چه کار کنیم که هزینه پستی خرید آنلاین به چشم نیاید؟

کد خبر: 1193087
چه کار کنیم که هزینه پستی خرید آنلاین به چشم نیاید؟

از روزی که داستان خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی آغاز شد، اولین مساله بحثِ اعتماد بود. این دغدغه همچنان هم وجود دارد اما امروزه سایت های معتبری وجود دارند که می توان به اندازه خریدهای حضوری به آن ها اعتماد کرد.

حالا که این اعتماد وجود دارد، برای خرید آنلاین همواره یک مشکل اساسی پیش روی ماست و آن پرداخت هزینه پستی برای ارسال کالاست؛ اگر شما هم حس می کنید که این هزینه، یک پول زور محسوب می شود، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا با هم راهکارهای فرار از آن زا بررسی کنیم.

واقعا هزینه ارسال، پول زور است؟

در واقع شما به یک چرخه کمک می کنید و خدماتی به شما ارائه می شود، پس نمی توانید عنوان پول زور را برای هزینه پستی به کار ببرید. اما به دلیل اینکه رقمی اضافه بر فاکتور شما محسوب می شود، برای پرداخت آن کمی دچار تردید هستید.

شما در خانه می نشینید و یکی به جای شما، محصول مورد نیازتان را به خانه می آورد و این بسیار جذاب است، اما فقط تا زمانی که هزینه ارسال در مقابل رقم فاکتور ناچیز باشد!

1.یکجا خرید کنید

برای سفارش های آنلاین نباید به هیچ عنوان عجله به خرج داد، زیرا زمانی که سفارش شما ثبت شود، اضافه یا کم کردم اقلام ثبت شده سخت و گاهی نشندنی است. اما بحث ما در مورد کم یا زیاد کردن قلم کالا به فاکتور نیست، بلکه میخواهیم یک خرید بهینه داشته باشیم و برای چنین خریدهایی هم نیاز به کمی تفکر و مدتی صبر است.

به عنوان مثال زمانی که میخواهید خرید ماهانه خود را انجام دهید، ابتدا لیست کاملی از اقلام مورد نیاز را تهیه کنید، سپس در دسته بندی های مرتبط جست و جو کنید و کالاهای مشابه را هم ببینید؛ حالا وقت ویرایش لیست است!

تمام خریدهای خود را انجام دهید و پس از آن خواهید دید که هزینه ارسال نسبت به هزینه و دردسرهای خرید حضوری چقدر کمتر و به صرفه تر خواهد بود.

خرید کلی=ارسال رایگان

درصد بالایی از فروشگاه های اینترنتی گزینه های متنوعی برای رسیدن به خدمات ارسال رایگان در اختیاز شما قرار می دهند. مثلا اگر خریدتان از یک میلیون تومان عبور کند، هزینه ارسال برای شما صفر خواهد شد.

پیدا کردن چنین فروشگاه هایی در اینترنت کار سختی نیست و تقریبا تمام آنلاین شاپ ها در یک رقم به خدمات ارسال رایگان ختم می شوند.

2.از فروشگاه های اینترنتی محلی خرید کنید

اگر به دنبال خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی هستید، گزینه ای غیر از این برایتان وجود نخواهد داشت. اما بازار آنلاین گستردگی زیادی دارد و تقریبا هرچیزی که در بازار فیزیکی یافت می شود را می توان به صورت آنلاین هم خریداری کرد.

حالا اگر بخواهید یک کفش یا یک لباس را آنلاین بخرید و هزینه ارسال زیادی نپردازید، بهترین پیشنهاد، خرید از فروشگاه های اینترنتی محلی در شهر یا استان محل سکونت شماست.

فروشگاه اینترنتی اطراف شما ارسال رایگان

ارسال رایگان در فروشگاه های محلی

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی محلی، دارای خدمات ارسال رایگان در شهر هستند. این فروشگاه ها برای تبلیغ و ترویج کسب و کار اینترنتی خود دست به چنین اقدامی می زنند، زیرا می دانند ارسال رایگان برای اکثر مشتری ها یک امتیاز بزرگ محسوب می شود، امتیازی که شاید رقبا به مشتریان ندهند؛ شما از رقابت این فروشگاه ها استفاده کنید!

3.برای اقلام مصرفی، کارتنی حرید کنید

یک سری محصول وجود دارند که هر روز آن ها را مصرف می کنیم. محصولات سلولزی، پلیمری و دیگر یکبارمصرف های ضروری که امروزه به عنوان ستون های زندگی بهداشتی افراد محسوب می شوند.

این کالاها خوراکی نیستند و تاریخ انقضایی حداقل 3 ساله دارند، در هر برهه از گرانی هم با افزایش قیمت روبرو می شوند. پس چرا این کالاهای یکبارمصرف و همیشه‌مصرف را کارتنی و با قیمت عمده خریداری نکنیم؟

دستمال کاغذی اقتصادی تلما

دستمال کاغذی اقتصادی

به عنوان مثال، دستمال کاغذی یکی از اصلی ترین کالاهای مصرفی و بهداشتی محسوب می شود که همه ما در طول روز چند برگ از آن استفاده می کنیم. امروزه دستمال کاغذی ها به صورت حجیم شده و فلکسی در بسته های نایلونی و پک های 10 عددی عرضه می شوند که پیشنهادی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان است.

اما آیا به این فکر کرده اید که پک دستمال کاغذی اقتصادی را به صورت کارتنی و با قیمت عمده خریداری کنید؟ همین حالا با جست و جوی عبارت خرید کارتنی دستمال کاغذی اقتصادی تلما با قیمت عمده می توانید به نمایندگی این برند خوش نام شمالی وارد شوید و با همان قیمتی که مغازه دار از شرک پخش می خرد، به صورت آنلاین خرید کنید؛ حتی 1 کارتن

ارسال تلما در گیلان رایگان است

در مثال بالا، می توانیم به تمام مواردی که گفته شد برسیم، مخصوصا اگر اهل استان گیلان باشید. یعنی محصولات سلولزی و پلیمری مورد نیاز خود را لیست کرده، از فروشگاه محلی خرید می کنید و به دلیل حجم بار، ارسالتان هم رایگان می شود.

در هر کجای استان گیلان که باشید، محصولات تلما را رایگان دریافت خواهید کرد.

4.در جشنواره ها خرید کنید

آخرین پیشنهادی که می توان برای از بین رفتن حس بدِ پرداخت هزینه ارسال داشت، خرید در جشنواره هاست. فروشگاه های بزرگ همواره پیشنهادهای ویژه و جشنواره های تخفیفی بزرگی برگزار می کنند و این بهترین فرصت برای خرید آنلاین برخی کالاهای دیجیتال و حتی پوشاک است

  • اگر یک کالا خریداری کنید، انگار در حالت بدون تخفیف و با ارسال رایگان خرید کرده اید
  • اگر چند کالا در تخفیف ویژه و جشنواره خریداری کنید، احتمالا هزینه پست هم برایتان رایگان خواهد شد

نتیجه گیری؛ خرید اینترنتی هوشمندانه تر است

در خریدهای حضوری ممکن است تحت تاثیر فروشنده قرار بگیرید و ناخواسته محصولی را خریداری کنید، اما این اتفاق در خریدهای آنلاین رخ نمی دهد. شما می توانید در مورد یک محصول تحقیق کنید و سپس با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده، خرید خود را نهایی کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

این را در نظر بگیرید که هزینه های خرید حضوری گاهی بسیار فراتر از هزینه ارسال خرید آنلاین است؛ این خود حدیث مفصل است!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها