5 راه افزایش دادن بازدید محتوا در اینستاگرام

کد خبر: 1173740
5 راه افزایش دادن بازدید محتوا در اینستاگرام

 

فروشندگان و تولید کنندگان محتوا در شبکات اجتماعی بیش از هر چیزی به دنبال افزایش بازدید محتوا ها و محصولات خود هستند.

امروزه گران ترین چیزی که یک مخاطب در شبکات اجتماعی می تواند به ما بدهد توجه است که این توجه به وسیله دیده شدن افزایش میابد، به همین دلیل است که افزایش بازدید آن هم بصورت واقعی در شبکات اجتماعی خصوصا اینستاگرام انقدر مهم است.

در ادامه به شما بهترین و موثر ترین روش های افزایش بازدید در اینستاگرام را خواهیم گفت تا بدانید چگونه می توانید افزایش توجه و فروش را تجربه کنید.

اهمیت دیده شدن اکسپلورر در اینستاگرام

موضوع دیده شدن  در اکسپلورر اینستاگرام اهمیت زیادی را برای افراد مختلف خصوصا صاحبان کسب و کارها دارد. زیرا در صورت دیده شدن است که محصول یا خدمات یک کسب و کار می تواند به فروش برسد.

با ورود به اکسپلورر بصورت همزمان محتوا های یک پیج توسط هزاران نفر دیده می شود. با کمترین زحمت و بدون پرداخت هزینه ای به اینستاگرام این اتفاق می‌افتد.

همچنین با ورود به اکسپلورر الگوریتم های اینستاگرام محتوا های شما را بیشتر از پیش بعنوان پست های پیشنهادی در قسمت posts نمایش می دهد.

راه ورود به اکسپلورر اینستاگرام، تعامل بیشتر کاربران با پست های شما است.

8

 

راهکار های افزایش بازدید در اینستاگرام

برای افزایش بازدید در اینستاگرام راهکاری های متفاوتی وجود دارد. از خرید و استفاده از بازدید فیک تا افزایش فالوور بصورت واقعی و ارگانیک و بیشتر کردن بازدید توسط آنان.

اما موثر ترین راه ها برای زیاد کردن بازدید در اینستاگرام راهکار هایی هستند که در زیر مطالعه می کنید:

تداوم در تولید محتوا

الگوریتم های اینستاگرام دائما پیج شما و کارهایی که برای آن انجام می دهید را اصطلاحا تِرَک می کنند. این بدین معنی است که فعالیت های پیج شما توسط اینستاگرام رصد می شوند. پس لازم است که تعامل شما و تولید محتوایی که انجام می دهید منظم و با تداوم باشد.

این کار باعث می شود که اینستاگرام شما را یک فرد تولید کننده محتوای منظم تلقی کند و بعد از گذشت مدت زمانی شما را بیش از افرادی که بصورت نامنظم تولید محتوا انجام می دهند در نتایج نشان دهد.

فعال کردن ریلز

همان­طور که می­دانید اینستاگرام همواره به دنبال ایده­های جذاب برای افزایش محبوبیت میان کاربران است؛ یکی از قابلیت های جدید و هیجان­انگیز این پلتفرم، اضافه کردن ریلز می­باشد که تاثیر زیادی در افزایش بازدید و افزایش لایک واقعی اینستاگرام دارد.

در صورتی که صاحب کسب وکار هستید و فکر می­کنید که قابلیت ریلز برای پیج شما هیچ کاربردی ندارد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید! اگر بخواهید با روش­های سنتی در فضای امروزی اینستاگرام به تولید محتوا بپردازید مخاطب، پیج شما را یک صفحه کسل­کننده و بدون جذابیت می ­بیند. بنابراین تجربه افزایش بازدید در گرو وفق دادن خودتان با آپدیت­های جدید این پلتفرم خواهد بود. به لطف این قابلیت جدید، شما می­توانید ویدیوهای کوتاه و جذابی از محصول یا خدماتی که ارائه می­دهید آماده کرده و به راحتی توجه مخاطب را جلب کنید.

برگزاری مسابقه

اگر می­خواهید علاوه بر افزایش بازدید، ارتباطی مؤثر و صمیمی با مخاطب داشته باشید بهترین راه­حل، برگزاری مسابقات اینستاگرام می­باشد. چنانچه این روش، درست و اصولی اجرایی گردد می­ تواند به سادگی مخاطب را درگیر کرده و او را برای پیوستن به مسابقه مجاب کند.

جالب است بدانید رشد صفحاتی که در تولید محتوا از ترفند برگزاری مسابقه استفاده می­کنند، در مقایسه با سایرین 70درصد بیشتر می­باشد! طراحی مسابقات جذاب، رشد پیج و به تبع آن شناخت و آگاهی کاربران نسبت به برند شما را به طرز شگفت­انگیزی افزایش خواهد داد.

9

 

استفاده از هشتگ ها

یکی از ابزارهای فوق العاده جذاب برای بیشتر کردن بازدید در اینستاگرام، استفاده از هشتگ می­باشد؛ البته لازم به ذکر است که نحوه استفاده از آن را باید بدانید و به درستی در پست یا استوری­ها از آن استفاده نمایید.

 به طور کلی هشتگ متشکل از 1 الی 3 کلمه می­باشد که عموما در شبکه های اجتماعی مانند: توییتر، فیسبوک و اینستاگرام پرکاربرد است. به کمک این ابزار می­ توان محتوا و مطالب مختلف را دسته­بندی نمود تا هر کاربر با جستجوی موضوع مورد نظر خود، به پست و یا استوری­های مرتبط با آن دسترسی پیدا کند. علامت هشتگ، پوند یا ” # ” می ­باشد و در پشت کلمه یا عبارت قرار می گیرد.

مهم­ ترین خصوصیات هشتگ ­ها این است که در صورت استفاده از آن در زیر پست و یا استوری­ها عده زیادی که حتی فالور پیج شما نیستند هم محتوای شما را می­بینند که این موضوع، در افزایش بازدید و لایک پیج اینستاگرام شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

در کنار مزایای مهم هشتگ­ها توجه نمایید که استفاده از آن نهایتا تا 30 عدد مجاز می ­باشد و نباید زیاده­ روی نمایید. البته توصیه می­ کنیم که از تعداد کمتر استفاده کنید چرا که در غیر این­صورت ممکن است ربات­ ها محتوای شما را به عنوان اسپم یا هرزنامه تشخیص دهند که این امر، سبب کاهش بازدید پیج شما خواهد شد!

افزایش لایک بهترین روش افزایش بازدید

احتمالا تجربه کرده اید که بسیاری از پیج های اینستاگرام به دنبال جذب لایک بر روی محتوا های خود هستند خصوصا که در حال حاضر لایک کردن به استوری ها نیز اضافه شده است.

علت این کار که به دنبال لایک هستند اهمیت و تأثیر تعداد لایک های محتوای یک پیج بر روی دیده شدن و ورود آن پیج به اکسپلورر هست.

اما زمانی که پیج ما به خوبی دیده نمی شود چگونه می توان لایک دریافت نمود؟

بهترین کار این است که به سراغ شرکت های معتبری برویم که فروش لایک آن هم با قیمت و ارزان و بصورت کاملا واقعی و تضمین شده دارند.

شاید بپرسید که چگونه می توان لایک واقعی خرید. کافه مجازی یکی از پلتفرم هایی است که با استفاده از اکانت های کاملا واقعی لایک محتوا های شما را زیاد می کند. اکانت های کافه مجازی به گونه ای است که صاحبان آنها فعالیت دارند و از دید بات های اینستاگرام ربات نیستند و لایک ها و فعالیت های آنها واقعی است.

پس بهترین و سریع ترین راه افزایش بازدید واقعی آن هم ارزان با کافه مجازی است. همچنین کافه مجازی افزایش فالوور و بازدید مستقیم نیز برای شما را با کمترین قیمت ها نسبت به رقبا انجام می دهد.

جهت دریافت لایک، فالوور و افزایش بازدید می توانید به وبسایت کافه مجازی مراجعه کنید: www.cafemajazi.net

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها