ثبت شرکت

کد خبر: 1188223
ثبت شرکت

شرکت چیست؟

شرکت در لغت به معنای شریک شدن در مال یا کاری می باشد. در اصطلاح حقوقی، شرکت به قراردادی گفته می شود که بر مبنای آن شرکا سود حاصل از شرکت را بین خودشان تقسیم می کنند.

 انواع شرکتها عبارتند از: شرکت تجاری و شرکت مدنی.

بیشتر: قوانین ثبت شرکت (کلیک کنید)

چرا باید شرکت تاسیس کرد؟  

دو مساله مهم در طی تجارت باعث می‌شود تا به دنبال ثبت شرکت خود باشید. اول آن که در هر شراکتی احتمال جدا شدن وجود دارد. برای آن که فعالیتی به طور سالم پیش برود، باید هر کدام از شرکا سهم خود را از کار بدانند و با آسودگی با هم همکاری داشته باشند. ثبت شرکت به تمام شرکا امنیت شغلی داده و خیال آن‌ها را بابت مشخص بودن منافع کسب و کار آسوده می‌کند.

بنابراین با ثبت شرکت اگر هر کدام از شرکا تصمیم به جدایی گرفت، با استناد به قراردادی که بسته‌اند، می‌تواند منافع خود را دریافت و از کار خارج شود. موضوع دیگری که باعث می‌شود به دنبال ثبت شرکت باشید؛ اعتباری است که با تشکیل شرکت به دست می‌آورید. در هر تجارتی، اعتماد به شرکتی که قانونی است و از چند نفر تشکیل شده راحت‌تر صورت می‌گیرد. بنابراین با ثبت شرکت معاملات و فرصت‌های تجاری بهتری در پیش روی صاحبان شرکت خواهد بود. علارغم اینکه امنیت مالی شرکا در این نوع فعالیت‌ها براساس نوع شرکتی که ثبت می‌کنند نیز بسیار بالاست.

اگر شما از افرادی هستین که میخواهید شرکت ثبت کنید میتوانید در مسیر ثبت، از مشاوره حقوقی متخصصان مجرب ثبت سفیر بهره بگیرید (کلیک کنید)

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت (به طور عمومی):

1- کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا

2- شماره همراه به نام اعضا

3- ثبت نام ثنا هر یک از اعضای هیئت مدیره

موسسه ثبت سفیر بابهره مندی از مشاوران متخصص ثبتی(ثبت انواع شرکت-ثبت برند-اخذ کارت بازرگانی-جواز کسب و..)با بیش از5 هزار پرونده موفق آماده خدمت به شما

با کمترین هزینه و زمان، صفر تا صد کار شما را انجام میدهیم

کافیست به سایت ثبت سفیر مراجعه کنید 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها