معرفی بهترین جنس پرده زبرا + 7 راه تشخیص

کد خبر: 1184112
معرفی بهترین جنس پرده زبرا + 7 راه تشخیص

 

اگر به دنبال ایجاد یک محیط راحت و امن در خانه خود هستید، کنترل نور واردشده به منزل و حفظ حریم خصوصی اولین کاری است که باید انجام دهید. پرده زبرا بهترین پرده برای تنظیم نور و حریم خصوصی در خانه است، اما در این میان جنس پرده زبرا اهمیت ویژه‌ای دارد. جنس پرده نه تنها بر زیبایی آن تأثیر می‌گذارد، بلکه تأمین نیازهای شما هم تا حد زیادی به آن وابسته است.

پرده زبرا از نوارهای موازی و افقی تور و پارچه تشکیل شده است که مانند تسمه دور یک لوله غلتکی می‌چرخند. تناوب قرارگیری لایه‌های نازک و ضخیم باعث می‌شود شما بتوانید نور را تنظیم کنید. جنس نوارهای پارچه‌ای پرده زبرا متفاوت است و از پارچه ساده و تک‌رنگ گرفته تا پارچه‌های طرح‌دار و متنوع را شامل می‌شود. هر کدام از انواع پرده زبرا ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. شما می‌توانید پرده زبرا را به‌تنهایی یا همراه با پرده‌های دیگر استفاده کنید و جلوه باشکوهی به منزل خود بدهید.

 

ترکیب زبرا با پارچه

2

پرده زبرا را می‌توانید با یک پرده پارچه‌ای ترکیب کنید. این ترکیب ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارد:

  • از آنجا که پرده زبرا یک پرده مدرن محسوب می‌شود، ترکیب آن با پارچه می‌تواند یک سبک تلفیقی سنتی-مدرنیته را به وجود آورد. سبک تلفیقی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع سبک در دکوراسیون داخلی است. به این ترتیب نه تنها می‌توانید از مزایای پرده زبرا بهره ببرید، بلکه پرده‌های محبوب و قدیمی ‌خود را هم حفظ می‌کنید.
  • پرده زبرا قابل سفارش به‌صورت پرده برقی است، حتی بعدا هم می‌توانید آن را موتوردار کرده و به پرده برقی تبدیل کنید. پرده برقی تنها با فشار یک دکمه تنظیم شده و بالا و پایین می‌شود. این پرده قابل ادغام با سیستم خانه هوشمند است و در این صورت، حتی وقتی منزل نیستید، از طریق تلفن همراه خود می‌توانید پرده‌ها را تنظیم کنید.
  • تنوع بالا در طرح و رنگ هم در پرده زبرا و هم در انواع پرده پارچه‌ای باعث می‌شود که دست شما برای طراحی و دیزاین منزل خود بسیار باز باشد. شما براساس طرح و رنگ پارچه مورد نظر خود می‌توانید پرده زبرا را انتخاب کنید و ترکیب زیبا و جذابی به وجود آورید.
  • پرده زبرا هم امکان دید کامل بیرون و دریافت حداکثر نور، هم امکان سایه روشن‌کردن و دریافت یک نور متعادل‌شده و هم امکان مسدودکردن کامل نور و حفظ حریم خصوصی را برای شما فراهم می‌کند. این ویژگی را نمی‌توانید در یک پرده پارچه‌ای معمولی پیدا کنید. با ترکیب پرده زبرا با پارچه از مزایای هر دو پرده بهره‌مند می‌شوید.

 

چگونگی ترکیب پرده پارچه‌ای با زبرا

3

برای اینکه بتوانید پرده زبرا را طوری با پرده پارچه‌ای ترکیب کنید که یک ساختار منسجم و هماهنگ ایجاد شده و چشم‌ها را محصور خود کند، توجه به چند نکته ضروری است:

از نظر اندازه تنها به ابعاد پنجره محدود نشوید

 پرده‌های مدرن مانند پرده زبرا در ابعاد پنجره ساخته می‌شوند، اما دست شما برای ابعاد پرده پارچه‌ای باز است. یک راه ساده برای بزرگ‌تر نشان‌دادن پنجره‌ها این است که پرده پارچه‌ای را بالاتر از پنجره آویزان کنید، آن را از قاب پنجره خارج کرده و تا زمین ادامه دهید. این کار به‌خصوص زمانی که پرده‌ها بسته هستند، به ایجاد نمای بزرگ‌تر از پنجره کمک می‌کند.

کل اتاق را در نظر بگیرید

به دکوراسیون و رنگ‌های به‌کاررفته در داخل اتاق خود نگاهی بیندازید و از آن‌ها برای انتخاب رنگ، بافت و سبک پرده الهام بگیرد. همچنین نسبت‌های اتاق را در نظر بگیرید. طرح‌های شلوغ و رنگارنگ برای اتاق‌های کوچک‌ چندان مناسب نیستند. برای اتاق‌های بسیار بزرگ می‌توانید از رنگ‌های تیره و پرده‌هایی که روی زمین کشیده می‌شوند، استفاده کنید.

در انتخاب رنگ با ذهن باز عمل کنید

در انتخاب رنگ برای خرید پرده زبرا و پرده پارچه‌ای، خود را محدود نکنید. رنگ‌های متضاد می‌توانند ظاهر بسیار جذاب و گیرایی ایجاد کنند، به‌طوری که پرده به نقطه کانونی اتاق شما تبدیل شده و همه توجه‌ها به سمت آن جلب شود. یک پرده زبرا به رنگ روشن می‌تواند با یک پرده پارچه‌ای با سایه‌ای تیره‌تر از همان رنگ عالی شود. اگر پرده زبرا شما از نوع پرده چاپی است، یک پرده پارچه‌ای که با یکی از رنگ‌های پرده زبرا مطابقت دارد، انتخاب بسیار خوبی است و می‌تواند ظاهر چشم‌گیری ایجاد کند. اگر نمی‌خواهید پرده‌ خود را با رنگ‌های موجود در اتاقتان هماهنگ کنید، رنگ‌های خنثی را هم برای پرده‌ زبرا و هم برای پرده‌ پارچه‌ای در نظر بگیرید.

 

بهترین جنس پرده زبرا

4

ظاهر همه چیز نیست. اگر پرده زبرا از مواد باکیفیت ساخته نشده باشد، دوام زیادی نخواهد داشت و باید هزینه‌های هنگفتی برای نگهداری و خرید مجدد پرده بپردازید، بنابراین مطمئن شوید محصولی که می‌خرید، محکم است و از مواد با کیفیت ساخته شده است. پارچه‌هایی که برای پرده زبرا استفاده می‌شود، براساس بافت، طرح، طول، سبک و بسیاری ویژگی‌های دیگر متفاوت است. بهترین جنس پرده زبرا که مزایای زیادی دارد، پلی استر است.

پلی استر یکی از رایج‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پارچه‌هایی است که در پرده‌های مدرن، از جمله پرده زبرا استفاده می‌شود. این پارچه ویژگی‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بادوام و محکم است
  • نگهداری آسانی دارد
  • استحکام آن به‌گونه‌ای است که به‌راحتی خراب نمی‌شود و سال‌ها عمر می‌کند
  • ضد الکتریسیته ساکن است و گردوغبار را به خود جذب نمی‌کند
  • به‌راحتی پاک می‌شود
  • آب را به خود جذب نمی‌کند و با یک دستمال نم‌دار می‌توانید آن را پاک کنید

پرده زبرا غیر از پلی استر از مواد دیگری هم ساخته می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پنبه، کتان، بامبو و غیره اشاره کرد.

روش تشخیص بهترین جنس

5

امروزه انواع مختلف پرده زبرا توسط تولیدکنندگان گوناگون به بازار عرضه می‌شوند، اما همه پرده‌های موجود در بازار باکیفیت نیستند. آنچه در مورد پرده زبرا حرف اول را می‌زند، کیفیت پارچه، تکنولوژی دوخت پرده و کیفیت ملزوماتی است که پرده زبرا همراه با آن عرضه می‌شود. بنابراین چگونه تشخیص دهید بهترین جنس پرده زبرا کدام است و کدام پرده کیفیت بالاتری دارد؟

اگرچه درنظرگرفتن میزان بودجه برای خرید پرده بسیار مهم است، اما هیچ‌وقت کیفیت را فدای قیمت ارزان‌تر نکنید. پرده‌های ارزان‌تر معمولا با پارچه‌های نازک‌تر و شکننده‌تری تولید می‌شوند و نور طبیعی را کاملاً مسدود نمی‌کنند. از طرف دیگر سریع‌تر خراب می‌شوند و شما باید مجددا هزینه کنید و یک پرده دیگر خریداری نمایید. با اندکی هزینه بیشتر می‌توانید پرده‌ای که از پارچه‌های چندلایه و محکم تولید شده است، خریداری کنید. این پرده‌ها سطح مطلوب تاریکی و میزان حریم خصوصی مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند و عمر بسیار طولانی دارند.

هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه در نهایت کدام جنس پرده زبرا را انتخاب کنید، مهم است که هر سه فاکتور قیمت، کیفیت و نوع پارچه را در نظر بگیرید. در نهایت آن پرده‌ای برای شما مناسب است که با بودجه شما هم‌خوانی داشته باشد، از نظر ضخامت سطح تاریکی مورد نظر شما را تأمین کند و از نظر رنگ با دیزاین و دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی پرده بازار با ارائه بهترین مدل‌های پرده زبرا و انواع دیگر پرده‌های مدرن شامل پرده شید، پرده دابل شید، پرده ورتیلاین، پرده سان اسکرین و غیره در خدمت شما هم‌وطنان عزیز است. جنس پرده زبرا و دیگر پرده‌های موجود در این فروشگاه از مرغوب‌ترین مواد پلی استر بوده و همگی برند ایپک کشور ترکیه هستند که از نظر کیفیت حرف اول را می‌زند. محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی پرده بازار توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌های کشور آلمان و یکی از بهترین خط تولیدهای موجود در ایران ساخته شده‌اند. این فروشگاه تمام محصولات خود را با ضمانت 18 ماهه عرضه می‌کند که نشان از اطمینان به کیفیت محصولات دارد.

برگفته شده از سایت: https://www.pardehbazar.ir/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها