معرفی هتل های مشهد نزدیک حرم؛ از ارزان تا لوکس

کد خبر: 1175241
معرفی هتل های مشهد نزدیک حرم؛ از ارزان تا لوکس

مشهد شهری سرشار از معنویات؛ مکانی برای جلا دادن روح و فضایی دلنشین برای صفای روان است. شهر مشهد به دلیل وجود حرم پر برکت امام رضا، هر ساله زائران ایرانی و خارجی زیادی را به خود می بیند. علاوه بر حرم امام هشتم جاذبه های مذهبی و تاریخی بسیاری نیز در مشهد وجود دارد که مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. اما دلیل اصلی سفر به این شهر زیارت حرم امام رضاست؛ بنابراین هتل های نزدیک حرم نسبت به دیگر اقامتگاه ها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردارند. ما در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل های مشهد نزدیک حرم را به شما معرفی کنیم. این هتل ها شامل هتل های لوکس و ارزان هستند تا شما بتوانید انتخاب راحت تری را نسبت به بودجه خود داشته باشید.

در معرفی هتل های مشهد نزدیک حرم لازم است از یک سامانه برای رزرو راحت تر اقدام کنید. پیشنهاد ما رزرواسیون سیتا است؛ شما می توانید با مراجعه به آدرس Cita.ir هتل های هر شهر را به تفکیک، جستجو و مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت و امکانات به صورت آنلاین و سریع رزرو خود را انجام دهید. در ادامه لیست هتل های لوکس مشهد اطراف حرم را معرفی می کنیم تا بتوانید با کمک رزرواسیون سیتا، رزرو و اقامتی راحت داشته باشید.

لیست لوکس ترین هتل های مشهد نزدیک حرم

تعداد زیاد اقامتگاه هایی که در اطراف حرم قرار دارند، باعث شده است شما مسافران نگرانی بابت رزرو هتل و اقامت چند روزه نداشته باشید. اما اینکه بتوانید از این سفر لذت کامل ببرید و خاطره ای خوش را برای همیشه در ذهن داشته باشید، بحث دیگری است. بدیهی است برای اینکه بتوانید بهترین امکانات را در هتل مورد اقامت خود که در نزدیکی حرم قرار دارد در اختیار داشته باشید و آرامش خاطر بیشتری را در محل استراحت خود تجربه کنید، باید به سراغ هتل های لوکس و پر ستاره اطراف حرم بروید؛ اما نه هر هتل پنج ستاره ای. ما در ادامه هتل های مشهد نزدیک حرم که بهترین و لوکس ترین انتخاب شما است را برای آشنایی بیشتر معرفی می کنیم.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از هتل های مشهد است که 5 ستاره دارد، در سال 1392 افتتاح شد و 25 نوع مختلف اتاق با دیزاین های مختلف را در اختیار میهمانان قرار می دهد. با رزرو این هتل می توانید ترانسفر فرودگاهی رایگان را دریافت کنید. هتل مدینه الرضا به خیابان و کوچه دید دارد و دارای کارکنانی مجرب و آموزش دیده است. با رزرو این هتل زیبا می توانید در عرض 2 دقیقه به حرم امام رضا برسید. از امکانات هتل مدینه الرضا می توان به 4 رستوران مختلف که غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود، عربی، گیاهی سرو می کنند اشاره نمود. علاوه بر آن ورزش های آبی(استخر، سونا، جکوزی)، ماساژ، کافی شاپ، آتلیه، مرکز خرید و... از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل جهان مشهد

هتل 5 ستاره جهان مشهد یکی از نوسازترین هتل های مشهد نزدیک حرم به شمار می رود که در سال 1401 به بهره برداری رسید. این هتل به حرم مطهر دید دارد و دارای 9 نوع مختلف اتاق است. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ ورزش های آبی، ماساژ، گیم نت، پارک کودک، فروشگاه و... اشاره کرد.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل 5 ستاره قصرالضیافه یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم است که از سال 1385 با 7 سوئیت متفاوت و 57 اتاق به مسافران و زائران مشهد خدمت رسانی می کند. این هتل به کوچه، خیابان و حرم مطهر امام رضا دید دارد و می توانید با پیاده روی 6 دقیقه ای به حرم برسید. امکاناتی از جمله رستوران با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو، ماساژ، پارک کودک، اتاق بازی، کافی شاپ، چایخانه سنتی و... از جمله امکانات ویژه این اقامتگاه است.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل رز درویشی مشهد

هتل 4 ستاره رز درویشی مشهد در سال 1399 افتتاح شد و با اتاق های رو به خیابان و رو به حرم به میهمانان خود خدمت رسانی می کند. از این هتل تا ورودی باب الجواد 3 دقیقه زمان نیاز دارید. از امکاناتی که این هتل ارائه می دهد می توان به رستوران بام، کافی شاپ، چایخانه سنتی و... اشاره نمود.

هتل الماس نوین مشهد

هتل 4 ستاره الماس نوین مشهد از سال 1396 تا کنون با 16 نوع مختلف از اتاق با طراحی های متفاوت به زائران شهر مشهد خدمت رسانی می کند. لازم به ذکر است این اتاق ها به کوچه دید دارد. ورزش های آبی، ماساژ، رستوران بام، کافی شاپ، آتلیه، فروشگاه، مرکز خرید و... از جمله امکاناتی است که در اختیار میهمانان قرار گرفته است.

هتل قصرالضیافه قدس رضوی، هتل الماس1، هتل نگین پاسارگار، هتل عماد، هتل کیانا، هتل ایران، هتل مشهد، هتل هلیا و هتل جواد از دیگر هتل های مشهد نزدیک حرم هستند که ظاهر و امکانات منحصر به فردتری در مقایسه با دیگر هتل های مشهد دارند.

لیست ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم

شاید شما در شرایطی باشید که نتوانید و یا نخواهید هزینه زیادی را برای سفر به مشهد و رزرو هتل کنار بگذارید؛ ولی از طرف دیگر تمایل داشته باشید در نزدیکی حرم یک اقامتگاه رزرو کنید. اصلا نگران نباشید، در اطراف حرم هتل ها و هتل آپارتمان هایی هستند که با قیمت مناسب تری اتاق های خود را در اختیار میهمانان امام رضا قرار می دهند. این هتل ها معمولا ستاره های کمتری دارند و این یعنی امکانات کمی دارند. این دسته از هتل ها، امکاناتی مانند استخر، سونا، زمین ورزش و این قبیل خدمات ویژه را به میهمانان ارائه نمی کنند ولی در عوض هزینه کمتری را از شما دریافت می کنند. در ادامه ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین هتل های مشهد نزدیک حرم را به شما معرفی می کنیم:

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد یک اقامتگاه سه ستاره است که با قیمتی مقرون به صرفه از سال 1393 تا کنون در خدمت زائران امام رضا بوده است. از این هتل تا حرم مطهر 7 دقیقه برای پیاده روی زمان نیاز دارید. اتاق های آن رو به کوچه و خیابان است و امکاناتی از جمله جکوزی، رستوران بام، کافی شاپ، چایخانه سنتی و... دارد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل در سال 1382 افتتاح و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل آپارتمان دارای 4 نوع مختلف سوئیت است که شما بسته به نوع نیاز خود می توانید یکی از آن ها را رزرو کنید. هتل آپارتمان ملل دارای پارکینگ و کافی شاپ است و برای توان خواهان عزیز خدمات خوبی را ارائه می کند.

هتل کوثر مشهد

هتل 2 ستاره کوثر مشهد اگرچه دوستاره دارد اما دارای ظاهری شیک است. برای رسیدن به حرم مطهر باید 4 دقیقه پیاده روی داشته باشید. این هتل زیبا امکاناتی از قبیل رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، چایخانه سنتی، اتاق بازی، تاکسی سرویس و... دارد.

هتل آپارتمان داوود، هتل آپارتمان امید، هتل آپارتمان زمرد و هتل اطلس از دیگر هتل های ارزان مشهد هستند که در اطراف حرم واقع شده اند.

لیستی که در اختیارتان قرار گرفت تنها گوشه ای از هتل های مشهد نزدیک حرم بود؛ برای دسترسی به هتل های اطراف حرم و یا جستجو و مقایسه دیگر هتل های مشهد می توانید به رزرواسیون سیتا (Cita.ir) مراجعه کرده و لیست تمامی هتل های مشهد را مشاهده کنید. در رزرواسیون سیتا امکان مشاهده تصاویر، لوکیشن و جاذبه های اطراف هتل ها، لیست کامل اتاق ها، امکانات و اطلاعات هتل در دسترس شما قرار گرفته است. امید است با کمک رزرواسیونی که به شما معرفی کردیم بتوانید راحت ترین رزرو را داشته باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها