خرید کاغذ دیواری

کد خبر: 1196411
خرید کاغذ دیواری

 

 

کاغذ دیواری بحثی درمورد رنگ ها و سبک است. چیزی بیشتر از ظاهر زیبا در کاغذ دیواری برای خرید آن وجود دارد. موادی که در کاغذ دیواری به کار میرود, کاربرد آن و سطح مراقبت. در ادامه به شما راهنمایی در رابطه با خرید کاغذ دیواری میدهیم.

 

رنگ و الگو کاغذ دیواری

 

طراحان و علاقه مندان از مجموعه ای از رنگ ها و الگوها بسیار استقبال میکنند. به هنگام خرید کاغذ دیواری افراد علاقه مند از کاغذ دیواری با رنگ ها و الگوهای بی پایان برای فضای ناهارخوری, نشیمن یا حتی حمام استفاده میکنند. این سبک ها از کاغذ دیواری های گل دار سنتی گرفته تا نقاشی دیواری مدرن که ظاهر کاشی, چوب یا سنگ را به خود میگیرند. برای هر دو قشر بزرگ سال و جوان میتوان این الگو هارا برای خرید کاغذ دیواری درنظر گرفت و آنهارا میتوان رو هرنوع سطحی نصب کرد.

نکاتی به هنگام خرید کاغذ دیواری

به هنگام خرید کاغذ دیواری نیازمند توجه به اندازه الگو هستید. یک اتاق کوچک مکانی مناسب برای امتحان کاغذ دیواری است زیرا در یک فضای کوچک میتوان تاثیر سایز هارا بهتر مشاهده کرد. نقاشی های با الگو های بسیار بزرگ را بهتر است برای دیوار های اتاق خواب یا محل غذاخوری که الگو ها بسیار مورد توجه قرار میگیرد استفاده کنید.

الگو های افقی

این الگو ها باعث میشود اتاق مورد نظر بزرگ تر به نظر برسد. پس حتمی هنگام خرید کاغذ دیواری در نظر داشته باشید. از این الگو ها در خانه های قدیمی تری که که دیوار ها و سقف آن کاملا مربعی شکل نیستند ترجیحا استفاده نکنید.

الگو های عمودی

این الگو ها موجب میشوند سقف اتاق مد نظر شما بلند تر و بزرگ تر به نظر برسد.

الگو های قطره ای

این الگو ها از دو الگوی قبلی کمی پیچیده تر هستند زیرا به نسبت درستی هم به صورت عمود و هم به صورت افقی نیاز دارند. این الگو کاغذ بیشتری نیاز دارد. گفته شد هنگام خرید کاغذ دیواری برای الگو های افقی در خانه هایی که مربعی نیستند از این الگو ها ترجیحا استفاده نکنید حال الگوی قطره ای انتخاب مناسبی برای شماست.

تست کاغذ دیواری قبل خرید

 

بهتر است قبل از اینکه خرید کاغذ دیواری را انجام دهید آنرا امتحان کنید. مخصوصا اگر به صورت آنلاین خرید میکنید, حتمی این نکته را در نظر داشته باشید که الگو ها و رنگ هایی که میبینید روی صفحه کامپیوتر و مانیتور بسیار با دیوار ها و سقف ها متفاوت هستند. نمونه هارا بعد از سفارش در اتاقی موقتا بچسبانید و آنرا بسنجید.

 

18

آشنایی با مواد کاغذ دیواری

 

 

بد نیست آشنایی کلی ای در زمینه موادی که در یک کاغذ دیواری استفاده میشود داشته باشیم و بعد هنگام خرید کاغذ دیواری کار آسان تری خواهیم داشت.

کاغذ دیواری وینیل

طرح ها و الگو ها بعضا برروی مواد وینیل چاپ میشوند. ممکن است برای حلوه ای بافت تار برجسته بشوند. مواد وینیل بسیار بادوام و قابل شست و شو هستند و نگهداری دیوار هارا بسیار راحت میکنند. این نوع با کندن به راحتی جدا میشود و برای اجاره نشین ها گزینه خوبی برای خرید است.

کاغذ دیواری نبافته

ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعین. مزیت آنها راحتی شان است آنها به راحت نصب, به راحت تمیز . به راحت حذف میشوند. در خرید کاغذ دیواری میتوانید به راحت این مدل را خرید کنید.

 کاغذ دیواری گیاهی: این کاغذ دیواری ها از مواد طبیعی ساخته میشوند.( ممکن است راحت لکه دار شوند و تمیز کرد آنها از بقیه اجناس سخت تر است.)

کاغذ دیواری کاغذی

طبیعتا جنس کاغذ نیز در یک کاغذ دیواری به کار میرود. این اجناس قیمت بسیار مناسب تری دارند و به راحتی نصب میشوند. اما از آنجایی که جنس کاغذی و نازکی دارند به سختی تمیز نگه داشته میشوند.(زیرا به راحتی پاره میشوند.) هنگام خرید کاغذ دیواری برای مکان های پر رفت آمد بهتر است که از این نوع استفاده نکنید.

 توجه داشته باشید که کاغذ دیواری گل دار دارای الگو هایی برجسته مخملی شکل روی کاغذ یا وینیل هستند.

19

کاغذ دیواری قابل نقاشی

 

مورد جالبی برای درنظر داشتن هنگام خرید کاغذ دیواری است. این کاغذ دیواری ها به شما امکان میدهد که دیوار مورد نظر خود را بدون اینکه تاثیری بر دیوار اصلی داشته باشید رنگ کنید. میتوانید حالت بدون رنگ آمیزی را انتخاب کنید که سطح ساده ای دارد. اگر رنگ آمیزی کنید, الگوی برجسته نشان داده میشود. همچنین میتوانید این عمل را مکرر اعمال کنید.

 

نصب یک کاغذ دیواری

 

بعد از خرید نیاز به اعمال کردن کاغذ دیواری است. قبل از شروع به هرکاری ابتدا سطحی تمیز و صافی داشته باشید. علاوه بر چسباندن کاغذ دیواری به دیوار به روش سنتی, امروزه قابلیت دیگری برای کاغذ های دیواری در دسترس است که بسیار آسان تر نصب میشوند اما در عوض بسیار مقاومت پایینی دارند. محصولات جداشونده کاغذ دیواری هایی هستند که به دیوار شما کمتر متعهد خواهند بود و برای اجاره کننده گانی که دنبال طرح و نقاشی های خاص نیستند مناسب است.

 چسباندن کاغذ به دیوار خودش کاملا برای محل چسب کاری واضح است. اما قبل از آن اطمینان حاصل کنید که کاغذ دیواری ای که نصب کردید قبل از رنگ آمیزی فرصت خشک شدن داشته باشد.

 

قیمت کاغذ دیواری

 

کاغذ های دیواری معمولا به صورت تک رول تولید و قیمت گذاری میشوند.

آخرین نکته برای خرید کاغذ دیواری این است که مطمئن شوید همه رول ها را از یک رنگ خرید میکنید.( رنگ های مختلف تفاوت های جزئی در چاپ دارند.)

همچنین برای اطمینان کاری آخرین کار قبل از خرید کاغذ دیواری متراژ اتاق یا خانه یا منطقه ای که میخواهید اندازه بگیرید را محاسبه کنید. درپایان مقاله مختصر در رابطه با خرید و قیمت کاغذ دیواری امیدواریم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب و خرید کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها