هزینه تعمیرات درب اتوماتیک

کد خبر: 1177112
هزینه تعمیرات درب اتوماتیک

 

 

هزینه تعمیرات درب اتوماتیک وابسته به چندین فاکتور است. مراکز تعمیراتی مختلف ، هزینه های متفاوتی را از مشتریان دریافت می کنند.

خدمات تعمیر درب اتوماتیک شامل چه مواردی است ؟

  • تعمیر و تعویض موتور درب اتوماتیک
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی درب
  • اعمال تنظیمات درب اتوماتیک
  • تعویض سنسورهای درب اتوماتیک
  • تعمیر ریموت درب اتوماتیک
  • تعویض فیوزهای درب
  • رفع نواقص ریل درب اتوماتیک
  • تعمیر و تعویض جک درب اتوماتیک
  • تعمیرات اپراتور درب
  • تعویض تسمه فرسوده
  • و ...

تمامی خدمات گفته شده برای انواع درب اتوماتیک شامل درب اتوماتیک کرکره ای ، درب اتوماتیک ریلی ، درب اتوماتیک بازویی ، درب اتوماتیک شیشه ای و ... انجام می شود.

بهترین مرکز تعمیرات درب اتوماتیک در تهران کجاست ؟

پیش از بررسی عوامل تعیین کننده هزینه تعمیرات درب اتوماتیک ، به معرفی بهترین مرکز تعمیر درب اتوماتیک اقدام می کنیم. بهترین مرکز تعمیرات درب اتوماتیک باید دارای چندین ویژگی باشد که این ویژگی ها شامل ارائه خدمات به تمامی مناطق تهران ، ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات ، دارا بودن مجموعه ای از مجرب ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران ، ارائه خدماتی جامع و کامل در زمینه تعمیرات انواع درب اتوماتیک ، تعرفه های مناسب و ... می باشند.

با توجه به حساسیت بالای درب اتوماتیک و نرخ بالای درب اتوماتیک ، باید تعمیرات این وسیله به دست تکنسین های سپرده شود که تخصص و تجربه بالایی داشته باشند تا تعمیرات درب را به صورت حرفه ای انجام داده و در حین تعمیرات درب اتوماتیک هیچگونه آسیبی به آن وارد نکنند.

مجموعه ایپاکو ، یکی از حرفه ای ترین مراکز تعمیر انواع درب اتوماتیک در تهران است که تجربه بالایی در این زمینه دارد. از مزایای تعمیر درب اتوماتیک توسط ایپاکو می توان به مناسب بودن هزینه تعمیرات درب اتوماتیک ، تلاش تعمیرکاران برای تعمیر قطعات به جای تعویض قطعات تا حد امکان ، ارائه پشتیبانی از خدمات ، خدمات دهی سریع ، ارائه گارانتی های معتبر به مشتریان و ... اشاره نمود.

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ چگونه انجام می شود ؟

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ یا تعمیر کرکره برقی ، با توجه به نوع مشکل بوجود آمده برای درب به شیوه ای متفاوت انجام می شود. تکنسین ابتدا به بازدید از درب اتوماتیک پارکینگ اقدام نموده و نشانه های خرابی آن را بررسی می کند. سپس با توجه به شواهد ، قطعه ی معیوب حدس زده می شود. پس از آن به بررسی قطعه ی معیوب اقدام شده و نقص آن به دقت بررسی می شود.

اگر قطعه ی معیوب قابل تعمیر باشد ، آن را تعمیر نموده و در غیر اینصورت به تعویض آن اقدام می شود. برای تعویض قطعه ی معیوب از اصل ترین و باکیفیت ترین قطعات استفاده می شود. هزینه تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ بر اساس نرخ های مصوب محاسبه می شود.

چه ایراداتی برای درب اتوماتیک بوجود می آیند ؟

  • درب اتوماتیک باز نمی شود.
  • درب اتوماتیک پس از باز شدن ، بسته نمی شود.
  • صدایی در حین باز و بسته شدن درب اتوماتیک ایجاد می شود.
  • درب در حین حرکت با لرزشی همراه است.
  • ریموت کنترل درب اتوماتیک کار نمی کند.
  • درب اتوماتیک به صورت خود به خودی باز و بسته می شود.
  • درب اتوماتیک تا اواسط باز شده و سریعاً بسته می شود.
  • ریموت کنترل در فواصل دور به درستی کار نمی کند.
  • و ...

دلایل خرابی انواع درب برقی چیست ؟

هزینه تعمیرات درب اتوماتیک با توجه به نوع خرابی درب اتوماتیک ، تعیین می شود. عوامل مختلفی موجب شده که درب اتوماتیک خراب شده و از کار بیفتد. یک تکنسین حرفه ای و مجرب می تواند دلیل خرابی درب اتوماتیک را به خوبی متوجه شود.

شایع ترین دلایل خرابی درب اتوماتیک شامل تراز نبودن درب اتوماتیک ، شل شدن تسمه های درب ، بر هم خوردن تنظیمات درب ، سوختن قطعات الکترونیکی درب به دلیل نوسانات برق ، شل شدن پیچ ها و اتصالات درب ، بی کیفیت بودن قطعات درب ، وجود اختلالات در سیم کشی ها و جریان برق ورودی به درب و ... می باشند.

خلاص کردن اپراتور درب اتوماتیک چگونه است ؟

پیش از بررسی هزینه تعمیرات درب اتوماتیک به روش های خلاص کردن درب اتوماتیک اشاره می کنیم. خلاص کردن اپراتور درب اتوماتیک به دو صورت انجام می شود. در روش اول ، برق درب اتوماتیک قطع شده و موتور درب را در وضعیت خلاص می گذارند. در چنین شرایطی می توان لنگه های درب اتوماتیک را به آرامی با دست باز و بسته نمود. در این روش ، خودتان به راحتی می توانید به خلاص نمودن درب اقدام نمایید.

در روش دوم ، بایستی از کلید کنترل عملکرد اپراتور کمک گرفت. این روش راحت تر از روش قبلی است ، اما برای تمامی مدل های درب اتوماتیک قابل انجام نیست. در این روش ، کلید اپراتور درب اتوماتیک را در وضعیت دستی گذاشته تا ارتباط موتور درب با مدار قطع شود. حال بایستی با دست برای باز کردن درب اقدام نمود. برخی از درب های اتوماتیک از این کلید برخوردار نیستند.

هزینه تعمیرات درب اتوماتیک چقدر است ؟

نخست بایستی مشکل درب اتوماتیک به صورت دقیق مشخص شود تا بتوان درباره نرخ تعمیرات آن اظهارنظر نمود. تعمیرات جک بازویی ، تعمیرات مدار الکترونیکی ، تعمیرات موتور ، تراز کردن درب ، اعمال تنظیمات درب و ... هر یک با نرخ مشخصی انجام می شوند.

اگر نیاز به تعویض قطعات باشد ، نرخ قطعه ی تعویضی به هزینه های تعمیرات افزوده می شود. در مجموع نرخ تعمیر درب شامل هزینه های ایاب و ذهاب ، اجرت تعمیرکار و نرخ قطعات تعویضی و ... است.

ایپاکو

مجموعه ایپاکو با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران ، به عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک اقدام می کند. برای تعمیر درب اتوماتیک خود به این مجموعه اطمینان کنید. مشکلی وجود نخواهد داشت که تکنسین های ایپاکو از عهده تعمیرات آن بر نیایند.

ایپاکو ، هزینه تعمیرات درب اتوماتیک را بر اساس هزینه های مصوب محاسبه می نماید. تعمیر درب اتوماتیک با کیفیت بالا و قیمت پایین را از مجموعه ایپاکو بخواهید. اغلب مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده از سوی ما ، احساس رضایت و خرسندی داشته اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها