مستربلیط | حقایق جالب درباره شهر مشهد

کد خبر: 1175912
مستربلیط | حقایق جالب درباره شهر مشهد

آیا تاکنون به شهر مشهد سفر کرده اید؟ درباره شهر مشهد چه می دانید؟ آیا با فهرست آثار تاریخی مشهد که در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده اند، آشنایی دارید؟ از میان شهرهای زیبای ایران به سراغ پایتخت مذهبی ایران می رویم... مشهد. شهری بسیار زیبا با پیشینه تاریخی بسیار کهن. بد نیست قبل از سفر به مشهد با حقایق جالب آن آشنا شویم تا هنگام سفر به این شهر بتوانیم از بازدید و سفر لذت بیشتری ببریم و زیبایی سفر خود را دو چندان کنیم.

چرا سفر به مشهد؟

مشهد یکی از توریست پذیر ترین شهرهای کشورمان ایران است و هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر زیبا سفر می کنند تا از حرم مطهر امام رضا (ع) و مجموعه آثار تاریخی آن بازدید نمایند. به جرات می توان گفت مشهد سابقه طولانی و بسیار تاثیرگذار در تاریخ کهن ایران ایفا نموده است. مشهد یکی از 5 شهر برتر ایرانی در حوزه گردشگری است و جاذبه های گردشگری بی نظیری مانند حرم امام رضا (ع)، خانه توکلی مشهد، خانه داروغه، باغ ملی مشهد، چالیدره، طرقبه و آرامگاه فردوسی را در خود جای داده است.

شهر مشهد یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشورمان ایران است که به دلیل قرار داشتن حرم مطهر امام هشتم شیعیان به پایتخت مذهبی ایران معروف است و باعث رونق صنعت گردشگری در این شهر شده است.

آیا می دانید؟

  • مشهد بعد از تهران دومین شهر بزرگ ایران محسوب می شود و دارای 328 کیلومتر مربع مساحت می باشد.
  • شهر مشهد در سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی گردید.
  • در زمان حکومت افشاریان، شهر مشهد پایتخت کشورمان ایران بوده است.
  • سقاخانه موجود در حرم امام رضا (ع) به دستور نادرشاه ساخته شده است.
  • دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1328 تاسیس شد و سومین دانشگاه مطرح ایران است.
  • مشهد با شهرهای کوالالامپور، نجف، مزار شریف، لاهور، ارومچی (سین کیانگ چین)، کراچی، سانتیاگو د کمپوستلا (اسپانیا)، کربلا، مونیخ، میلان، فرزنو (آمریکا)، شاندیز و شیراز پیمان خواهرخواندگی بسته است.

 

رزرو هتل مشهد مستر بلیط

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل مشهد

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به مشهد، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به مشهد اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر مشهد به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل مشهد با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل مشهد به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز مشهد خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها