نکات مهم در تعیین قیمت ایمپلنت دندان

کد خبر: 1195064
نکات مهم در تعیین قیمت ایمپلنت دندان

به گزارش دندانپزشکی آیریک و براساس مقاله قیمت ایمپلنت دندان ،  قیمت ایمپلنت دندان در تهران از قیمت 8.000.000 تومان تا 18.000.000 تومان قیمت هر واحد ایمپلنت دندان است.

قیمت ایمپلنت دندان به عواملی مثل تعداد ایمپلنت ، جنس ایمپلنت و درمان های جانبی ایمپلنت بستگی دارد که باعث می شود قیمت ایمپلنت متغیر باشد.

قیمت و هزینه ایمپلنت دندان شامل مواردی می شود تا قیمت نهایی هر واحد ایمپلنت دندان مشخص شود. 8 تا 18 میلیون تومان فقط قیمت پایه ایمپلنت دندان که فیکسچر نام دارد می باشد.

بنابراین باید در نظر داشته باشید که تمامی هزینه های ایمپلنت از جمله قیمت ایمپلنت ، قیمت هزینه های جانبی ایمپلنت ، دستمزد متخصص ایمپلنت و مارک ایمپلنت دندان را در نظر بگیرید.

Picture1

 

ایمپلنت دندان چگونه است ؟

 

ایمپلنت دندان یک روش برای کاشت دندان طبیعی است که بسیار مطمئن و پرطرفدار است که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد و روشی مطمئن تر و بهتر از بریج دندان یا دست دندان مصنوعی است.

ایمپلنت دندان یک پایه از جنس تیتانیوم دارد که فیکسچر نامیده می شود و بجای ریشه دندان درون استخوان فک قرار میگیرد که طول عمر و ماندگاری بالایی دارد.

ایمپلنت دندان یک درمان مهم و خاص است که نیازمند پزشک باتجربه دارد پس انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان خوب یکی از مهمترین نکات برای کاشت ایمپلنت دندان است و در قیمت نهایی ایمپلنت نیز تاثیرگذار است.

مدت زمان کاشت ایمپلنت دندان معمولا 3 الی 5 ماه زمان میبرد زیرا فیکسچر درون استخوان فک قرار میگیرد و پس از طی دوره بهبودی روکش ایمپلنت دندان بر روی آن قرار میگیرد.

ایمپلنت دندان قیمت های متفاوتی دارد و بر اساس میزان جراحی ، تعداد ایمپلنت و هزینه های جانبی ایمپلنت متغیر است که مهمترین نکته آگاهی این موارد قبل از انجام ایمپلنت است. اینها نکات مهم در تعیین قیمت ایمپلنت هستند و در ادامه در این مورد توضیح می دهیم.

Picture۲

 

قیمت ایمپلنت دندان  (دی ماه 1401)

 

هزینه و قیمت ایمپلنت دندان در تهران تفاوت زیادی با قیمت ایمپلنت در مشهد یا شهرهای دیگر ندارد و نسبتا در یک قیمت هستند. قمیت ایمپلنت از 8 الی 18 میلیون تومان می باشد که در ادامه لیست قیمت ایمپلنت در تهران را شرح می دهیم.

برخی از ایمپلنت دندان ها جزو ایمپلنت های مقرون بصرفه هستند که در ایران بسیار طرفدار دارند که در ادامه جدول قیمت را مشاهده میکنید.

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ضمانت

ایمپلنت ایرانی 3A

3.000.000  تومان

ندارد

ایمپلنت بایوتک

5.000.000 تومان

5 سال

ایمپلنت sic

6.500.000 تومان

5 سال

ایمپلنت sewonmedix

8.000.000 تومان

10 سال

 

اما ایمپلنت دندان قیمت های بالاتری هم دارد که شامل برندهای برتر ایمپلنت مثل مگاژن کره ای – ایمپلنت کره ای دیو – ایمپلنت سوئیسی اشترومن و ... می شود که کیفیت و طول عمر بالایی دارند.

 

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ضمانت

ایمپلنت بایوتم

10.000.000 تومان

10 سال

ایمپلنت دیو dio

9.000.000 تومان

10 سال

ایمپلنت مگاژن

10.000.000 تومان

10 سال

ایمپلنت دنتیوم

11.000.000 تومان

10 سال

ایمپلنت اشترومن نئودنت

12.000.000 تومان

20 سال

ایمپلنت اشترومن iti  تیتانیوم

16.000.000 تومان

30 سال

 

 

ایمپلنت دندان های موجود در جدول بالا جزو ایمپلنت دندان های برتر و پرطرفدار هستند که قیمتی میان رده دارند و نسبتا مناسب هستند قیمت ایمپلنت دندان ها نسبت به ماندگاری و طول عمر آنها مناسب است.

 

قیمت بهترین ایمپلنت دندان در تهران

 

اما گرانقیمت ترین ایمپلنت های بازار ایران نیز از ایمپلنت ددندان های سوئیسی و آمریکایی است که در رده بهترین ایمپلنت دندان ها قرار میگیرند و ضمانت مادام العمر دارند.

در ادامه جدول قیمت بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران را مشاهده کنید.

 

مارک ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ضمانت

ایمپلنت نئودنت

12.000.000 تومان

مادام العمر

ایمپلنت زیمر

13.000.000 تومان

مادام العمر

ایمپلنت اشترومن iti روکسالید

16.000.000 تومان

مادام العمر

ایمپلنت iti titanium active

16.500.000  تومان

مادام العمر

ایمپلنت اشترومن iti SLA active

17.000.000 تومان

مادام العمر

ایمپلنت اشترومن iti roxalid active

18.000.000 تومان

مادام العمر

 

 

در این بین ایمپلنت سوئیسی اشترومن iti roxalid SLA active  بالاترین کیفیت ، طول عمر و ماندگاری را دارد که گرانترین ایمپلنت در ایران می باشد.

این ایمپلنت دندان سیستمی پیشرفته و طراحی خاصی دارد به نحوی که ساختار فعال پایه ایمپلنت دندان باعث می شود در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین عوارض ایمپلنت دندان با استخوان فک جوش بخورد و همین مزایای ایمپلنت باعث شده است مدت زمان جراحی و بهبودی پس از جراحی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

 

 

 

Picture۳

ایمپلنت دندان دارای سه قسمت اصلی است که در هر مرحله به ترتیب انجام می شود و مدت زمان حدودا کاشت ایمپلنت دندان 3 الی 5 ماه می باشد که نسبت به میزان جراحی و تعداد ایمپلنت دندان ممکن است متفاوت باشد.

این هزینه های ایمپلنت دندان فقط قیمت و هزینه پایه ایمپلنت دندان به همراه روکش ایمپلنت است اما برای انجام کاشت ایمپلنت دندان قطعا هزینه های دیگری نیز وجود دارد که طبق تشخیص متخصص ایمپلنت دندان ممکن است لازم باشد.

بهتر است در این قسمت با هزینه های جانبی ایمپلنت نیز آشنا شوید این هزینه ها برای درمان های جانبی ایمپلنت است که ممکن است در بعضی از افراد مورد استفاده قرار گیرد.

 

قیمت و هزینه های جانبی ایمپلنت دندان

 

گاها ممکن است به دلایلی مثل دیر مراجعه کردن به دندانپزشکی ، مشکلات بیشتری برای شما رخ بدهد به عنوان مثال اگر مدت زیادی است که دندان خود را از دست داده اید و ایمپلنت دندان انجام نداده باشید، لثه و استخوان فک تحلیل می رود.

این تحلیل لثه و استخوان شامل هزینه های جانبی ایمپلنت دندان است که برای کاشت دندان ایمپلنت باید حتما این هزینه ها را در نظر داشته باشید.

جدول قیمت هزینه های جانبی ایمپلنت دندان را در ادامه مشاهده کنید و دقت کنید که این قیمت ها حدودی است و بر اساس میزان درمان جانبی ممکن است تغییر کند.

نوع درمان           قیمت درمان

ویزیت متخصص ایمپلنت دندان                      رایگان

کشیدن دندان قدامی                               800.000 تومان

کشیدن دندان خلفی                                800.000 تومان

کشیدن دندان عقل                           1.5 الی 3.5 میلیون تومان

کشیدن دندان نیش نهفته                          3.000.000 تومان

جراحی دندان عقل نسج نرم                     1.500.000 تومان

جراحی دندان عقل نسج سخت                  4.500.000 تومان

خارج کردن ریشه باقی مانده                    2.000.000 تومان

سینوس لیفت   Open                          5 الی 10 میلیون تومان

سینوس لیفت  Close                            3 الی 5 میلیون تومان

پیوند استخوان                                   2 الی 20 میلیون تومان

 

 

درمان های جانبی ایمپلنت دندان معمولا برای تمامی افراد مورد استفاده قرار میگیرد اما گستردگی آن متغیر است مثلا در بعضی افراد ممکن است در حد 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان پودر استخوان نیاز باشد اما در شخصی دیگر اگر میزان تحلیل استخوان بالا باشد ممکن است تا 20 میلیون تومان پیوند استخوان لازم باشد.

به همین دلیل میزان هزینه جانبی ایمپلنت دندان متفاوت است و پس از معاینه و ویزیت دقیق به صورت قطعی مشخص می شود.

برای ویزیت رایگان و معاینه توسط متخصص ایمپلنت دندان می توانید به یک مرکز ایمپلنت مانند مرکز ایمپلنت دندانپزشکی آیریک در تهران مراجعه کنید تا بصورت رایگان ویزیت و معاینه انجام دهید و با یک طرح درمان مطمئن از تمامی هزینه های ایمپلنت دندان خود اطلاع داشته باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها