چرا باید از دستگاه زمین شوی صنعتی استفاده کنیم؟

کد خبر: 1191791
چرا باید از دستگاه زمین شوی صنعتی استفاده کنیم؟

تمیز نگه داشتن محل کار در محیط تجاری مدرن، یک وظیفه مهم و اساسی به‌حساب می‌آید و توجه خاصی را در این زمینه می‌طلبد. برای مبارزه با کثیفی ایجاد شده به دلیل فعالیت‌های انسانی، ماشین‌های مختلفی وجود دارد که به تمیز کردن محیط کمک می‌کنند. به عنوان مثال جاروبرقی سال‌هاست که اختراع شده و کاربردهای زیادی در محیط‌های صنعتی دارد. اما این وسیله عمدتا بر روی فرش برای پاک‌سازی ذرات ریز زباله استفاده می‌شود، بنابراین نمی‌توان از آن برای زدودن لکه‌ها  بر روی سطوح سخت استفاده کرد. به همین دلیل از زمین شوی صنعتی استفاده می‌شود.

این ابزار با ظرفیت بالا می‌تواند در تاسیسات صنعتی به عنوان یک وسیله با ارزش مورد استفاده قرار گیرد. ضمن اینکه ظرفیت زیاد و توانایی جمع‌آوری بقایای مرطوب و خشک را نیز دارد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی کاربرد این وسیله بپردازیم، با ما همراه باشید.

موارد استفاده از زمین شوی صنعتی

زمین شوی صنعتی بهترین دستگاه تمیز کننده برای انواع کف‌پوش‌های ساختمانی محسوب می‌شود. این وسیله ابزاری با ارزش در عملیات تمیز کردن کف صنعتی محسوب می‌شود. با استفاده از برس‌های چرخان آن می‌توان کثیفی را از روی زمین برداشت و در ظرفی جمع‌آوری کرد. این ماشین‌ها بسته به نیاز شما می‌توانند به صورت دستی یا زمین شوی صنعتی سرنشین دار مورد استفاده قرار گیرند. کنترل آن‌ها معمولا آسان است. به‌طوری که اطمینان حاصل شود کاربر می‌تواند از آن به صورت ایمن و با حداقل خستگی استفاده کند.

شستشوی کف با دستگاه زمین شوی صنعتی

کف شوی دستی و سرنشین دار

دستگاه اسکرابر صنعتی برای نظافت در بسیاری از محیط‌های کاری تجاری و صنعتی ضروری است. این ابزار در دو نوع زمین شوی صنعتی دستی و زمین شوی صنعتی سرنشین دار تولید می‌شود. زمین شوی دستی را می‌توان با هل دادن بر روی زمین استفاده کرد. اما برای استفاده از نوع سرنشین دار، ضرورت دارد فردی بر روی آن سوار شود و این وسیله را هدایت کند.

زمین شوی صنعتی سرنشین‌دار

اکثر زمین شوی‌های خودرویی با استفاده از باتری کار می‌کنند. این نوع کف شوی صنعتی دارای سه دسته ۲۴ ولتی، ۳۶ ولتی و ۴۸ ولتی است. دستگاهی که مقدار لیتراژ آن بیشتر از ۱۵۰ لیتر باشد و عرض شستشوی انجام شده توسط آن بیش از ۹۰۰ میلی‌متر باشد، جزء نمونه‌های ۳۶ و ۴۸ ولت است. اسکرابر‌های مورد استفاده در محل‌های بدون سقف و دارای متراژ وسیع، از مولد‌های انرژی دیزلی تهیه می‌شوند. اسکرابر سرنشین­دار که با استفاده از سوخت فسیلی کار می‌کند، از نظر انرژی و کارکرد محدودیتی ندارد. درواقع می‌توان تا زمانی که مخزن دارای سوخت باشد، از کف شوی صنعتی استفاده کرد.

زمین شوی دستی

این نوع زمین شوی صنعتی بر اساس مولد انرژی به کار رفته در آن دارای دو نوع اسکرابر باتری­دار و برقی است. کف شوی شارژی از نظر ولتاژ باتری مورد استفاده در آن دارای سه نوع مختلف است:

  • کف شوی ۱۲ ولت: برای شارژ این نوع اسکرابر صنعتی از یک باتری ۱۲ ولت استفاده می‌شود. زمین شوی‌های کوچک با ظرفیت کمتر از ۱۵ لیتر از این نمونه هستند.
  • زمین شوی ۲۴ ولت: در این نوع دستگاه نظافت صنعتی دو عدد باتری ۱۲ ولت به کار می‌رود و بیشترین میزان تنوع ماشین شستشوی دستی باتری­دار از این نوع هستند.
  • اسکرابر دستی ۳۶ ولت: در این دستگاه شستشوی کف از ۱۸ عدد باتری ۲ ولتی استفاده می‌شود که میزان آمپرساعت بالایی دارند. کف شوی دستی بزرگ معمولاً جزئی از این نوع است که می‌توان از آن برای شستشوی محیط‌های صنعتی وسیع با متراژ بالا استفاده کرد.

اسکرابر باتری دار یا کابلی

برخی افراد به هیچ مسئله‌ای توجه نمی‌کنند و تنها زمانی که به فکرشان‌زده تا کف‌شوی بخرند، یک سفارش آنلاین ثبت می‌کنند. از دیگر نکات مهم خرید این دستگاه‌ها توجه به باتری دار بودن یا کابلی بودن آن‌ها است. حتما این سؤال را می‌پرسید که چه تفاوتی باهم دارند، خلاصه هرکدام کار خودش را انجام می‌دهند. اما واقعیت این است که در موارد زیادی باهم فرق دارند.

اگر محیط شما بزرگ است و می‌خواهید از کف‌شوی کابلی بهره ببرید، باید در کل محیط پریز کافی داشته باشید تا در هر قسمت مشخص کابل به آن‌ها متصل شود. حتما توجه دارید که تعویض پریز کلی زمان را تلف خواهد کرد و سرعت کار را خواهد گرفت. متصدی دستگاه نیز در انجام این اعمال بیشتر احساس خستگی می‌کند.

 

نحوه عملکرد دستگاه زمین شوی صنعتی چگونه است؟

وسیله مزبور با استفاده از یک سیستم مجهز به برس‌های چرخشی عمل می‌کند که مواد شوینده را به کف سطح سخت می‌مالند تا کثیفی رویی و لکه‌های زیرین سطوح را پاک کند. با عبور دستگاه از محلول حاصل و چیدمان اسکاج‌ها و گاهی اوقات خلاء، آلودگی‌ها برای دفع بعدی جمع‌آوری می‌شوند. نحوه عملکرد زمین شوی صنعتی دستی و نوع سرنشین‌دار آن به گونه‌ای است که از خیس شدن بی مورد منطقه‌ای که می‌تواند ناخوشایند و خطرناک باشد، جلوگیری می‌کند. این ماشین‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند.

زمین شوی صنعتی مخصوص براق کردن کف

ما شاهد بسیاری از دستگاه‌های کف‌کوب و پولیش‌کننده‌های تجاری جدید هستیم که وارد بازار می‌شوند. این ابزارها برای طیف وسیعی از کف سخت، ایده‌آل هستند و می‌توانند خیلی سریع سطح کف را پوشش دهند. زمین شوی سرنشین دار کارکرد راحت‌تری نسبت به زمین شوی دستی دارد. اما از نظر بسیاری از افراد، زمین شوی دستی در تمیز کردن سطوح بهتر عمل می‌کند. ماشین‌آلات زیادی برای نظافت انواع کف در بازار وجود دارد. به همین دلیل ضرورت دارد در انتخاب دستگاه مورد نیاز خود عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، این دستگاه قدرت زیادی دارد، زیرا محیط صنعتی آسیب‌های فراوانی بر روی ماشین‌آلات ایجاد می‌کند. بنابراین باید به این نکته دقت کنید که آیا اندازه وسیله مورد نظر شما برای کاری که به آن نیاز دارید، مناسب خواهد بود یا خیر. هزینه کردن برای یک ماشین بزرگ به خصوص برای محیط کوچک، بیهوده به نظر می‌رسد. از سوی دیگر تهیه کردن یک ماشین کم‌حجم نیز عاقلانه نخواهد بود. اگر نگران این هستید که استفاده از آن سخت باشد، باید بگوییم که این دستگاه دارای کنترل‌ از راه دور مناسبی است که برای کاربر تولید شده و به خوبی می‌توان از آن‌ها برای عملکرد آسان‌تر و در نتیجه فرآیند تمیز کردن کارآمدتر، بهره برد.

ضرورت مشورت با کارشناسان خبره در زمینه استفاده از زمین شوی صنعتی

استفاده از زمین شوی دستی یا سرنشین‌دار اگرچه کار آسانی به نظر می‌رسد، اما در هر حال باید نحوه به کار بردن آن را آموزش ببینید. هنگام تعیین نوع تجهیزات مورد استفاده، ضرورت دارد با کارشناسانی صحبت کنید که حرفه خود را می‌دانند و دانش زیادی در زمینه نحوه استفاده از انواع این ابزارها مانند کف شوی صنعتی و اسکرابر صنعتی دارند.

برای مثال در فضاهای تجاری بزرگ‌تر، کار مربوط به تمیز نگه داشتن می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. دلیل این امر حجم بالای تردد مردم در این مناطق به صورت روزانه است؛ بنابراین چنین مکان‌هایی نیاز به آماده‌سازی و پروتکل تعمیر و نگهداری جامع دارد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، مسئولیت شما این است که محل کار خود را با استفاده از انواع این وسیله شامل زمین شوی برقی یا اسکرابر صنعتی، به نفع مشتریان و کارمندان خود تمیز و ایمن نگه دارید. بنابراین، استفاده از دستگاه کف شوی صنعتی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت.

اسکرابر، بهترین نوع دستگاه تمیزکننده

جارو کردن و تمیز کردن کف در فضاهای بزرگتر مانند راهروهای مدرسه، مراکز خرید و انبارهای تجاری می‌تواند در هنگام استفاده از ابزارهای سنتی بسیار خسته کننده و بی اثر باشد. اسکرابر یا زمین شوی برقی یک دستگاه است که فرآیندهای سنتی تمیز کردن را انجام می‌دهد، اما به آن پیشرفت‌های تکنولوژیکی نیز افزوده شده است. این ماشین‌ها برای تمیز کردن فضاهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر ساخته شده‌اند و برای نظافت مکان‌های تجاری بسیار ایده‌آل هستند. مزایای این دستگاه به شرح زیر است:

  • زمان خشک شدن سریع‌تر: روش‌های سنتی برای تمیز کردن کامل، شستشو و صیقل دادن اغلب به زمان قابل توجهی برای خشک شدن نیاز دارند. این امر خطر بالقوه آسیب به مشتریان یا کارکنان را از طریق سر خوردن و افتادن افزایش می‌دهد. دستگاه اسکرابر یا براق کننده صنعتی به میزان قابل توجهی از آب کمتری استفاده می‌کند که نه‌تنها زمان خشک شدن را کاهش می‌دهد، بلکه مقرون به‌صرفه‌تر است.
  • فرآیند تمیز کردن آسان‌تر: یک پاک کننده صنعتی نه تنها تقریباً به طور همزمان یک کف را جارو و تمیز می‌کند و صیقل می‌دهد، بلکه با فشار دادن روی یک دکمه همه کارها را به راحتی انجام می‌دهد. کارکردن با اسکرابر صنعتی آسان است و میزان تلاش اپراتور برای تمیز کردن کامل منطقه را کاهش می‌دهد. در حالی که برخی از پاک‌کننده‌های صنعتی را می‌توان از پشت هل داد، برای مدل‌های بزرگ‌تر کاربر از سوار دستگاه می‌شود. این ماشین‌ها در دو گزینه اتوماتیک و برقی عرضه می‌شوند. با این حال، اکثر پاک‌کننده‌های صنعتی با باتری‌های قابل شارژ تغذیه می‌شوند.
  • راندمان کاری بیشتر: نیروی انسانی در سایر زمینه‌های بهداشتی و نگهداری از وسایل مفید است. اما برای تمیز کردن کف مراکز تجاری، به یک پاک‌کننده صنعتی نیاز دارید؛ زیرا این وسیله می‌تواند روش‌های تمیز کردن کارآمدتری را نسبت به یک کاربر با جارو و سطل خود ارائه دهد. این تجهیزات برقی به طرز ماهرانه‌ای چربی و کثیفی را که پاک کردن آن به روش‌های سنتی دشوار به نظر می‌رسد، از بین می‌برد. به طور خاص، یک اسکرابر کف جادویی خود را با پاشیدن آب و مواد شیمیایی روی زمین انجام می‌دهد، کثیفی‌ها را از بین می‌برد و درخشش کاملی را بر جای می‌گذارد. در نهایت، با توجه به مقدار کمتر آب و مواد شیمیایی مورد استفاده در اسکرابرهای صنعتی، این دستگاه‌ها در هنگام خرید مواد شیمیایی پاک کننده، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه‌تر هستند.
  • تعمیر و نگهداری با هزینه پایین:  یک پاک کننده صنعتی از بسیاری جهات مقرون به‌صرفه است. اول اینکه از نظر زمانی بسیار کارآمد به نظر می‌رسد. این مسئله به کاربر اجازه می‌دهد در مدت زمان کمتری منطقه بیشتری را پوشش دهد، که باعث صرفه جویی در هزینه استخدام نیروی اضافی برای حفظ فضا می‌شود. دو اینکه زمین شوی صنعتی برای استفاده تجاری طولانی‌مدت بادوام است. ابزارهای نظافتی سنتی نیاز به تعویض منظم دارند، در حالی که ماشین‌های نظافت صنعتی می‌توانند چندین سال کار کنند. حتی اگر هزینه‌های اولیه راه‌اندازی بالا باشد ، پاک کننده‌های صنعتی در دراز مدت مقرون به صرفه‌تر خواهند بود.

لیست قیمت زمین شوی صنعتی

زمین شوی مراکز تجاری

اگر به دنبال این هستید که قیمت این محصول را بدانید، لیست قیمت زمین شوی صنعتی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. این محصول انواع و قیمت‌های مختلفی دارد که به شرح زیر است:

یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات انجام نظافت، اسکرابر صنعتی است که کاربرد بسیار مهمی دارد. امکان انجام شستشو و خشک‌کردن به­صورت هم‌زمان در این دستگاه باعث شده تا میزان بهره‌وری آن زیاد باشد وجهت استفاده در محیط‌های مختلف طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

به‌دلیل افزایش استفاده این محصول در صنایع مختلف، مجموعه اتحاد صنعت صدرا در یک جشنواره برای مشتریان خود هدیه ویژه تدارک دیده است. در صورتی­که شما از این مجموعه بیش از ۵۰ میلیون تومان خرید انجام دهید، می‌توانید در قرعه‌کشی ۲۰ میلیونی جشنواره شرکت کنید. انجام این خرید برای شما کاملاً برد-برد است. این شرکت باهدف تأمین تجهیزات نظافتی مکانیزه و صنعتی، به‌دنبال آسان کردن شستشوی محیط‌های مختلف است و چندین سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد.

etehadsanat.com

جمع‌بندی

زمین شوی صنعتی یک ابزار بسیار مناسب و کاربردی محسوب می‌شود که بسیاری از صاحبان پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ، از آن برای تمیز کردن محل کار خود بهره می‌گیرند. شرکت اتحاد صنعت صدرا از مراکز برتر در زمینه تهیه و فروش این محصول به شمار می‌رود. ما این محصولات را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. شما نیز در صورتی که تمایل دارید از این وسیله کاربردی و منحصر به فرد در محل کار خود بهره بگیرید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت اتحاد صنعت صدرا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها