ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی ؟ کدام بهتر است ؟

کد خبر: 1186617
ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی ؟ کدام بهتر است ؟

 

زیبایی دندان ها می تواند بر روی ظاهر شما تاثیر مستقیمی داشته باشند از طرفی نیز سلامتی و روند زندگی شما تاثیر گذار هستند.

دندان های زیبا می توانند ظاهر را جذاب تر کنند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. از طرفی نیز دندان ها بر روی سلامتی و روند زندگی تاثیر مستقیم دارند. پس می توان تصور کرد که بی دندانی می تواند چه معایب بزرگی داشته باشد. به همین علت راه های درمانی متفاوتی برای آن ارائه شده است که یکی از آنها ایمپلنت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی را با یک دیگر مقایسه کنیم.

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین درمان برای بی دندانی معرفی می شود زیرا دارای مزایای بسیار زیادی است و کاربردی می باشد. این موارد باعث شده تا برند های مختلفی در سرتاسر دنیا مشغول ساخت ایمپلنت های دندان شوند. به همین دلایل انتخاب یک برند برای بیماران مشکل می باشد پس مقایسه ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی می تواند کمک بسیار زیادی کند.

چرا ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

شاید برای شما سوال شود که با وجود کشور های سازنده ایمپلنت متفاوت، چرا ما ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی را با یک دیگر مقایسه می کنیم. در جواب باید گفت در حالت کلی بهترین برند های ایمپلنت سازی و با کیفیت ترین آنها در این دو کشور فعالیت می کنند.

قبل از مقایسه این دو کشور سازنده ایمپلنت بهتر است مقداری با آنها اشنا شوید پس در ادامه به صورت خلاصه به بررسی آنها می پردازیم و در انتها آنها را مقایسه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت ایمپلنت سوئیسی و آلمانی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

ایمپلنت آلمانی یا سوئیسی

ایمپلنت های سوئیسی

به احتمال زیاد بیمارانی که قصد استفاده از این درمان را دارند برای یک بار هم که شده نام ایمپلنت اشترومن را شنیده باشند. ایمپلنت اشترومن یکی از برند های سوئیسی می باشد که لقب بهترین ایمپلنت دنیا را دارا است.

8

می توان گفت یکی از دلایل معروف شدن برند های سوئیسی ایمپلنت اشترومن می باشد. البته در کل برند های سوئیسی دارای کیفیت بسیار بالا می باشند و در حقیقت یکی از قطب های ایمپلنت سازی دنیا به حساب می آید.

قیمت ایمپلنت های سوئیسی

همانطور که در بالا گفته شد ایمپلنت های سوئیسی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند همین مورد نیز باعث شده تا قیمت آنها در دسته ی ویژه ای قرار بگیرد. البته از طرفی نیز ارزش خرید آنها بسیار بالا است زیرا به نسبت قیمتی که شما برای آنها پرداخت می کنید کیفیت بسیار بالایی نیز دریافت خواهید کرد.

مزایای ایمپلنت سوئیسی

در بالا به صورت خلاصه با ایمپلنت های سوئیسی آشنا شدید. حال می توان مزایای ایمپلنت های سوئیسی را مورد بررسی قرار داد. اکثر مزایای این برند ها به علت کیفیت بسیار بالا آنها می باشد. بخشی از مزایای ایمپلنت های سوئیسی به شرح زیر است:

  • طول عمر بالا
  • حفظ سلامتی شما
  • درصد موفقیت بالای درمان

ایمپلنت های آمریکایی

همانطور که همه ما می دانیم کشور آمریکا دارای صنعت بسیار پیشرفته می باشد همین مورد نیز باعث شده تا برند های با کیفیتی در زمینه های متفاوت در این کشور فعالیت کنند. صنعت ایمپلنت دندان آمریکا نیز از این قاعده خارج نیست و برند های مختلفی مشغول فعالیت در این کشور می باشند.

9

قیمت ایمپلنت آمریکایی

همانطور که در بالا هم اشاره شد برند های آمریکایی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و همانند ایمپلنت های سوئیسی از نظر قیمت در دسته بندی ویژه ای قرار می گیرند. اما نمی توان برای تمام برند های آمریکایی قیمت مشخصی را تعیین کرد.

مزایای ایمپلنت های آمریکایی

همانطور که در بالا هم گفته شد صنعت آمریکا بسیار پیشرفته است. به همین دلیل به صورت معمول برند های آمریکایی در ساخت ایمپلنت های خود از تکنولوژی بسیار بالایی استفاده می کنند. استفاده از تکنولوژی بالا در کنار خلاقیت توانسته است تا مزایای مختلفی را برای ایمپلنت های آمریکایی به همراه داشته باشد که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

  • طول عمر بالای درمان
  • محصولات بسیار با کیفیت
  • درصد موفقیت بالای درمان

مقایسه قیمت ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

در بالا نیز گفته شد که قیمت ایمپلنت های این دو کشور در دسته ویژه ای قرار می گیرند. اما در حالت کلی ایمپلنت های آمریکایی نسبت به ایمپلنت های سوئیسی قیمت بالاتری دارند.

مقایسه کیفیت ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

این دو کشور دارای برند های بسیار با کیفیتی می باشند. به صورت ساده می توان گفت با کیفیت ترین برند های متعلق به ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی می باشد. به همین دلیل از نظر کیفیت برند های این دو کشور در حالت برابر قرار دارند. اما در ساخت ایمپلنت های آمریکایی از تکنولوژیی بالاتری استفاده می شود.

ایمپلنت کدام کشور بهتر است؟

در قسمت های بالایی به صورت خلاصه با ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی آشنا شدید. حال قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که ایمپلنت کدام کشور بهتر است؟

پاسخ به این سوال بسیار سخت می باشد زیرا همانطور که گفته شد کشور های متفاوتی دارای صنعت ایمپلنت سازی می باشند. اما می توان گفت ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی بهترین ایمپلنت ها را تولید می کنند.

حال نوبت به مقایسه این دو کشور با یک دیگر است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که این مقایسه به صورت کلی می باشد و ممکن است در برخی موارد بین برند ها اشتباه باشد.

بهترین برند های ایمپلنت سوئیسی چیست ؟

ایمپلنت های سوئیسی دارای انواع برند های مختلفی هستند که هر کدام کیفیت مخصوص به خودشان را دارند اما مشهورترین برند آن اشترومن می باشد که به بهترین ایمپلنت دنیا نیز معروف است. این برند با تیم تحقیقاتی با نام ITI دارد که به کمک آن ایمپلنت با کیفیت و خلاقانه تولید کند.

بهترین برند ایمپلنت آمریکایی در ایران چیست ؟

کشور آمریکا از کشور های پیشرو در تولید تجهیزات پزشکی می باشند و صنعت ایمپلنت آن از این قاعده مستثنی نمی باشد. کارخانه های ایمپلنت سازی به تولید ایمپلنت های با کیفیت و طول عمر بالا می پردازند و می توان گفت بهترین ایمپلنت آمریکایی که در ایران موجود است ، ایمپلنت زیمر است. این ایمپلنت به عنوان ایمپلنت گران محبوب است و اما تکنولوژی ساخت آن بسیار بالا و خلاقانه است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها