معرفی خدمات پرستاری در تهران

کد خبر: 1197340
معرفی خدمات پرستاری در تهران

مرکز پرستاری امید نرسینگ بعنوان بهترین و بزرگترین مرکز اعزام پرستار برای مراقبت از کودک ، بیمار و سالمند می باشد . از تاسیس این مرکز 20 سال می گذرد و در این مدت خدمات پرستاری امید نرسینگ توانسته است خدماتی مانند پرستار کودک ، پرستار سالمند ، پرستار همراه بیمار ، اعزام پزشک به منزل و ... را با تعرفه مناسب و منصفانه به همشهریان عزیز در تهران ارائه نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات موسسه پرستاری امید می توانید با شماره 02166425142 و 09124885083 تماس حاصل فرمائید .

 

معرفی خدمات مرکز پرستاری امید نرسینگ

خدماتی که مرکز اعزام پرستار امید نرسینگ به شما عزیزان ارائه می نماید شامل موارد زیر است :

پرستار سالمند در منزل

برخی سالمندان با افزایش سن رفته رفته توانایی های خود را نسبت به گذشته از دست می دهند و نیاز به مراقبت دارند . حال برخی از این سالمندان تنها نیاز به همدم و کمک در کارهای منزل دارند و برخی دیگر حتی نظافت شخصی خود را نیز نمی توانند انجام دهند و به پرستار شبانه روزی نیاز دارند . مرکز پرستاری امید نرسینگ با استخدام پرستاران حرفه ای و اعزام آنها به منازل افراد جهت نگهداری از سالمندان خدمتی شایسته در جهت کمک به خانواده ها ارائه نموده است .

پرستار کودک

امروزه با افزایش مادران شاغل ، نیاز به نگهداری از کودکان به صورت نگهداری در مهد کودک ها و یا استخدام پرستار کودک افزایش یافته است . همچنین برای کودکانی که به دلایل فوت یا طلاق یکی از والدین خود را از دست داده اند و نیاز به مراقبت دارند ، خدمات پرستار کودک در منزل بسیار سودمند خواهد بود تا در محیط امن و راحت خانه بتوانند به بازی و یادگیری بپردازند . موسسه  پرستاری امید نرسینگ از خدمات پرستاران حرفه ای در زمینه نگهداری از کودک در مجموعه خود بهره می گیرد و شمار زیاد استفاده کنندگان از خدمات این موسسه موید این مطلب است .  

انواع پرستار کودک در منزل

مراقبت از کودک در منزل به دو صورت مقطعی و شبانه روزی است که خدمات مقطعی بصورت شبانه ، روزانه یا ساعتی می باشد . در پرستاری کودک به صورت شبانه روزی پرستار در محل نگهداری کودک مستقر می شود و مانند یک مادر شبانه روزی مراقبت از کودک را به عهده می گیرد .

پرستار کودک در منزل - خدمات پرستاری امید

 

پرستار بیمار در منزل

برخی بیماران در منزل نیاز به مراقبت و پرستاری دارند که به دلایلی عضوی در خانواده برای انجام این مسئولیت وجود ندارد یا به دلیل عدم توانایی در انجام این وظایف یا مشغله کاری قادر به انجام این وظایف نیست . مرکز پرستاری امید نرسینگ برای کمک به این بیماران توصیه می کند از خدمات پرستار بیمار در منزل که شامل موارد زیر است استفاده نمایید :

  • انجام امور بهداشتی بیمار نظیر حمام کردن و استفاده از دستشویی
  • مراقبت روزانه و منظم از بیمار و چک کردن روند بهبود او
  • انجام تزریقات
  • انجام سونداژ
  • تعویض پانسمان و مراقبت از زخم بیمار
  • تهیه خوراک مناسب شرایط بیمار و به دستور پزشک
  • تغذیه وریدی یا با گاواژ
  • نظارت بر مصرف داروهای بیمار در زمان تعیین شده
  • ارتباط خوب با بیمار و کمک به بهداشت روانی او
  • کمک به حرکت کردن بیمار برای پیشگیری از ابتلاء او به زخم بستر
  • مراقبت از زخم های دیابتی و یا زخم بستر

پرستار همراه بیمار در بیمارستان

اغلب بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند نیاز به مراقب دارند که معمولا مراقب از افراد خانواده بیمار است . برخی بیماران به دلایلی فردی را ندارند تا مراقبت از آنها در بیمارستان را انجام دهد . موسسه خدمات پرستاری امید نرسینگ با اعزام مراقب و پرستار همراه بیمار به این افراد کمک می کند و مشکل آنها را در این زمینه حل می نماید .

همراه بیمار در بیمارستان - خدمات پرستاری امید

 

آیا استخدام پرستار از نظر اقتصادی به صرفه است ؟

در نگهداری سالمندان ناتوان دو گزینه پیش روی خانواده های آنهاست . اولین گزینه این است که آنها را به مراکز نگهداری از سالمندان و سرای سالمندان بسپارند که بسیاری از سالمندان با این موضوع راحت نیستند . دوم اینکه برای نگهداری و مراقبت از سالمند اقدام به استخدام پرستار برای سالمند نمایند.

از آنجا که می دانید هزینه های خانه های سالمندان بالاست و همچنین به دلیل اینکه این مراکز بیشتر بدلیل دوری از آلودگی هوای شهر در خارج از شهر قرار دارد رفت و آمد به آنجا کمی دشوار و وقت گیر است . علاوه بر این برخی سالمندان با این مراکز راحت کنار نمی آیند و دچار افسردگی های حاد می شوند . در صورتیکه استخدام پرستار سالمند در منزل موجب می شود تا هزینه ای کمتر از خانه سالمندان به خانواده تحمیل شود و دیگر اینکه سالمند در منزل خود نگهداری می شود و این برای او خوشایندتر است .

در زمینه نگهداری کودک هم وضع به همین منوال است . مهدکودک های تمام وقت هزینه های زیادی از والدین کودک دریافت می کنند و علاوه بر این احتمال ابتلاء کودک به انواع بیماریها در این مراکز وجود دارد . خصوصا در دوره شیوع کرونا شاهد بودیم که بسیاری از مهدکودکها تعطیل بودند . پرستار کودک در منزل از این نظر که کودک در محیط امن خانه و در آرامش به بازی و فعالیت می پردازد ارجحیت دارد . ضمن اینکه والدین برای بردن کودک به مهد و برگرداندن او به منزل ناچار نیستند زمان خود را تنظیم کنند و دلواپس دیر کردن شون د. البته در اینجا قصد نداریم کار سرای سالمندان و مهدکودکها را نادرست و غیر مهم جلوه دهیم بلکه خواهان آنیم که شما را با مزیت های بیشتر استخدام پرستار جهت بیمار ، پرستار سالمند و کودک در منزل آشنا کنیم . مرکز پرستاری امید نرسینگ انواع خدمات پرستاری را به شما و عزیزانتان ارائه می نماید. کافیست با این مرکز تماس بگیرید و خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایید .

اعزام پرستار حرفه ای از موسسه امید نرسینگ

موسسه پرستاری امید نرسینگ با تجربه ای چند ساله آماده ارائه خدمات پرستاری به افراد سالمند ، بیمار و کودکان می باشد . اگر بیماری دارید که حتی قادر به تحرک در تخت نیست و به مراقبت ویژه نیاز دارد می توانید از این موسسه درخواست پرستار نمایید تا با مراقبت حرفه ای پرستار در منزل بیمار شما دچار زخم بستر نشود . کلیه کارکنان موسسه پرستاری امید نرسینگ از مهارت و تجربه بالایی برخوردارند و تحت نظر کارشناسان موسسه توانبخشی فعالیت می نمایند . هدف این مجموعه رضایت شما و بهبود وضعیت سلامت عزیزان شما در منزل می باشد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها