در کلینیک زیبایی الیزه با گونه های برجسته، زیبایی خود را دو چندان کنید.

کد خبر: 1175445
در کلینیک زیبایی الیزه با گونه های برجسته، زیبایی خود را دو چندان کنید.

یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های زیبایی و جوانسازی صورت، تزریق ژل گونه است. با کمک این روش افراد می توانند چین و چروک و علائم پیری صورت را کاهش دهند و به ظاهر ایده آل خود دست یابند. با گذشت زمان، افراد بافت چربی صورت را از دست می دهند و این باعث می شود صورت لاغر و پیر به نظر برسد. از طرفی به دلیل کاهش چربی پوست درخشندگی و شادابی خود را از دست می دهد و این تاثیر چندان خوب نخواهد بود.

خوشبختانه تزریق ژل راه حلی است که امروزه برای افرادی که در این دسته قرار می گیرند مورد توجه قرار می گیرد. علاوه بر این، بسیاری از جوانانی که مشکل پیری ندارند، اما به دلیل داشتن صورت لاغر و کشیده از ظاهر خود راضی نیستند، می توانند از مزیت تزریق ژل گونه بلند و صورت چاق و صورت بسیار زیبا استفاده کنند. . اگر به دنبال راهی برای نشان دادن گونه های خود یا بازگرداندن جوانی به چهره خود هستید، به کلینیک زیبایی الیزه بپیوندید.

 

 

چگونه ژل به گونه تزریق می شود؟

بسیاری از افراد تمایل زیادی به ریختن چربی در گونه های خود دارند، اما می خواهند بدانند که چگونه این کار را قبل از انجام این کار انجام دهند. اگر شما نیز کنجکاو هستید که اطلاعات ضروری در مورد نحوه استفاده از ژل گونه را بدانید، در طول این مقاله با ما همراه باشید. تزریق ژل فرآیند چندان پیچیده ای نیست و در سه مرحله کلی انجام می شود. سه مرحله عبارتند از:

  • مشاوره دادن

    مانند تمام روش های زیبایی حرفه ای، تزریق ژل توپ نیاز به یک دوره مشاوره بین پزشک و بیمار دارد. در این جلسه انتظارات بیمار بیان می شود و پزشک معالج چهره و تمامی جوانب و شرایط کاری را می سنجد. اگر قبل و بعد از تزریق نیاز به انجام یک سری مراحل است، برای تعیین زمان دقیق با بیمار صحبت کنید.

  • آماده سازی گونه ها برای تزریق

    دومین گامی که فردی که به گونه ای تزریق می شود پس از رسیدن به بیمارستان انجام می دهد این است که گونه های خود را برای کار آماده می کند. در این مدت بیمار موظف است صورت خود را به طور کامل با آب و صابون بشوید تا هیچ گونه آرایشی روی پوست نباشد. سپس پزشک محل تزریق را می بندد و بی حسی موضعی تجویز می کند.

  • تزریق ژل گونه

    پس از آماده شدن محل تزریق نوبت به آخرین مرحله کار یعنی تزریق ژل می رسد. در این مدت پزشک با استفاده از سرنگ مخصوص، مقدار لازم ژل را به گونه های بیمار تزریق می کند. تزریق ژل حساسیت عملیاتی بالایی دارد. زیرا هر اشتباه و بی دقتی می تواند زیبایی شما را به خطر بیندازد. پس حتما در انتخاب یک حرفه ای بسیار دقت کنید تا گونه هایی خوش فرم و یکدست داشته باشید. پس از اتمام تزریق، پزشک با تکنیک های خاصی گونه را ماساژ می دهد تا به نوع نهایی کار دست یابد.

تزریق ژل گونه-کلینیک زیبایی الیزه

نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل گونه

پیروی از دستورالعمل های مراقبت بعد از تزریق فیلر بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه می کنیم تمام احتمالات و راه های کاهش عوارض پس از تزریق ژل را به درستی از پزشک خود در کلینیک زیبایی الیزه بپرسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها