قدرتمند ترین گوشی های بازار؛ برنده این جنگ کدام برند است؟

کد خبر: 1183134
قدرتمند ترین گوشی های بازار؛ برنده این جنگ کدام برند است؟

 

گوشی شیائومی یا سامسونگ کدام یک قدرتمندتر است؟ برندهای تولید کننده گوشی موبایل سال‌ هاست در تلاش هستند تا بتوانند یک گوشی موبایل با امکانات بالا را تولید کرده و کاربران خود را راضی نگه دارند. با این حال سامسونگ و شیائومی در رقابت با هم هستند تا بتوانند بازار را از آن خود کنند. از این رو هر ساله تعدادی پرچم دار را روانه بازار می کنند که از باقی گوشی ها امکانات و سخت افزار بهتری داشته و فروش بالایی دارند.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ یا شیائومی دارید با دارسو در این متن همراه باشید تا ضمن معرفی بهترین و قدرتمند ترین گوشی های این دو برند، راهنمای خرید آن ها را نیز برای شما بیان کنیم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

معرفی بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

بهترین گوشی های شیائومی نیز اغلب جز بهترین گوشی های هوشمند در بازار هستند. شاید این برند به اندازه سامسونگ یا اپل در سطح جهانی عرضه نشده باشد، اما کیفیت ساخت و دوربین های عالی این برند بسیار تحسین شده است. در مورد شیائومی هم گوشی های با قیمت بالا و هم میان رده، از دوربین های پر قدرت استفاده شده است. در زیر تعدادی از بهترین های گوشی شیائومی در بازار را معرفی می کنیم‌.

  • شیائومی 12 پرو

در بین پرچم داران شیائومی ۱۲ پرو یکی از بهترین عملکردها را از خود ارائه داده است‌‌. این گوشی یک صفحه ۶.۷۳ اینچی به همراه شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی است. ظاهر این گوشی بسیار شیک است و سه دوربین ۵۰ مگا پیکسلی فوق قوی دارد‌‌. این گوشی برای گیمرها و عکاسان پیشنهاد می شود. سی پی یو این گوشی اسنپ دراگون نسل ۸ است.‌

  • شیائومی Redmi Note 11 Pro

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو یکی از گوشی های میان رده و بسیار عالی این برند است که سخت افزار خوبی نیز دارد‌. دوربین های این گوشی هم بسیار قدرتمند است که یکی از آن ها ۱۰۸ مگا پیکسل کیفیت دارد‌. باتری این مدل از شیائومی نیز قدرتمند است که امکان نگهداری شارژ در زمان بالا را دارد. در کل گوشی های شیائومی باتری های بسیار عالی دارند. پس اگر باتری برای شما مهم است، می توانید از شیائومی استفاده کنید.

  • شیائومی Black shark 4

یکی از بهترین گوشی های شیائومی که مورد علاقه گیمر ها است، شیائومی بلک شارک ۴ است. سخت افزار و سی پی یو این گوشی بسیار قدرتمند بوده که این امکان در کنار باتری قوی و صفحه نمایش با وضوح بالا که ۱۰۸۰ است باعث ایجاد شرایط بسیار عالی برای بازی شده است.

باتری این گوشی با s22 ultra مقایسه می شود. قیمت s22 ultra از این گوشی بالاتر است. پس خرید این گوشی بیشتر از اس ۲۲ برای گیمرها قابل توجه شده است. دوربین های این گوشی نیز بسیار قدرتمند بوده و یک پکیج عالی از امکانات را در اختیار کاربر قرار می دهد‌.

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022

سامسونگ یکی از قدرتمندترین برندهای دنیا است که گوشی های آن بعد از اپل جز پرفروش ترین ها در دنیا قرار گرفته است. ‌در زیر تعدادی از بهترین های این برند را نیز نام می بریم تا بتوانید به راحتی گوشی سامسونگ را با شیائومی مقایسه کنید و یک خرید عالی را انجام دهید.

  • سامسونگ s22 ultra

گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا یکی از بهترین گوشی های جهان و پرچم دار سامسونگ است که بهترین امکانات موجود را در اختیار دارد‌. نمایشگر اس ۲۲ اولترا نمایشگر ۶.۸ اینچی دارد، دوربین اصلی آن ۴ گانه است که ۱۰، ۱۰، ۱۲ و ۱۰۸ پیکسلی است‌.

این دوربین زوم بسیار بالایی داشته که آن را تبدیل به یکی از بهترین گوشی ها برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند است. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر بوده و سخت افزار بسیار عالی آن باعث قدرتمند شدن آن شده است. برای آگاهی از قیمت s22 ultra می توانید به فروشگاه اینترنتی دارسو مراجعه کنید.

  • سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

یکی دیگر از پرچم داران سامسونگ، نوت ۲۰ اولترا است. این گوشی قیمت نسبتا بالایی دارد اما بخاطر وجود امکانات بالا، برای بازی بسیار مناسب است. نمایشگر این گوشی ۶.۹ اینچی است و دوربین های سه گانه ۱۲،۱۲ و ۱۰۸ مگا پیکسلی دارد. با این حال باتری این گوشی ممکن است کمی از اس ۲۲ ضعیف تر باشد اما باز هم از قابلیت های عالی آن کم نمی کند.

  • سامسونگ گلکسی A52 5G

این گوشی از سامسونگ سال ۲۰۲۰ عرضه شده است، با این حال هنوز هم جز پرفروش ها بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. این گوشی با داشتن نمایشگر ۶.۵ اینچی، رم ۶ گیگا بایتی و دوربین های عالی تبدیل به یک گوشی عالی با قیمت میان رده در میان برند سامسونگ شده است. بدنه این گوشی بسیار محکم است و اگر روی آن یک کیس محافظ قرار بگیرد می تواند بهترین استقامت را از خود نشان دهد. بنابراین این موضوع یکی از بهترین ویژگی های این گوشی دیده می شود.

کدام برند قدرتمند را برای خرید انتخاب کنیم؟

حال که با بهترین های دو برند قدرتمند سامسونگ و شیائومی آشنا شدید، نوبت به تصمیم گیری برای انتخاب بین این دو می شود. همان طور که مشاهده کردید، هر دو برند ویژگی هایی داشته که کاربران را به خود جذب می کند.

هر دو اما در حوزه های خاصی خود را قدرتمند نشان می دهند. به عنوان مثال اگر باتری با ظرفیت بالا به همراه قیمت مقرون به صرفه مد نظر کاربر باشد، به سمت شیائومی می رود. در صورتی که کاربران علاقمند به دوربین و امکانات سخت افزاری بالا سامسونگ را انتخاب می کنند.

با این حال تصمیم با شما است که بر اساس علاقه به سمت کدام برند بروید. برای خرید تمامی انواع گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی که در بالا بیان شد، فروشگاه اینترنتی دارسو آماده ارائه خدمات شما است. می توانید انواع گوشی به همراه لوازم جانبی را با تخفیف های عالی خریداری کنید و گوشی مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید. هم چنین نگرانی درباره اصالت گوشی همراه با ضمانت آن برای دارسو وجود ندارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها