4 سوالی که قبل از خرید زمین شوی صنعتی باید بپرسید

کد خبر: 1197378

اگر قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارید، توصیه می شود این فاکتورها را در نظر بگیرید تا خریدی به صرفه داشته باشید...

4 سوالی که قبل از خرید زمین شوی صنعتی باید بپرسید

 

 

دستگاه های نظافت صنعتی، جزو مهم ترین ابزارهایی هستند که در یک محیط صنعتی وجود دارند. دستگاه های متفاوتی از قبیل اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، جاروبرقی صنعتی، سوییپر و.. از جمله تجهیزات نظافت صنعتی کاربردی در محیط های مختلف صنعتی و تجاری هستند. اما در هنگام خرید و انتخاب این دستگاه های نظافت صنعتی باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

در ادامه با مطرح کردن 4 سوال اساسی و مهم برای شناسایی نیاز شما، به بهبود انتخاب شما برای خرید انواع دستگاه نظافت صنعتی کمک خواهیم کرد.

چرا زمین شوی های صنعتی و دستگاه های نظافتی باید جایگزین ابزارهای نظافت سنتی شوند؟

به شکل کلی سوال هایی که با چرا پرسیده می شوند برای بررسی درستی یک موضوع می توانند پاسخ های کاملی داشته باشند. بررسی اینکه چرا باید از اسکرابر یا سوییپر یا دستگاه های نظافت صنعتی به جای ابزارهای قدیمی استفاده کرد با عنوان کردن مزیت این دستگاه ها امکان پذیر است. مزایای این دستگاه ها عبارتند از:

  • اولین و شاید مهم ترین مزیت استفاده از زمین شوی صنعتی، موضوع ایمنی و بازدهی کار است. مسلما کار کردن با یک سطل و تی برای کارکنان شما بسیار زمان بر و خسته کننده است. به خصوص زمانی که فضای مدنظر شما بسیار بزرگ باشد. این کار ممکن است فشار بالایی بر روی کارکنان شما اعمال کند که اصلا موضوع جالبی نخواهد بود! حفظ ایمنی کارکنان، از مهم ترین مزیت های استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی است.

انواع دستگاه نظافت صنعتی

  • حفظ ایمنی مشتریان شما از دیگر مزیت هایی است که استفاده از دستگاه اسکرابر برای شما به ارمغان می آورد. همانطور که شاید بدانید، این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که بلافاصله بعد از شست و شوی کف زمین، با استفاده از تی؛ اقدام به خشک کردن زمین می کنند. همین موضوع باعث می شود تا هیچ گونه رگه آبی بر روی زمین باقی نماند تا مشتریان شما از سُر خوردن بر روی زمین در امان بمانند. این موضوع در مراکز خرید، واحدهای تجاری پر رفت و آمد، فرودگاه ها، رستوران، هتل‌ها و... نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.
  • بهینه سازی انرژی از دیگر فاکتورهایی است که توجه به آن باعث می شود تا استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند: جاروبرقی صنعتی و... را در برنامه خود قرار دهید. استفاده از این دستگاه ها سرعت نظافت یک محیط را تا 30 برابر گاها افزایش می دهد. این موضوع باعث می شود علاوه بر صرفه جویی در هزینه؛ از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری شود.
  • اگر قصد دارید تا دوباره کاری را در فرآیند نظافت محیط حذف کنید پیشنهاد می شود تا از دستگاه های زمین شوی صنعتی یا سوییپر ها استفاده کنید. بازدهی کارکنان شما همیشه یکسان نیست و احتمال خسته شدن آنها وجود دارد. همین موضوع باعث می شود تا گاها در مناطقی نیاز به دوباره کاری داشته باشید. اما اسکرابر صنعتی همیشه بازدهی یکسانی دارد و با شست و شوی کف زمین با آب و مواد شوینده، همواره کیفیتی عالی را به شما ارائه خواهد کرد.
  • موضوع سرمایه گذاری بحث دیگری است که استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی را برای یک کسب و کار را به یک مزیت تبدیل می کند. توجه داشته باشید که گرچه قیمت خرید این دستگاه نسبت به استخدام نیروی انسانی بالاتر باشد اما در واقع با خرید این دستگاه ها، شما برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده اید. به همین جهت توصیه می شود اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید حتما برای آینده کسب و کار خود از دستگاه هایی با کیفیت بالا استفاده کنید. فروشگاه هایی مانند آوین صنعت ماندگار و... می توانند کمک زیادی کنند.

شماره تماس دپارتمان فروش شرکت آوین صنعت ماندگار (ارائه دهنده انواع تجهیزات نظافت صنعتی):  44140005-021

  • هزینه؛ مهم ترین بحث در یک کسب و کار است. گاها خرید یک زمین شوی صنعتی و استخدام یک نیرو، بازدهی ای به اندازه 6 نیرو برای شما خواهد داشت. اگر به این موضوع اطمینان ندارید تنها کافیست عملکرد این دستگاه های نظافتی را مشاهده کنید.

خرید دستگاه های نظافت صنعتی

کدام مدل از دستگاه های اسکرابر برای کسب و کار شما مناسب است؟

همانطور که میدانید این دستگاه از نظر کاربری در دو نوع اسکرابر دستی و سرنشین دار طراحی می شوند.

برای پاسخ به این سوال تنها کافیست به این سوال پاسخ دهید: در کجا می خواهید از این دستگاه ها استفاده کنید؟

اسکرابر خودرویی برای فضاهای باز و بسیار بزرگ بهترین گزینه خرید شما خواهد بود. این دستگاه ها مخزن بالاتر و اندازه برس بالاتری نسبت به اسکرابر دستی دارند. در نتیجه برای فضاهای بسیار بزرگ ساخته شده اند. بنابراین برای یک انبار، کارخانه، سالن ورزشی، هتل ها و.. می توانید اسکرابر سرنشین دار خریداری کنید.

زمین شوی صنعتی دستی گزینه ای است که برای فضاهای بسته و کوچک و نظافت گوشه و کنارها ساخته شده است. اگر قصد تمیز کردن راهروها را دارید قطعا استفاده از اسکرابرهای خودرویی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. مکان هایی مانند: بیمارستان ها، رستوران ها و... گزینه ای مناسب هستند.  

آیا کسب و کار من آنقدر بزرگ است که به زمین شوی صنعتی نیاز پیدا کند؟

بازگشت سرمایه همواره برای یک کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

شاید بارها به فکر خرید زمین شوی صنعتی بوده باشید اما زمانی که مقایسه بین هزینه های خرید اسکرابر و استفاده از نیروهای انسانی را انجام دادید، از خرید آن منصرف شده اید.

برای اثبات اینکه کدام گزینه برای بازگشت سرمایه شما بهتر خواهد بود، می توانید به خرید خانه در مقابل اجاره کردن آن فکر کنید. همانطور که همه میدانیم قطعا خرید خانه برای سال های آینده بازگشت سرمایه بسیار بیشتری برای ما خواهد داشت در صورتی که گزینه اجاره آن، مسلما اینطور نیست. در ادامه با بررسی فاکتورهای بیشتری نسبت به بررسی این موضوع می پردازیم.

  • بازدهی؛ این موضوع معیاری مهم در بحث بازگشت سرمایه در مقایسه استفاده از زمین شوی صنعتی و استفاده از گروه های نظافتی است. با ارائه اعداد ارقام می توان بازدهی این گزینه را روشن تر کرد. به گزارش فردا نیوز و به نقل از آوین صنعت، میانگین عملکرد هر فرد برای نظافت و شست و شوی زمین حداکثر 300 متر مربع در ساعت، با استفاده از تی و سطل آب است. این در حالی است که سرعت نظافت یک دستگاه اسکرابر به 11 هزار متر مربع در ساعت نیز هم میرسد. تنها با نگاهی به این اعداد و هزینه هایی اقتصادی و زمانی که در آینده برای نظافت خود خواهید داشت، می توانید تصمیم گیری درستی داشته باشید.

دستگاه اسکرابر صنعتی

  • نظافت محیط های شلوغ؛ برای محیط هایی که دائما در معرض آلودگی قرار دارند، نظافت در طول روز ممکن است چندین بار صورت بگیرید. این دوباره کاری ها مشخصا هزینه بالایی در پی خواهد داشت. در این مواقع سرعت مهم ترین فاکتوری است که باید در نظر داشته باشید و با استفاده از زمین شوی صنعتی می توانید به این نیاز خود پاسخ درستی دهید. مکان هایی مانند فرودگاه، مراکز خرید و... شامل این موارد هستند.
  • آلاینده های سخت؛ برخی از آلاینده ها در برخی از مکان ها ممکن است به زمان زیادی برای از بین بردن از شما بگیرند. آلودگی های سختی مانند چربی‌ها، گریس، چسب و... در برخی کارخانه ها از مواردی هستند که تنها با استفاده از یک تی و سطل قابل پاک شدن نیستند. در حالی که یک دستگاه زمین شوی صنعتی با استفاده از برس های مخصوص به راحتی این آلاینده ها را از بین می برد.
  • در یک رستوران یا یک مرکز خرید داشتن محیطی همواره تمیز از معیارهای مهمی برای برندینگ محسوب می شود. این دستگاه های کف شوی کمک می کنند تا همواره کفپوش شما براق و تمیز بماند. در اولین استفاده خود از این دستگاه ها متوجه می شوید که تفاوت این دستگاه ها با نظافت سنتی و قدیمی چگونه است و چرا اصرار به جایگزینی روش های سنتی داریم.

 

از کجا می توانم کف شوی صنعتی باکیفیت خریداری کنم؟

موضوع آخری که در خرید یک زمین شوی صنعتی برای شما دارای اهمیت می باشد، بحث کیفیت دستگاه است. مسلما شما برای سرمایه گذاری صحیح نیاز دارید که دستگاهی را خریداری کنید که دائما دچار خرابی نشود و کیفیت بالایی داشته باشد. متاسفانه در سال های اخیر برندهای متفرقه زیادی از اسکرابر و سوییپر وارد ایران شده اند که نه از لحاظ مالی و نه از لحاظ کیفیت، مقرون به صرفه نیستند.

پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری برای خرید دستگاه های نظافت صنعتی حتما تحقیقات خود را کامل کنید تا در آینده دچار ضرور و زیان نشوید.

شرکت هایی مانند آوین صنعت ماندگار با سابقه بلند مدت در زمینه ارائه انواع دستگاه های نظافت صنعتی می توانند کمک زیادی کنند. دریافت مشاوره قبل از خرید می تواند تصمیم گیری شما را بهتر کند.

برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی و حضوری می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

دپارتمان فروش آوین صنعت ماندگار: 44140005-021

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها