وام فوری 150 میلیونی با اقساط 36 ماه با شرایط آسان | فرصت استثنایی برای متقاضیان وام با بهره بسیار کم

کد خبر: 1169501

​بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «باران» وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند. این تسهیلات به دارندگان سپرده جاری تعلق می‌گیرد.

وام فوری 150 میلیونی با اقساط 36 ماه با شرایط آسان | فرصت استثنایی برای متقاضیان وام با بهره بسیار کم

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

مشتریان بانک کشاورزی برای دریافت این وام باید حداقل ۵ میلیون تومان سپرده گذاری کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام حداقل ۲ ماه است. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این طرح براساس انتخاب مشتریان تغییر می‌کند. البته حداکثر سود این تسهیلات ۱۸ درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است.

با توجه به نرخ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ تومان است. کل سود این وام ۱۲ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۳۳۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها