آموت بار بزرگترین ناوگان نیسان بار بین شهری

کد خبر: 1197104
آموت بار بزرگترین ناوگان نیسان بار بین شهری

آموت بار با توجه به گسترش خدمات خود به صورت سراسری و در راستای ارتقای خدمات خود در زمینه حمل و نقل داخلی ، به بزرگ‌ترین ناوگان سبک بار در ایران تبدیل شده است .

باربری آموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا ، در ابتدا در زمینه حمل و نقل بین‌المللی مشغول به فعالیت بود ، اما با توجه به تقاضای بازار برای انواع باربری بین شهری با نیسان بار در داخل کشور ، فعالیت خود را در زمینه نیسان بار بین شهری گسترش داده است . آموت بار اکنون با گسترش خدمات خود در زمینه باربری بین شهری ، دارای 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور است .

برای ارتباط با آموت بار می توانید با تلفن 02152901 تماس بگیرید .

همچنین از آنجایی که تقاضای خدمات حمل بارهای سبک بار بین شهری با وانت بار و نیسان بار در حال افزایش است ، آموت بار آماده ارائه تمام خدمات باربری سبک بار با نیسان بار به مشتریان گرامی در سراسر ایران است .

آموت بار ، خدمات باربری بین شهری با انواع نیسان بار را برای اولین بار در ایران به صورت شبانه روزی انجام می دهد .

باربری آموت بار بهترین و بزرگترین ناوگان وانت بار و نیسان بار در کشور

آموت بار با داشتن 64000 راننده فعال وانت بار و نیسان بار در سراسر کشور ، نخستین ناوگان سازماندهی شده در سراسر ایران را به وجود آورده است ، به این صورت که در هر جایی از ایران باشید ، با ارزان‌ترین تعرفه حمل بار و کمتر از یک ساعت می‌توانید به راننده درخواست شده خود در مبدأ دسترسی داشته و خیالتان آسوده باشد که بار شما با بیمه نامه معتبر و به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد خواهد رسید .

باربری بین شهری با باربری آموت بار

برای انجام انواع خدمات باربری بین شهری با مناسب‌ترین قیمت ، انتخاب یک باربری ایمن و معتبر ، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان بار است . به همین علت برخورداری از خدمات آموت بار برای تمام کسانی که یک بار از آن استفاده کرده‌اند ، تجربه فراموش‌نشدنی است .

آموت بار ، باربری بین شهری را با کیفیت مطلوب و کمترین زمان به صورت کاملا ایمن انجام می‌دهد . در این مجموعه به صورت شبانه روزی حمل بار با نیسان بار در سراسر کشور انجام می شود . تنها کافی است که در سامانه آموت بار اعلام بار کنید .

آموت بار کامل ترین ناوگان باربری سبک بار در ایران

آموت بار ، در هنگام باربری انواع کالاهای صنعتی ، تجاری ، تولیدی و وسایل مختلف مانند وسایل منزل ، اداره و سایر محموله‌ها ، خدمات بسیاری به مشتریان خود ارائه می دهد .  

برخی از این خدمات مربوط به حمل اثاثیه منزل با مدرن‌ترین تجهیزات و به صورت کاملا حرفه‌ای است .  همچنین تمام مراحل اسباب کشی با نیروهای باربری و بسته‌بندی بسیار ماهر انجام می شود .

حمل خرده بار یکی دیگر از خدمات آموت بار است . به صورتی که مشتری فقط هزینه حمل کالا را پرداخت می‌کند و دیگر نیاز به استفاده نیسان بار دربستی نخواهد بود .

با استفاده از خدمات باربری آموت بار برای نیسان بار برگشتی ، مشتریان می توانند از تعرفه‌های مناسب آن برای باربری مقرون به صرفه بهره‌مند شوند .

حمل وسایل سنگین نیز با انواع ماشین باربری در آموت بار انجام می شود . همچنین انواع محموله های خوراکی و کشاورزی ، تجهیزات صنعتی ، فرآورده‌های دامی با نیسان بار به صورت کاملا ایمن صورت می‌گیرد .  

 

نیسان بار آموت بار

صدور بیمه نامه و بارنامه دولتی معتبر

باربری ایمن یکی از ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار است . در این شرکت تمام امور باربری با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش بار ، بیمه می‌شود . این کار در هنگام حمل و نقل دارای اهمیت و ضرورت بسیار بالایی است و همواره پیشنهاد می‌شود که صدور بیمه نامه جدی گرفته شود .

در بیمه نامه باربری آموت بار ، خسارت‌های مربوط به آتش سوزی، سرقت ، حوادث رانندگی و آسیب به محموله به صورت کامل پرداخت می شود . به این صورت که اگر در اثر حادثه‌ای به بار آسیبی وارد شود ، آموت بار تعهد می‌کند که مشتری بتواند به صورت کامل خسارت آن را دریافت کند .

باربری بین شهری با تعرفه ارزان

در باربری آموت بار ، تمام امور باربری با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار انجام می شود . تعرفه باربری در این شرکت با توجه به نوع بار ، حجم بار ، مسیر مبدأ تا مقصد ، زمان بارگیری و تحویل ، نوع و تعداد ماشین باربری محاسبه می شود . همچنین تلاش بر این است که خدمات باربری با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه شود . 

لازم به ذکر است که مشتریان می‌توانند برای اطلاع از تعرفه‌های باربری آموت بار ، در هر زمان که بخواهند استعلام بگیرند تا بتواند قیمت حمل بار را با بقیه باربری‌ها مقایسه کند . با این کار اطمینان حاصل خواهند کرد که آموت بار خدمات باربری خود را با پایین‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد .

چشم انداز باربری آموت بار

باربری آموت بار در نظر دارد که بزرگ‌ترین ناوگان حمل بار در کشور را با ارتقای خدمات خود در بخش‌های مختلف داشته باشد . هدف باربری آموت بار ارائه خدمات با قیمت مناسب به متقاضیان حمل بار بین شهری است که اغلب شرکت‌های خصوصی و دولتی ، کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی هستند . همچنین با توجه به بسیاری از موارد مهم دیگر باربری آموت بار در نظر دارد که با گسترش خدمات خود نمایندگی‌های بیشتری در سایر استان‌ها ایجاد کند و با افزایش ناوگان رانندگان خود در مسیر ارائه بهترین خدمات باربری قدم بردارد .

 

باربری بین شهری آموت بار

ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار

  • باربری ایمن و ارزان
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • 34 نمایندگی فعال در تمام نقاط ایران
  • 64.000 راننده نیسان بار فعال تا به امروز
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • صدور بارنامه برای اعلام وضعیت بار به صورت آنلاین
  • صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارسال راننده به مبدأ بارگیری کمتر از یک ساعت در سراسر کشور
  • پشتیبانی شبانه‌روزی بین شهری (برای نخستین بار در ایران)
  • ارسال ماشین باربری سالم از لحاظ فنی و مجهز به امکانات لازم برای باربری
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • ارسال ایمن و تضمین حفظ سلامت بار
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها

باربری آموت بار نیز دارای یک وب سایت حرفه ای است که تمام خدمات آن در این سایت توضیح داده شده است، برای اطلاع از خدمات باربری می‌توانید به آن مراجعه کنید و از خدمات انحصاری این باربری معتبر بهره مند شوید.

با توجه به هوشمندسازی و مکانیزه شدن سامانه باربری و بارنامه های دیجیتال برای مشاوره با کارنیل وب تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها