دانلود آهنگ های جدید ایرانی

کد خبر: 1171439
دانلود آهنگ های جدید ایرانی

 

 

موسیقی را به جرعت می توان مهم ترین هنر در بین هنر های دیگر نامید چرا که میزان نفوذ موسیقی در زندگی ما به شدت بالا می باشد ، حتی بالاتر از صنعت تصویر ، برای همین علت است که موسیقی مهم ترین و تاثیر گذار ترین هنر می باشد و از ارزش بسیار بالایی بهره مند است .

 

 

پر طرفدار ترین آهنگ های سال

در سال های گذشته و با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان سهم آنلاین موسیقی در بازار نیز به طبع افزایش چشمگیری داشته است ، دسترسی راحت و همچنین ارزان قیمت بودن آن به نسبت سی دی و دی وی دی آلبوم های موسیقی باعث شده است که نرخ دانلود آهنگ در وبسایت های ایرانی تا چندیدن برابر افزایش پیدا کند و باعث رقابتی شدن وبسایت های موسیقی شود .

 

 

پر دانلود ترین قطعات موسیقی در ماه گذشته

ماه گذشته یکی از پر ترافیک ترین ماه ها در دانلود آهنگ و موزیک بوده است و قطعات زیادی به صورت میلیونی ویو خورده اند ، از مهم قطعاتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت می توان به ریمیکس ها و موزیک های جدید اشاره کرد :

 

 

دانلود ریمیکس رپ

ریمیکس ها یکی از پر طرفدار ترین بخش های موزیک می باشند ، به دلیل اینکه شاید خیلی از افراد حوصله ی گوش دادن آهنگ ها را تا انتها ندارند و بیشتر علاقه مند به شنیدن بخشی جذاب از آهنگ ها هستند .

 

7

 

ریمیکس اصل رپ

یکی دیگر از ریمیکس های مطرح که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ریمیکس های اصل رپ می باشد ، این ریمیکس ، یکی از جذاب ترین ریمیکس های ایرانی می باشد ، در قطعات این ریمیکس جذاب آهنگ های پاپ و رپ و خارجی به کار گرفته شده اند .

 

ریمیکس دیجی سجاد

از دیگر ریمیکس ایرانی که بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده است و دارای طرفداران بی شماری می باشد ریمیکس دی جی سجاد می باشد ، این میکسر فعالیت خود را دو سالی هست که آغاز کرده است و تا کنون جزو ریمیکس هایی با دانلود بالای یک میلیون بار در ماه می باشد که رکوردی حیرت انگیز محسوب می شود .

 

 

8

فول آلبوم مجید رضوی

مجید رضوی یکی از خونندگان تازه وارد موسیقی ایرانی می باشد ، هنرمندی که با انتشار چندین تک ترک به شهرتی باور نکردنی دست یافت و به عبارتی ره صد ساله را یک شبه پیمود ، از مهم ترین دلایل موفقیت آهنگ های مجید رضوی وجود تنظیم کننده ای به نام مسعود جهانی می باشد ، متخصصان موسیقی معتقد هستند بیشتر آثاری که نام مسعود جهانی در آنها به چشم می خورد جزو سوپر هیت های مارکت موسیقی ایرانی می باشد .

 

 

 

 

آهنگ خستم بهنام بانی

این قطعه از بهنام بانی که از انتشارش چندین ماه می گذرد یکی از موفق ترین آهنگ های موسیقی پاپ ایران می باشد به طوری که پس از گذشت چندین ماه که طبیعتا آهنگ ها از تب و تاب خود می افتند ، این قطعا هنوز دارای جستجوی فراوانی در اینترنت می باشد .

 

 

 

 

بهترین وبسایت برای دانلود آهنگ ، ریمیکس و مداحی

یکی از بزرگترین و بهترین وبسایت های ایرانی برای دانلود آهنگ وبسایت پاییز موزیک می باشد ، این رسانه یکی از بروز ترین و بهترین سایت های موسیقی کشور می باشد و شما عزیزان می توانید برای دانلود جدیدترین آهنگ ها ، ریمیکس ها و مداحی ها به پاییز موزیک مراجعه کنید و لذت ببرید .

 

 

Paeizmusic.ir دانلود آهنگ های جدید ایرانی از پاییز موزیک

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها