آموزش ثبت نام در فارکس و نکته هایی که باید بدانید

کد خبر: 1191754
آموزش ثبت نام در فارکس و نکته هایی که باید بدانید

 

 

هر یک از افرادی که می خواهند به تازگی وارد بازار فارکس شوند به درآمد این بازار اهمیت می دهند. در واقع باید بدانید که آنها پیش از وارد شدن به این بازار میزان درآمد بازار را به خوبی بررسی می نمایند. این مسئله که چه فاکتور هایی روی میزان درآمد آنها تاثیر می گذارد را به خوبی بررسی می کنند. توجه داشته باشید که تمامی فاکتورهای متفاوت میزان درآمد بازار را باید بررسی نمایید و سپس در این بازار سرمایه گذاری تان را آغاز کنید.

مهمترین فاکتورهایی که روی میزان درآمد بازار فارکس تاثیر دارد

برخی از مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده میزان درآمد شما از بازار فارکس هستند عبارتند از :

  1. بالانس حساب

 بالانس حساب به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی شناخته می شود که میزان درآمد شما از بازار جهانی نامتمرکز را تعیین می کند. اگر شما می خواهید سودتان از بازار را افزایش دهید باید میزان موجودی تان را به خوبی بررسی کنید. اینکه میزان موجودی حساب شما به عنوان یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده حجم معاملات است اهمیت زیادی دارد. اگر مایل هستید که با حجم بالا معاملات را انجام دهید نیاز است که بالانس حسابتان افزایش پیدا کند. اگر بالانس حساب شما در این بازار کافی نباشد نیاز دارید که معامله با حجم کمتری را انجام دهید. اگر معامله شما حجم کمتری داشته باشد سود زیادی از تغییرات جفت ارزها به دست نمی آورید. بنابراین بالانس حساب به طور مستقیم روی میزان سود و ضرر شما در این بازار تاثیر دارد.

  1. مدیریت سرمایه

 یکی دیگر از نکاتی که در مورد کسب درآمد از بازار فارکس اهمیت زیادی دارد روش مدیریت سرمایه می باشد. هر فردی در این بازار روحیه خاصی دارد. در واقع روحیات ریسک پذیری هر یک از افراد با یکدیگر فرق می کند. آنها میزان پول متفاوتی را برای معاملات شان در بازار مورد استفاده قرار می دهند. اگر دو نفر را در این بازار در نظر بگیرید که بالانس حسابشان یکسان است از نظر روحیات متفاوت می توانند سود خاصی دریافت کنند. در واقع روحیه متفاوت آنها روی میزان سود کسب شده شان تاثیر زیادی می گذارد. اگر فرد اول روحیه محافظه‌ کارانه داشته باشد زمان انجام دادن معاملات استرس خواهد داشت. به همین دلیل حجم زیادی از سرمایه را در معامله به کار نمی گیرد و با حجم کمی معامله انجام می دهد. اما اگر فرد ریسک زیادی داشته باشد سعی می‌ کند معاملات با حجم بالاتری انجام دهد و سود بیشتری کسب کند.

بازار مالی

  1. قدرت استراتژی در فارکس

یکی دیگر از مواردی که تعیین‌ کننده میزان درآمد شما در بازار جهانی نامتمرکز می باشد قدرت استراتژی است. اگر شما قدرت استراتژی بازار معاملاتی را داشته باشید می توانید درآمد لازم از این بازار را کسب کنید. نقاط خروج و ورود بازار و هر یک از جفت ارزها را باید بررسی کنید. قدرت استراتژی معاملاتی صحیح موجب افزایش میزان سوددهی و همچنین کاهش دادن میزان زیان شما از این بازار خواهد شد. بنابراین باید تمامی مواردی که مربوط به قدرت استراتژی بازار می باشد را بشناسید. 

فارکس چیست - آشنایی کامل با بازار فارکس و سرمایه گذاری در آن - بررسی سود و ضرر در سایت فارکس

سواپ در بازار فارکس

یکی از مهمترین اصطلاحاتی که در قبل از ثبت نام بازار فارکس اهمیت زیادی دارد سواپ می باشد. به نرخ بهره ای که شبانه انجام می گردد سواپ می گویند. اگر شما معامله باز در این بازار انجام دهید باید آن را بیشتر از یک روز در پنل تان نگه دارید. به این معامله باز سواپ می گویند. یکی از نکات مهمی که پیش از باز کردن حساب های معاملاتی در این بازار اهمیت دارد این است که با سواپ آشنا باشید. معامله هایی که نزد کارگزاران به خوبی مورد تحقیق قرار می گیرند دسته بندی های متفاوتی دارند. یکی از مهمترین این دسته بندی ها سواپ است که کاربرد زیادی دارد.

صعودی و نزولی بودن معامله

 صعودی و نزولی بودن معامله یکی دیگر از اصطلاحاتی می باشد که در این بازار مالی بین ‌المللی اهمیت دارد. اگر دارایی که شما خریداری می کنید در حال صعود باشد یعنی روند صعودی را طی می نمایید. کلمه بولیش در بازار مالی با تصویر گاو نشان داده می ‌شود. از آنجایی که شاخ گاو رو به بالا می باشد این تصویر برای روند صعودی مناسب است. زمانی که می گوییم طلا بولیش می باشد یعنی می خواهیم بیان کنیم که طلا سیر صعودی گرفته است. اما اگر دارایی خریداری شده شما رو به نزول باشد به این روند سیر نزولی می‌ گوییم. کلمه بریش یا خرس در بازار مالی نشان دهنده این است که روند نزولی برای سرمایه تان طی خواهد شد. اگر می‌ گوییم دلار بریش می باشد یعنی می‌ خواهیم بیان کنیم که دلار سیر نزولی پیدا کرده است.

کارگزار در بازار فارکس و ثبت نام در فارکس

 

 کارگزار به عنوان یکی از مهم ‌ترین اصطلاحات بازار فارکس شناخته می‌ شود. کارگزار یکی از شرکت ‌های مالی است که به هر یک از معامله‌ گران امکان دسترسی پیدا کردن برای خرید و فروش ارز می دهد. کارگزار در برابر کاری که انجام می دهد از معامله گران کمیسیونی را دریافت خواهد کرد. کمیسیون هر یک از کارگزاران با یکدیگر فرق می کند.  هر فردی اگر می‌خواهد وارد این بازار شود باید از قبل تحقیقات گسترده ای در مورد کارگزار انجام دهد. سپس برای آموزش ثبت نام فارکس را پیگیری کند

لغزش در بازار مالی

 یکی از دیگر اصطلاحات بازار بین المللی نامتمرکز لغزش است. در برخی از مواقع شما زمانی که قصد اجرای معامله در بازار را دارید و اختلاف قیمت زیادی را مشاهده می کنید یعنی لغزش در بازار به وجود آمده است. در واقع این مسئله یکی از رایج ترین مواردی است که در این بازار رخ می دهد. شاید باورتان نشود ولی لغزش به نفع شما خواهد بود. البته در برخی از موارد لغزش به ضرر شما تمام خواهد شد. تمامی مواردی که مربوط به سود و ضرر لغزش است را شما می توانید به صورت روزانه در بازار مشاهده کنید.

مدیریت ریسک در بازار فارکس

 مدیریت ریسک یکی از فرایند های کنترل در بازار فارکس می باشد. برای به حداقل رساندن ریسک مالی در این بازار از ابزارهای گوناگونی استفاده می شود. استفاده از دستور سفارش که مربوط به حد ضرر است یکی از مهم‌ ترین ابزارهایی به شمار می ‌رود که شما ما برای مدیریت ریسک سرمایه می توانید از آن استفاده کنید.

عوامل موثر بر موفقیت در بازار فارکس

مهمترین کار برای موفقیت در بازار فارکس، آشنایی با اصول این بازار است. باید رمز موفقیت معامله گران بزرگ را دریافت و از تجربیات آنها استفاده کرد.

موفقیت در ثبت نام بازار فارکس، نیازمند داشتن مهارت هایی است. در ادامه، به بررسی این مهارت ها می پردازیم:

تحلیل تکنیکال

در تحلیل تکنیکال، نمودارها و حرکات قیمت به منظور یافتن آینده قیمت بررسی می شود. معامله گران در این تحلیل، روندهای بازار و الگوهای ایجاد شده در نمودار را بررسی می کنند. آنها نقاط حساس در قیمت را بررسی می کنند.

معامله گران با بررسی این حرکات قیمت قادرند درمورد آینده ی قیمت، نتیجه گیری بهتری داشته و سود بیشتری بدست آورند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در مقاله تحلیل تکنیکال بخوانید.

تحلیل فاندامنتال ثبت نام بازار فارکس

 

یادگیری تحلیل فاندامنتال نیز برای موفقیت در بازار فارکس اهمیت فراوانی دارد. با تحلیل فاندامنتال می توان نبض بازار فارکس را اندازه گیری کرد.

در این تحلیل، تاثیر نرخ بهره در ارزها، سیاست های پولی و مالی دولت، تاثیر تورم بررسی می شود. همچنین برای انجام بهترین معامله، باید به بررسی میزان عرضه در بازار و موارد مشابه در این تحلیل پرداخت.

اهمیت یادگیری تحلیل تکنیکال در زمان ثبت نام بازار فارکس تا حدی است که افراد بزرگی از جمله وارن بافت، یادگیری آن را بسیار ضروری می دانند. به گفته آنان، یادگیری این تحلیل برای تمامی معامله گران و افرادی که مایلند در بازار فارکس و سایر بازارهای مالی موفق شوند، بسیارمهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله تحلیل بنیادی مراجعه کنید.

فارکس چیست - آشنایی کامل با بازار فارکس و سرمایه گذاری در آن - بررسی سود و ضرر در سایت فارکس

روش و استراتژی معامله

یادگیری تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، باعث پیشرفت سریعتر ما می شود. اما با یادگیری آنها، تنها نیمی از ماجرا را طی می کنیم.

تحلیل کردن در بازار فارکس، یک جنبه از روند کار است. انجام معامله، جنبه ای مهمتر از آن است. گاهی اوقات تحلیل کرده و پیش بینی می کنیم که قیمت طلا دچار افت می شود. اما با این وجود، طلای خودمان را نگه می داریم.

گاهی با اینکه می دانیم یک جفت ارز مناسب خرید نیست، اما آن را خریداری می کنیم. حتی گاهی با اینکه می دانیم حجم بالا منجر به ضرر می شود، اما باز هم این کار را انجام می دهیم. درواقع، اینها نشان می دهند که ما در تحلیل کردن مشکل داریم.

تحلیل کردن، یک کار منطقی بوده و هیچ احساسی در آن وجود ندارد. اما گاهی احساس را در معامله کردن وارد می کنیم. می دانیم یک کاری اشتباه است اما هیجان زده می شویم. اقدام به معامله ای می کنیم که نیازمند صبر بیشتر است. در معامله، باید نظم معاملاتی داشته باشیم.

یادگیری تحلیل کردن مهم است. اما مهمتر از آن این است که بتوانیم از آن بدرستی استفاده کنیم. باید بیاموزیم چگونه وارد معامله شده و چه زمانی معامله خود را ببندیم.

موفقیت در معامله

برای موفقیت در معامله، باید درکنار یادگیری تحلیل، معامله کردن را نیز یاد بگیریم. باید ببینیم دیدگاه ما بلند مدت بوده یا کوتاه مدت است؟ آیا در سرمایه گذاری خود، مدیریت نیز داشته ایم یا خیر؟ و سایر موارد. 

معامله گر موفق، نظم معاملاتی دارد. چنین فردی، برای خود قوانینی دارد که برحسب تجربه بدست آمده است. او همواره براساس دستورالعمل اقدام می کند. او دارای استراتژی است.

درنتیجه، روش معامله کردن، انتخاب استراتژی و مدیریت سرمایه، سه اصل مهم قبل از ثبت نام بازار فارکس هستند. باید برای روش درست معامله گری و استراتژی، به اندازه کافی آموزش ببینیم و تمرین کنیم.

قوانین روانشناسی موفقیت ثبت نام فارکس

 

یکی از اصول مهم برای موفقیت در هر کاری، الگو گرفتن از بزرگان آن است. افراد موفق زیادی در ثبت نام بازار فارکس وجود دارند. اغلب معامله گران، این افراد را الگو و سرمشق خود در معامله گری قرار می دهند.

بازار فارکس بعنوان بک کسب و کار و یک شغل محسوب می شود. قوانین موفقیت در این بازار، بسیارمهم هستند. قوانین موفقیت در این بازار بزرگ بسیارمهم است. قوانینی همچون تعیین هدف، یادگیری مداوم، شکست و آموختن از شکست، صبر، داشتن نظم، برنامه ریزی مهم هستند. موفقیت در بازار فارکس نیز همچون تمام کسب و کارهای دیگر، نیازمند پیروی از این قوانین است.

بنابراین باید به عنوان یک معامله گر هدفمند و مصمم به رسیدن به پیروزی، نظم شخصی داشته باشید. باید توجه داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل شکست در بازار فارکس، عدم دانش و عدم کنترل احساسات است. باید بیاموزیم که از قوانین روانشناسی به منظور رسیدن به موفقیت استفاده کنیم.

باید بیاموزیم که معاملات خود را با برنامه ریزی پیش ببریم. قانون برای خود وضع کنیم، یاد بگیریم. داشتن صبر، پشتکار، تلاش، مداومت در یادگیری، هدف و برنامه ریزی، معامله گر را به موفقیت می رساند. بنابراین باید به پیشرفت شخصی و قوانین موفقیت توجه داشته باشیم تا تبدیل به معامله گری موفق شویم.

برخی عوامل موفقیت در قبل از ثبت نام بازار فارکس به صورت زیر خلاصه می شود:

  • اگر قیمت هر روز افزایش یافت و روندی صعودی را طی کرد، آن را خریداری کرده و صبور باشید.
  • از اهرم پایین تر استفاده کنید.
  • بیش از حد به تجارت نپردازید. فقط یک تجارت انجام داده و برای آن صبر کنید.
  • از تمام سرمایه خود در یک موقعیت یا  برای یک نماد استفاده نکنید.
  • یک استراتژی مناسب برای کسب و کار خود تنظیم کنید.

فارکس چیست - آشنایی کامل با بازار فارکس و سرمایه گذاری در آن - بررسی سود و ضرر در سایت فارکس

شروع معامله در بازار فارکس

برای اینکه معامله گری در بازار فارکس را شروع کنید، ابتدا باید در سایت کارگزاری فارکس ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در سایت، حساب معاملاتی خود را انتخاب کرده و فعالیت خود را آغاز کنید.

برای ثبت نام فارکس در بروکر الپاری به لینک زیر مراجعه کنید :

https://chartiran.com/5160/alpari

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها