چگونه می توان از طریق طراحی لوگو درآمد بالایی کسب کرد ؟

کد خبر: 1190793
چگونه می توان از طریق طراحی لوگو درآمد بالایی کسب کرد ؟

 

 

کسب درآمد از طراحی لوگو و ساخت لوگو تا حد زیادی نیازمند مهارت خواهد بود، زیرا این روش شامل طراحی و فروش لوگو به صورت سفارشی یا قالب است. برای انجام این کار نیازی به استعداد هنری ندارید، اما اگر یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید، بسیار موفق خواهید بود. بعد از یادگیری مهارت طراحی لوگو میتوانید مهارت خود را بسط دهید و طراحی بسته بندی محصولات را هم فرا بگیرید تا از این طریق هم بتوانید کسب درآمد کنید.

 

 

لوگو چیست و چرا اهمیت دارد ؟

 

به زبان ساده لوگو، نمایش تصویری یک برند است و می توان آن را به عنوان یک علامت گرافیکی، یک نشان یا یک نماد به تصویر کشید. علاوه بر آن لوگو، ارزش های اصلی یک شرکت را به همراه دارد. لوگو می گوید که شرکت مورد نظر چه کار میکند، چه کسانی هستند ؟  حیطه کاری آنها چیست.

 

بنابراین، داشتن یک لوگوی عالی که برند فرد را به طور صحیح نشان دهد، اهمیت زیادی دارد. تمامی این مفاهیم که در لوگو درج می شود، بسته به طراحی فوق العاده آن توسط طراح دارد و این دقیقا همان جایی است که شما وارد می شوید. مهارت های خود را ارائه دهید تا آن ها را دقیقاً همان چیزی کنید که به دنبال آن هستند و سود ببرند.

 

32

 

 

برای موفقیت در طراحی لوگو و کسب درآمد ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه لوگو ها را حرفه ای طراحی کنید. برای این کار به چه چیزی نیاز خواهید داشت ؟

- آموزش ها

- ابزار

 

آموزش طراحی لوگو

 

روش های متعددی اعم از شرکت در کلاس های آموزشی وجود دارد که شما می توانید به خوبی طراحی لوگو را آموزش ببینید و در آن پیشرفت کنید . اما اگر بخواهیم به روش های یادگیری کم هزینه و رایگان اشاره کنیم ، کانال های برتر در یوتیوب و وب سایت های آموزشی وجود دارند که شما می توانید طراحی لوگو را از مراحل ابتدایی به خوبی فرا گیرید.

 

پس از اینکه طراحی لوگو را به خوبی فرا گرفتید ، نیاز به ابزار های طراحی لوگو برای شروع به کار دارید .

برخی از بهترین ابزارهای طراحی لوگو در زیر آورده شده است :

  1. Adobe Illustrator
  2.  Corel Draw
  3. Adobe photoshop
  4. Affinity Designer

 

حال که در طراحی لوگو حرفه ای شده اید، خریداران مشتاق زیادی وجود دارند که به دنبال ساخت لوگو منحصر بفرد خود هستند . شما می توانید لوگو طراحی کنید و آن را بفروشید.

 

 

54

 

 

اما دقیقاً کجا این لوگوهای عالی را می فروشید ؟

 

بهترین مکان برای فروش لوگو به صورت آنلاین است و پیشنهاد می شود که بازارها و روش های مختلف فروش لوگو را امتحان کنید. تا زمانی که بهترین مکان را برای فروش آنلاین لوگوها برای خود پیدا کنید.

ممکن است برای شما سوال شود که رقابت شما چگونه خواهد بود ؟

 آیا لوگو ها را به صورت تکی یا قالب خواهید فروخت ؟

چگونه متوجه میشوید که یک بازار یا روشی برای شما خوب کار نمی کند و چه خواهید کرد ؟

کدام لوگوها فروش خوبی دارند و آیا شما یکی از آنها را دارید؟ و غیره.

 

پاسخ تمامی این سوالات  و بسیاری دیگر برای هر طراح منحصر به فرد خواهد بود و تنها در آزمایش است که می ‌توانید پاسخ‌ های مربوط به شما و کسب ‌و کار لوگوی خود را نیز بدانید. در زیر چند نمونه برتر از مکان و نحوه فروش لوگوهای شگفت انگیز خود به صورت آنلاین آورده شده است. 

 

 

1. الگو های لوگوی خود را در بازارهای فروش لوگو بفروشید  

چیزی که این روش را شگفت ‌انگیز می ‌کند این است که هر یک از این بازار های فروش لوگو ترافیک خریدار تثبیت شده خود را دارند .

 

این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد بهبود کار دستی و بازاریابی لوگو های خود نخواهید داشت . بنابراین زمان بیشتری برای شما دارید تا کاردستی طراحی لوگو خود را تقویت کنید . زیرا آن ها قبلاً مشکل ترافیک شما را حل کرده اند .

 

آمار فروش

یکی از مزایایی که در این سایت ها وجود دارد این است که می توان فروش های اخیر و گذشته را مشاهده کرد تا درکی نسبت به خواسته های مشتریان خاص داشته باشد . این روش بینش‌ های ارزشمندی را ارائه می‌ دهد که به شما کمک می‌ کند تا در زمینه‌ هایی که در آن سست خواهید شد، دقت کنید و فوق ‌العاده رقابتی بمانید.

 

 

 

2. فروش لوگوهای سفارشی در بازارهای آزاد

 

این روش با سایت های فریلنسری متفاوت است . شما مجانی کار نمی کنید . مشتری پول را از قبل به شما پرداخت می کند ، بنابراین فقط شما هستید که تحویل می دهید. این سایت ها  دارای ترافیک و پایگاه مشتری از قبل تثبیت شده ای هستند که برای خرید باز می گردند.

بنابراین مشابه روش فوق ، فقط باید طراحی لوگوی خود را ارتقا دهید زیرا در مقابل برخی از رقبای جدی قرار خواهید گرفت. یکی دیگر از چیزهای جالب در این روش این است که می توانید خدمات خود را برای فروش در یک بازار آزاد فهرست کنید.

 

 

3. لوگوها را در فروشگاه یا وب سایت خود بفروشید

گزینه سوم این است که فروشگاه خود را برای فروش خدمات و الگو های ایجاد لوگوی خود باز کنید. فروشگاه خود را راه اندازی کنید و روزانه  به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. تنها نکته این روش این است که باید خودتان ترافیک را وارد کنید.  اما جنبه مثبت این روش این است که شما کنترل کامل را در دست خواهید داشت.

 

شما قادر خواهید بود نام تجاری خود را با خیال راحت بسازید، مشتریانی به دست آورید و درآمد پایدار و قابل اعتمادی کسب کنید.

 

76

 

برای انجام این کار ، می توانید با یک سایت وردپرس خود میزبان شروع کنید . یا اگر جایگزینی می خواهید، می توانید از وب سایت های شخص ثالث برای میزبانی فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده کنید.

اما وب ‌سایت ، خدمات و قالب‌های لوگوی تجارت الکترونیک خود را بهینه کنید تا توسط موتورهای جستجو برای ترافیک بیشتر خریداران انتخاب و رتبه ‌بندی شوند.

 

همچنین در گام های بعدی اگر بتوانید یک وبلاگ یا یک کانال YouTube راه اندازی کنید که تخصص طراحی لوگوی خود را برای آموزش ، ایجاد اعتماد و به دست آوردن مشتریان به اشتراک می گذارد، سریع تر می توانید جایگاه ویژه ای کسب کنید و به درآمد برسید.

 

از آنجایی که لوگو ها بصری هستند ، کار دیگری که می توانید انجام دهید، راه اندازی و رشد حساب کسب و کار Pinterest است. از این طریق ترافیک و فروش هدفمندی دریافت خواهید کرد .

 

 

زمانی که به تازگی با کسب و کار طراحی لوگو و بدون هزینه تبلیغاتی از ابتدا شروع کرده اید. روش های فوق به خوبی به شما در راه اندازی فروشگاه شما کمک می کند.

 

نکته دیگر این است که  حفظ یکنواختی برند شما در تمام کانال هایی که مهارت های خود را در آنها بازاریابی می کنید کمک می کند . این بدان معنی است که نام کسب و کار خود را در همه پلتفرم ها یکنواخت نگه دارید تا از ایجاد برند متفاوت اما یکسان جلوگیری کنید.

 

مثال : اگر نام تجاری شما "  لوگوی موفق " است، در همه جا از این نام استفاده کنید. در یوتیوب ، وبلاگ ، رسانه های اجتماعی و ...

 

تنها موقعی که می توانید همه چیز را متفاوت نگه دارید ، زمانی است که کاری غیر مرتبط با برند خود انجام می دهید و به آن کمک نمی کند. 

 

در مجموع فراگیری مهارت طراحی لوگو و طراحی بسته بندی و اشتراک گذاری آنها در فضای دیجیتال مارکتینگ برای فروش یکی از راه حل های رسیدن به درآمد است. شرکت رسانه هنر برتر مجری طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و ثبت برند است جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و هم چنین برای مشاهده نمونه کارها بیشتر به وب سایت رسانه هنر برتر مراجعه نمایید.

09133055156

09124184600

www.saynadesign.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها