این 10 نکته Vip راهنمای خرید یخچال را از دست ندهید با کالاچی

کد خبر: 1164517
این 10 نکته Vip راهنمای خرید یخچال را از دست ندهید با کالاچی

 

دغدغه خرید یخچال فریزر برای هر خانواده ای به وجود می آید. این تردد در تصمیم گیری به تنوع بالا و عدم شناخت از نیاز موجود بر می گردد. البته مواردی همچون قیمت و برند نیز در این مشکل سهم خود را ایفا خواهند کرد. شما می توانید برای خرید یخچال از بانه با کارشناسان کالاچی تماس برقرار کنید و با نازل ترین قیمت به هدف مورد نظر خود برسید. خرید یخچال از اهیمت بالایی برخوردار است زیرا می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

مواردی که در خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کرد را در 10 مورد تشریح کرده ایم تا بتوان به راحتی خریدی متناسب با نیاز را تجربه کرد. ادامه متن را مورد مطالعه قرار دهید.

  1. هزینه خرید یخچال و بودجه ی خود را در نظر داشته باشید.

    اولین مورد برای خریدی استاندارد به بودجه بر می گردد. حتما قبل از خرید بودجه ی خود را در نظر داشته باشید تا بهترین بازده را دریافت کنید. یخچال ها از لحاظ قیمت به ترتیب بالا پایین, دو قلو و ساید بای ساید هستند که هر کدام با توجه به ظرفیت و امکانات, دارای قیمت های متفاوتی هستند. دنبال فروشگاهی باشید تا با عرضه مستقیم یخچال فریزر بتواند دلال را حذف کند و مابه التفاوت هزینه را به شما برگرداند. وجود چنین ویژگی ارزش خرید یخچال را بیشتر می کند و به کاربر اجازه می دهد بازدهی بالایی را از محصول خریداری شده کسب نماید.

 

 

  1. در مورد نوع سبک یخچال تصمیم نهایی را بگیرید.

    دومین مورد در خریدی مطمئن به انتخاب نوع و سبک یخچال بر می گردد. حتما قبل از خرید در مورد نوع سبک یخچال تصمیم نهایی را بگیرید زیرا نه تنها فضای مورد نظر برای استقرار تاثیر می گذارد بلکه قیمت و سایر قابلیت ها را نیز تحت شعاع قرار می دهد. به این صورت که ابعاد یخچال ها متفاوت است و حجم و ظرفیت موجود با سایر فناوری ها دستخوش تغییرات می گردد. انواع یخچال به بالا پایین, دو قلو و ساید بای ساید بر می گردد. شاید پر طرفدار ترین نوع یخچال ها ساید بای ساید باشد. هنگام خرید یخچال ساید بای ساید از بانه این را بدانید که هم ظاهری متمایز دارند و هم از لحاظ ظرفیت بخش عظیمی از مواد غذایی را ذخیره می کنند.

 

  1. گنجایش یخچال مناسب خود را انتخاب کنید.

    سومین مورد در انتخاب یخچال به ظرفیت آن بر می گردد. سعی کنید گنجایش یخچال مناسب خود را انتخاب کنید. تعداد افراد خانواده و فضای مورد نظر جهت استقرار یخچال در این مورد نقش اول را ایفا می کنند. ظرفیت یخچال فضای مورد نظر برای ذخیره سازی مواد غذایی است که برای خانواده کم جمعیت ظرفیت کمتر و برای خانواده پر جمعیت قطعا ظرفیت بالاتر مورد نیاز است. ظرفیت یخچال بر ابعاد نیز تاثیر گذار است. به این صورت که هر چه ظرفیت بیشتر باشد٬ ابعاد نیز بزرگ‌ تر است.

 

  1. 10
    برندهای یخچال موجود در بازار را تحلیل کنید.

    امروزه برندهای زیادی در بازار در حال تولید و عرضه یخچال هستند, پس برندهای یخچال موجود در بازار را تحلیل کنید و خواستگاه خود را معین سازید. برندهای ال جی, سامسونگ و بوش سهم عظیمی از یخچال های موجود در بازار را به خود اختصاص داده اند. حال اینکه برندهایی همچون هایسنس و یونیوا و... نیز در این بازار وجود دارند. بیشترین تنوع متعلق به برند محبوب ال جی است. در ضمن برندها بر قیمت و امکانات نیز تاثیر می گذارند پس به این مورد نیز توجه کنید تا خریدی مطمان با توجه به نیاز را تجربه کنید.

 

  1. میزان مصرف انرژی یخچال فریزر مهم است.

    در خرید حتما به میزان مصرف انرژی توجه لازم را داشته باشید. البته یخچال خوب با بهره گیری از موتور کم مصرف دارای مصرف زیادی نخواهد بود. معمولا یخچال ها دارای رده انرژی A ,++A ,+A ,A+++ می باشند! البته به ندرت می توان رده مصرف انرژی B را نیز دید که معمولا به برندهای بی نام و نشان تعلق دارند. کمپرسور اینورتر خطی و هوشمند از بارزترین موتورهای موجود در یخچال های بازار هستند که هر کدام با توجه به قطعات از مصرف انرژی متفاوتی برخوردار هستند. بعضی از سازندگان همچون ال جی و سامسونگ موتور را با گارانتی 10 ساله عرضه می کنند که نشان از کیفیت بالای آنها دارد.

 

  1. راجب ویژگی های فنی موتور تحقیق کنید.

    پس از بررسی رده مصرف انرژی باید بیشتر به قابلیت های موتور پرداخت. زیرا کیفیت موتور رابطه مستقیمی با طول عمر آن دارد. پس راجب ویژگی های فنی موتور تحقیق کنید. موتور نیروی لازم را جهت انجام فناوری ها فراهم می کند. قابلیت هایی همچون انجماد سریع یا یخساز اتوماتیک تحت تاثیر نیروی مستقیم موتور عمل می کنند. بعضی از موتورها به دارای عملکرد بهتری هستند زیرا به صورت هوشمند عمل می کنند. لازم به ذکر است استمرار عملکرد یخچال به قدرت موتور بستگی دارد.

 

  1. مشخصات و امکانات یخچال را مطالعه کنید.

    استفاده از یخچال به آگاهی کامل از مشخصات و امکانات محصول بر می گردد. امکانات همچون شناسنامه یخچال هستند که موجودیت آن را نشان می دهند. پس حتما قبل از خرید به مشخصات و امکانات یخچال نگاه کنید و آن را مطالعه فرمایید. کافی است نسبت به مشخصات و امکانات آگاهی لازم را داشته باشید تا برای نگهداری مواد غذایی فناوری مورد نیاز را اعمال کنید. فیلتر بهداشتی هایژن فریش و قابلیت نوفراست و ساختار داخلی از ویژگی های بارز یخچال های داخل بازار است. لازم به ذکر است بیشترین امکانات متعلق به یخچال های ال جی است.

 

  1. به هماهنگی رنگ و جنس بدنه یخچال با سایر وسایل توجه کنید.

     

  2. برای فروش یخچال قدیمی خود اقدام کنید.

    موارد مورد نیاز بالا را در نظر بگیرید به جمع بندی کلی در مورد خرید یخچال خواهید رسید پس برای فروش یخچال قدیمی خود اقدام کنید تا یکی از بهترین یخچال های روز را از بازار خریداری کنید. ظرفیت محدود و عدم وجود امکانات روز باعث می شود کاربر یخچال های قدیمی را مورد استفاده قرار ندهد و در مقابل تنوع بالا و کیفیت منحصر به فرد قطعا هر کاربری را به خرید یخچال های نسل جدید موجود در بازار مشتاق می کند. یخچال های جدید برای سالیان متمادی کیفیت را تضمین می کنند. سعی کنید یخچالی را تهیه کنید که در کنار قیمت مناسب نیازهای شما را مرتفع سازد.

 

  1. 11
    خدمات پس از فروش و گارانتی را فراموش نکنید.

    برای خرید هر یخچالی پشتیبانی آن را در نظر بگیرید تا نه تنها از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید بلکه بتوانید طول عمر آن را نیز تضمین کنید. محصولی را خریداری کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی را فراموش نکرده است. محصولاتی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند از کیفیت بهتری برخوردار هستند. سعی کنید به هنگام دریافت محصول از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید و در صورت ایراد یا مشکل, کالا را مرجوع سازید. لازم به ذکر است بعضی از یخچال ها خود با گارانتی شرکت تولید کننده عرضه می شود تا به نوعی کیفیت بالای خود را نشان دهد.

 

از کجا یخچال خوب بخریم؟

با بررسی موارد بالا مطمئن باشید که خرید یخچال آسانتر می شود. موارد مذکور را لیست کنید تا به صورت برنامه ریزی شده به هدف خود برسید. فروشگاه های خرید یخچال از جمله دیجی‌کالا, ترب, کالاچی , ایمالز و... وجود دارند. سایت کالاچی بانه با آمادگی کامل جهت مشاوره رایگان 24 ساعته در دسترس شما کاربران می باشد. از طرف دیگر قیمت مناسب و عرضه مستقیم با گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند مشوق خوبی برای خرید یخچال از سایت کالاچی بانه باشد. ما سعی کردیم از تنوع لازم استفاده کنیم تا کاربران با هر سلیقه ای و وضعیت اقتصادی قادر باشند یخچال مورد نظر خود را تهیه کنند. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ابتدا وضعیت را در نظر بگیرند و محصول متناسب با آن را به شما پیشنهاد دهند.

شماره تماس خرید یخچال از بانه کالاچی برای آگاهی از قیمت ها و آموزش های بیشتر : 09181932340  و یا به KalachiBaneh.com مراجعه کنید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها