بهترین انتخاب برای خرید یخچال + بهترین سایت خرید

کد خبر: 1182608
بهترین انتخاب برای خرید یخچال + بهترین سایت خرید

خرید یخچال یکی از مهم ترین و چالشی ترین خرید هایی است که هر خانواده ای با آن مواجه است. انتخاب یخچالی که بتواند سال های زیادی برای ما کار کند، کیفیت بالایی داشته باشد، از ظاهر شیک و مدرنی برخوردار باشد، مصرف انرژی کمی داشته باشد و در کنار همه این ها، امکانات مختلفی را در اختیار ما قرار دهد، برای همه ما دشوار و پیچیده است.

همه این ها را هم باید در کنار این مسئله قرار دهیم که هزینه ای که قرار است برای یخچال صرف کنیم، معمولا بالا و قابل توجه است. بنا بر این، باید مطمئن شویم که در انتخاب خودمان به اندازه کافی جوانب مختلف را بررسی کرده ایم و خوبی ها و بدی های برند مورد نظرمان را در نظر گرفته ایم. در این مقاله می خواهیم ابتدا مهم ترین نکاتی که برای خرید یخچال باید در نظر داشته باشید را بررسی کنیم، سپس به شما بگوییم که چرا یخچال های ال جی انتخاب بسیار خوبی برای‌تان هستند و در پایان، بهترین راه برای سفارش این یخچال ها را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا بهتر است یخچال ال جی بخریم؟

برند های معروف و معتبر زیادی در دنیا و حتی در داخل ایران وجود دارند که کار انتخاب ما را دشوار می کنند. به صورت کلی، قبل از هر انتخابی باید مسائل مختلفی را در نظر داشته باشیم. به عنوان مثال، باید به میزان مصرف انرژی یخچال توجه کنیم. همچنین، باید یخچالی را انتخاب کنیم که از نظر ظاهر و رنگ، به سایر وسایل آشپزخانه ما بیاید.

مسئله دیگر، میزان استفاده ما از یخچال است که اندازه و حجم آن را تعیین می کند. همچنین، امکانات هر یخچال مانند یخ ساز، آبسردکن، هوشمندی و... و اینکه هر کدام چقدر برای ما در اولویت قرار داند هم می تواند در حذف گزینه های زیادی به ما کمک کند. گارانتی فروشنده هم می تواند در انتخاب ما تاثیر بگذارد. همه این ها را هم باید در کنار بودجه خودمان که شاید تعیین کننده اصلی است قرار دهیم. در ادامه، می خواهیم مهم ترین ویژگی ها و مزایای یخچال ال جی را بررسی کنیم.

2

کمپرسور خطی فوق العاده یخچال های ال جی

یکی از مهم ترین ویژگی های یخچال های ال جی استفاده از پیشرفته ترین کمپرسور های خطی است. کمپرسور خطی در یخچال وظیفه حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی را بر عهده دارد. همچنین، با کنترل قدرت خنک کنندگی و کاهش اصطکاک داخلی، مصرف انرژی را کمتر می کند.

مهم ترین مزیت استفاده از کمپرسور خطی نسبت به کمپرسور های رایج هم همین کاهش میزان مصرف انرژی و در نتیجه بازدهی بالاتر است. ال جی به قدری به کارایی و بهینه بودن کمپرسور های خطی تولیدی خودش مطمئن است که تا 10 سال کمپرسور ها را گارانتی می کند.

استفاده از فناوری Smart ThinkQ در یخچال های ال جی

یکی از ویژگی های یخچال های ال جی، به خصوص در مدل های جدید و 2022، امکان کنترل یخچال با استفاده از گوشی هوشمند موبایلتان است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید حتی در زمان هایی که دور از خانه اید، به راحتی دمای یخچال و سایر تنظیمات را اعمال و به صورت کامل یخچال خودتان را عیب یابی کنید.

استفاده از فیلتر های هوشمند در یخچال ال جی

شرکت ال جی با استفاده از فیلترهای هوشمند مدرن کاری کرده که دیگر خبری از بوی بد داخل یخچال نباشد و علاوه بر این، تازگی و طراوت مواد غذایی حفظ شود. همچنین این فیلتر ها با از بین بردن باکتری ها، نقش مهمی در سالم ماندن مواد غذایی درون یخچال ایفا می کنند.

علاوه بر این، در یخچال های ال جی از نور ال ای دی استفاده می شود که این مسئله هم به دلیل تولید حرارت کمتر در عین حفظ شدت روشنایی کافی، باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی شما می شود.

طراحی مدرن و شیک یخچال ال جی

یکی از مهم ترین ویژگی های یخچال های ال جی، طراحی بسیار زیبا، مینیمال و مدرنی است که در انواع یخچال ساید بای ساید ال جی و دو قلوی ال جی مشاهده می کنید. طراحی مدرن این یخچال ها می تواند نظر هر خاص پسندان را به خودش جلب کند و ظاهری شیک به آشپزخانه شما بدهد.

استفاده از فناوری Moisture Balanced Crisper در یخچال ال جی

این فناوری در واقع نوعی کشو است که به یک صفحه مشبک مجهز بوده و باعث می شود رطوبت مواد غذایی در حد متعادل حفظ شود. به این صورت که وقتی مواد غذایی در اثر تبخیر رطوبت ایجاد می کند، این صفحه رطوبت را جذب کرده و مانع ریزش رطوبت روی مواد غذایی می شود. در نتیجه رطوبت مواد غذایی در درون کشو در حد متعادلی باقی می ماند.

3

از کجا باخیال راحت یخچال مورد نظرمان را خریداری کنیم؟

تا اینجای مطلب امروز، به شما مهم ترین عواملی که در خرید یخچال باید در نظر داشته باشید را توضیح دادیم. همچنین به شما گفتیم که چرا یخچال ال جی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. اگر قصد خرید مطمئن یخچال های برند را داشتید یا کنجکاو بودید تا از قیمت باقی مدل‌ها هم باخبر باشید، به سایت فروشگاه اینترنتی ماردین کالا سری بزنید تا قیمت یخچال ال جی در بازار به دست‌تان بیاید.

ماردین کالا یکی از به‌روزترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که با ارائه کالاهای متنوع تجربه‌ لذت‌بخش یک خرید اینترنتی را برای مشتریانش فراهم می‌آورد. ارسال سریع، ضمانت قیمت، بهترین کیفیت و تضمین اورجینال بودن کالا چهار اصل اولیه‌ای است که ماردین کالا به آن پایبند است و در حق مشتریانش رعایت می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها