.

براساس اعتباراتی که جداگانه هرکدام از این دو صندوق برای مستمری بگیران خود کنار گذاشته‌اند، پیش بینی می‌شود که در ماه‌های باقیمانده از سال جاری به ترتیب حدود ۳۰۰ هزار کارمند بازنشسته و نیز حدود ۴۰۰ هزار کارگر بازنشسته این تسهیلات را دریافت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها