خرید پنجره دوجداره با تضمین قیمت و کیفیت از هوم وین

کد خبر: 1196660

امروزه انتخاب پنجره دوجداره با قیمت و کیفیت مناسب دغدغه بسیاری از سازندگان و مالکین آپارتمان‌های مسکونی است. این که پروفیل پنجره زرد نشود یا اینکه عملکرد خوبی در عایق‌بندی ساختمان داشته‌باشد مسئله بسیار مهمی است که باید پیش از خرید به آن توجه داشت.

خرید پنجره دوجداره با تضمین قیمت و کیفیت از هوم وین

پنجره‌ دوجداره UPVC و آلومینیومی دو انتخاب برای بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها هستند. این دو مدل پنجره، بنا به اندازه و بودجه مدنظر شما می‌تواند در پروسه ساخت‌وساز استفاده شوند. برای مثال پنجره‌های بزرگ و قدی را با پروفیل آلومینیوم می‌سازند و در ساخت پنجره‌های کوچک بهتر است که از پروفیل یو پی وی سی استفاده شود. اما در مواردی ممکن است با توجه به استحکام پروفیل، از یو پی وی سی برای ساخت پنجره‌های بزرگ نیز استفاده شود که بنا به شرایط خاصی این مساله امکان‌پذیر خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم که بهترین راهکارها را برای انتخاب یک پنجره دوجداره، با قیمت و کیفیت مناسب را با هم بررسی کنیم.

بررسی کیفیت پروفیل پنجره دوجداره

اگر قصد خرید پنجره دوجداره را داشته‌باشیم، می‌بایست یک از پروفیل‌های آلومینیومی یا UPVC را انتخاب کنیم. اما از نظر قیمت و کارایی این دو پنجره هرکدام مزیت‌ها و ویژگی‌هایی دارند که باید بررسی شوند. به‌طور کلی نمی‌توان گفت که پنجره یو پی وی سی بهتر است یا آلومینیومی! چرا که هر دو متریال تقریبا شبیه به هم بوده، ولی در مواردی ممکن است کارایی آن‌ها یا هم تفاوت داشته باشد.

پنجره‌های UPVC قیمت کمتری به نسبت نوع آلومینیومی دارند. اما از نظر عایق حرارتی و صوتی عملکردشان بهتر از پنجره‌های آلومینیومی است. ولی چیزی که باعث برتری پروفیل‌های آلومینیومی به نسبت یو پی وی سی

می‌شود، دوام و استحکام آن است.

۱- رنگ پنجره

اولین و مهم‌ترین مسئله در انتخاب نوع پروفیل پنجره ثابت ماندن رنگ آن است. این مورد بیشتر در پنجره دوجداره UPVC دیده می‌شود که پروفیل‌ها بر اثر تابش نور خورشید زرد می‌شوند. اگر در روند ساخت پروفیل یو پی وی سی تمامی استانداردهای لازم رعایت شده‌باشد، باید فروشنده این تضمین را بدهد که پروفیل تا ۱۵ سال تغییر رنگ نخواهد داد.

۲- استحکام

این که شما بین پنجره‌های UPVC و آلومینیومی کدام را انتخاب می‌کنید. هیچ اهمیتی ندارد. آن‌چه که مهم است استحکام و مقاومت پروفیلی بوده که در روند اجرا و مونتاژ استفاده می‌شود. نکته قابل توجه این است که پنجره نباید بر اثر وزن دیوارها دفرمه شده و تغییر شکل دهند. بنابراین باید توجه داشته باشید که سازنده درب و پنجره UPVC یا آلومینیومی، کلیه اطلاعات لازم در مورد پنجره و استحکام پروفیل را در اختیار شما قرار داده باشد تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع ایراد اقدام کند.

۳- عایق‌بندی

بزرگترین مزیتی که باعث می‌شود ما به سراغ پنجره‌های دوجداره برویم، عملکرد آن‌ها در عایق‌بندی خانه در برابر گردو‌غبار، سروصدا و نفوذ جریان هوایی است. اگر تمامی درزگیر‌ها، یراق و پروفیل‌ها به درستی نصب شده باشند، راه نفوذ در پنجره بسته می‌شود. این‌که عملکرد پنجره نصب‌شده درست نباشد، تکنسین نصب باید ایراد را برطرف کرده و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، این کار را بدون هزینه انجام دهد.

۴- دوام پروفیل

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در خرید پنجره دوجداره آلومینیومی و یو پی وی سی باید به آن دقت کرد دوام پروفیل در برابر رطوبت، گرما و سرما است که معمولا در کاتالوگ پنجره یا پروفیل، تست‌های مربوط به دوام پنجره درج شده است و شرکت نصب باید در مورد آن به شما تضمین دهد.

۵-کیفیت یراق

علاوه بر پروفیل، یراق‌آلات نیز باید دارای کیفیت کافی باشند. چرا که قطعاتی که در مونتاژ پنجره‌ها استفاده می‌شوند استحکام و مقاومت پنجره‌ها را افزایش می‌دهند. توجه داشته باشید که استفاده از یراق‌آلات آلمان و ترک می‌تواند تا حد زیادی ماندگاری و عمر پنجره‌های دوجداره را افزایش دهند.

توجه داشته باشید که پیش از نصب پنجره‌ها و مونتاژ آن این مسئله را با متراژ کار مورد بررسی قرار داده و از او بخواهید که بهترین و باکیفیت‌ترین یراق در ساخت استفاده شود.

۶- قیمت

فاکتور قیمت یکی از کلیدی‌تزین مسائلی است که ممکن است در انتخاب نهایی شما تاثیرگذار باشد. همچنین استفاده از پروفیل‌های با کیفیت با این‌که هزینه بیشتری خواهد داشت، می‌تواند باعث شود در طول استفاده از پنجره‌ها دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین تعمیرات نباشد.

ضمانت کیفیت پروفیل و پنجره دوجداره

111111111111111

اگر تصمیم دارید از پنجره دوجداره در ساختمان خود استفاده کنید، باید از فروشنده بخواهید ضمانت‌نامه کتبی به همراه مهر و امضا در اختیار شما قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلات بالا، نسبت به برطرف کردن عیب پیش آمده اقدام کند.

همچنین اگر از پروفیل با کیفیت استفاده می‌کنید، باید فروشنده ضمانت دهد که پروفیل در طول ۱۰ الی ۱۵ سال زرد نخواهد شد.

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت بالا در بازار فعالیت دارد. همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار است و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را مونتاژ و نصب می‌کند.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت فراوری درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار پنجره های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می نماید که قیمتی ارزان را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم، ترمال بریک و UPVC برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به سازندگان ارائه می‌دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها