جدیدترین روش برای کاشت مو بر اساس متد دنیا

کد خبر: 1197379
جدیدترین روش برای کاشت مو بر اساس متد دنیا

 

پرطرفدارترین روش کاشت مو چیست؟

امروزه کلینیک های بسیار متعددی در زمینه کاشت مو فعالیت می کنند. بدون شک یکی از بهترین این کلینیک ها را کلینیک پیش روی تان شکل داده است. همکاران ما در کلینیک بیرانوند تجربه ی زیادی را در خصوص کاشت مو دارند. همچنین کاشت مو در این کلینیک توسط پزشک های حاذق صورت می گیرد. بنابراین بدون داشتن هرگونه دغدغه ای با ما در تماس بوده و وقت قبلی مدنظرتان را رزرو کنید. متخصصان ما سعی دارند تا از جدیدترین روش های کاشت مو استفاده نموده و خدمات بی نظیری را برای بیماران خود ارائه دهند.

این را هم در نظر بگیرید که روش های بسیار مدرن و جدیدی برای کاشت در ایران وجود دارد. یکی از مهم ترین این روش ها کاشت میکروگرافت است. جالب است بدانید در روش مذکور تمامی مراحل مربوط به برداشت و کاشت فولیکول به کمک دستگاه های مختلف انجام می شود. یکی از مهمترین ویژگی های روش ذکر شده کاشت مو با تراکم بالا می باشد. همچنین به کمک روش مذکور می توان کاشت مو را با ضعیف ترین بانک مو انجام داد. در حال حاضر روش میکروگرافت یکی از جدیدترین روش های کاشت در جهان و ایران می باشد.

همچنین هزینه های مربوط به کاشت مذکور در مقایسه با سایر روش های کاشت مو نیز کمی بالا می باشد. پیازچه های مو در روش کاشت میکروگرافت از سرعت رشد بالایی برخوردارند. بنابراین افراد می توانند در زمان بسیار کوتاهی به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنند. در ادامه مطالب نیز سعی داریم تا در مورد مهمترین عوارض مربوط به کاشت و هزینه های کاشت مو توضیحات مفصلی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

معایب مربوط به کاشت مو چیست؟

همانطور که در قسمت قبلی مقاله نیز اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد به خصوص آقایان به دنبال کاشت مو هستند. البته توصیه می گردد که قبل از انجام هرگونه اقدامی در خصوص کاشت، راجع به عوارض آن اطلاعاتی را به دست آورید. چرا که در این صورت می توانید با آگاهی بالاتری اقدام به کاشت مو نمایید. از سوی دیگر هر یک از روش های کاشت، یکسری از مهمترین عوارض را به خود اختصاص داده اند. بارزترین عوارض مربوط به کاشت مو عبارتند از:

-         متورم شدن دور چشم و پیشانی: یکی از مهمترین و رایج ترین عوارض مربوط به کاشت مو با روش های fut و فیو را تورم مربوط به دور چشم و پیشانی شکل داده است. سرم تزریق شده در حین عمل جراحی اصلی ترین دلیل بروز تورم در قسمت های مذکور می باشد. البته این مشکل بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت.

-         پوسته پوسته شدن پوست سر: از دیگر مهمترین عوارض مربوط به روش های کاشت مو می توان به پوسته پوسته شدن پوست سر اشاره کرد. جالب است بدانید که از هر ده نفر حدود هشت نفر این عوارض را تجربه می کنند. با اینکه عوارض یاد شده بسیار ناگوار می باشد، اما بعد از اولین استحمام می توانید پوسته پوسته شدن پوست سر خود را درمان کنید. پوسته پوسته شدن پوست سر مانع از رشد فولیکول های جدید خواهد شد.

-         عفونت: بدون تردید یکی از مهمترین عوارض متعلق به کاشت مو را عفونت شکل داده است. افرادی که در کلینیک های غیر تخصصی عمل کاشت مو را انجام می دهند، بیشتر در معرض عفونت قرار می گیرند. همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی نیز به دنبال خود می تواند سبب بروز عفونت باشد.

قیمت کاشت مو در انواع روش ها

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ما و نوسانات مربوط به آن، قیمت مشخصی برای کاشت مو وجود ندارد. از طرفی کلینیک های مختلف با توجه به سابقه کاری و سابقه کاری خود، قیمت های متفاوتی برای ایمپلنت ارائه می دهند. البته می توانید برای کاشت مو با کمترین هزینه ممکن با متخصصان کلینیک پیش روی خود تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. از طرفی عوامل مختلفی در هزینه کاشت نقش دارند.

همچنین می توانید با توجه به توان مالی خود بکارید. مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کاشت عبارتند از: بررسی الگوی ریزش مو، روش انتخابی برای کاشت، دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک و بیمارستان، هزینه های مختلف آزمایشات، تعداد گرافت های مورد نیاز، مدت زمان کاشت. جراحی و هزینه های خرید دارو و مسکن.

آیا کاشت مو دردآور خواهد بود؟

درد ناشی از کاشت مو مربوط به فرآیند برداشت و کاشت فولیکول های جدید است. البته در طی عمل ذکر شده پزشک از بی حس کننده موضعی استفاده خواهد کرد. بنابراین در هنگام برداشت و کاشت فولیکول ها هیچ دردی نخواهید داشت. اما پس از چند ساعت و از بین رفتن بیهوشی، درد خفیفی در ناحیه بانک مو و محل کاشت احساس می شود. در چنین مواقعی بهتر است بلافاصله از مسکن های تجویز شده استفاده شود.

 

البته در نظر داشته باشید که بعد از چند روز هیچ دردی در ناحیه جراحی احساس نخواهید کرد. بسیاری از افراد به دلیل درد ناشی از کاشت مو از انجام عمل مذکور خودداری می کنند. اما درد ناشی از کاشت بسیار خفیف است و با کمک مسکن های تجویز شده می توانید درد کاشت را تحمل کنید. البته اگر نمی توانید درد را تحمل کنید، می توانید با پزشک خود تماس بگیرید و مشکل را توضیح دهید.

 

کاشت مو محدودیت سنی دارد؟

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در کاشت مو باید در نظر گرفت، سن کاندید است. توجه داشته باشید که برای کاشت مو در افراد به خصوص در مردان محدودیت هایی وجود دارد. تغییرات در سطح هورمون ها در افراد از دلایل اصلی ریزش مو است. به همین دلیل پزشکان متخصص در این زمینه توصیه می کنند که افراد زمانی کاشت مو را انجام دهند که میزان و سطح هورمون های بدنشان به مقدار ثابتی رسیده باشد.

معمولا بهترین و مناسب ترین زمان برای انجام جراحی ذکر شده 25 سالگی تا 50 سالگی است. بنابراین افراد زیر 25 سال باید تا رسیدن زمان بهینه کاشت مو صبر کنند. در غیر این صورت نمی توانند به موهای پرپشتی که می خواهند برسند.

بدون تراشیدن موی سر می توان کاشت انجام داد؟

در دهه های گذشته، پزشکان مجبور بودند سر بیمار خود را برای کاشت مو بتراشند. این امر نارضایتی های مختلفی را در پی داشته و از جمله معایب کاشت مو بوده است. اما امروزه با توجه به پیشرفت های چشمگیر در زمینه کاشت مو، دیگر نیازی به کچلی و تراشیدن سر داوطلبان نخواهد بود. زیرا پزشکان فعال در این زمینه به خوبی می دانند که با کمک یک سری تجهیزات و ابزار به راحتی می توانند گرافت ها و فولیکول های مورد نیاز را استخراج کنند.

بنابراین می توانید بدون تراشیدن مو از خدمات کاشت مو بهره مند شوید. همچنین پزشکان توصیه می کنند به هیچ وجه موهای خود را کوتاه نکنید زیرا در این صورت می توانید با کمک موهای بلند خود جای زخم را بپوشانید و زیبایی خود را حفظ کنید.

بعد از کاشت مو کدام ویتامین ها را می توان مصرف کرد؟

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از کاشت مو، تغذیه مناسب و ایده آل است. توجه داشته باشید که بعد از کاشت یک سری غذاها را مصرف نکنید. زیرا در این صورت عوارض مربوط به عمل مذکور را تشدید خواهید کرد. پیشنهاد می شود مصرف ویتامین های مختلف را در اولویت قرار دهید. پزشکان تاکید می کنند که در طول زندگی باید به اندازه کافی از ویتامین ها استفاده کنید. زیرا تارهای مو برای رشد و تقویت ریشه خود به ویتامین های مختلفی نیاز دارند.

 

گام های مربوط به کاشت مو

متخصصان ما در این مجموعه سعی دارند تا با استفاده از تجربه و سابقه ی درخشان خود، بی نقص ترین خدمات را برای شما به ارمغان آورند. همچنین شما می توانید با سلسله مراتب مربوط به کاشت مو نیز از نزدیک آشنا شوید. چرا که در این صورت می توانید به ابهامات ذهنی خود خاتمه دهید. مهمترین مراحل مربوط به مراحل کاشت مو عبارتند از:

-         در گام اول بهتر است که نزد یکی از معتبرترین کلینیک های کاشت مو مراجعه کرده و فرم های لازم را پر کنید.

-         معاینات لازم از سوی پزشک یکی از مهمترین مراحل مربوط به کاشت مو می باشد. چرا که در این مرحله پزشک تان به این نتیجه می رسد که کدام یک از روش های کاشت مناسب برای شما می باشد.

-         انجام یکسری از آزمایش های و آمادگی های مربوط به قبل از عمل

-         فرایند مربوط به برداشت و کاشت فولیکول های جدید: مرحله ی یاد شده از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین بانک مو نیز از سوی پزشک معالج تان تعیین می شود.

-         ترخیص و استراحت تا چند روز بعد از عمل: در این مرحله بهتر است که به توصیه های پزشک خود گوش داده و استراحت کافی را داشته باشید تا بتوانید در اسرع وقت سلامتی خود را به دست آورید.

مراقبت های و دستورالعمل های بعد از عمل کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو می تواند تاثیر شگفت انگیزی در بهبود وضعیت افراد و رشد موهای آنها داشته باشد. به همین دلیل دستورالعمل های پزشک خود را به خاطر بسپارید و در صورت لزوم با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد مراقبت های بعد از کاشت به دست آورید.

مهم ترین مراقبت های مربوط به کاشت مو عبارتند از: هنگام خواب، مطمئن شوید که سرتان بالاتر از بدنتان است - به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید - به محیط های خیلی گرم نروید و برای مدتی از سونا استفاده نکنید - پیشنهاد ممکن است برای مدتی زیر دوش آب پرفشار نروید زیرا در این صورت آسیب جدی تری به فولیکول های کاشته شده وارد می شود - حتما در هنگام شستن موها از شامپوهای مناسب استفاده کنید - به مدت سه روز. پس از عمل کاشت از دستشویی رفتن خودداری کنید - حتما از داروهای تجویز شده به موقع استفاده کنید - رژیم غذایی مناسب داشته باشید و از ویتامین ها و پروتئین ها زیاد استفاده کنید.

کاشت مو مناسب برای خانم ها می باشد؟

هیچ محدودیت جنسیتی برای کاشت مو وجود ندارد. زنان نیز مانند مردان می توانند با توجه به میزان طاسی خود از روش درمانی مذکور بهره مند شوند. همچنین نتایج کاشت مو در زنان بسیار مطلوبتر از مردان است. زیرا زنان به طور طبیعی فولیکول های قوی و مقاومی دارند. همچنین توصیه می شود همیشه یک رژیم غذایی سالم را برای خود و فرزندانتان در اولویت قرار دهید.

زیرا طبق تحقیقات انجام شده استفاده از غذاهای آماده، فست فودها، استفاده از محلول ها و ژل های حالت دهنده و استفاده از شامپوهای نامناسب از مهمترین مواردی هستند که باعث ریزش مو می شوند. همچنین تا حد امکان از استرس و اضطراب دوری کنید. متأسفانه جوانان امروزی تحت فشار روحی و استرس زیادی هستند و این دلیل اصلی طاسی در جوانان امروزی است.

آیا کاشت مو دائمی است؟

یکی از مسائل مهم کاشت مو، ماندگاری روش درمانی فوق الذکر است. افرادی که می خواهند مشکل طاسی و کمبود مو را برای همیشه حل کنند می توانند از روش کاشت مو استفاده کنند. جالب است بدانید امروزه بسیاری از بازیگران مشهور دنیا نیز برای رفع ریزش مو از روش های مختلف کاشت مو استفاده می کنند. می توانید یک بار برای همیشه کاشت مو انجام دهید و با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهید.

همچنین شما می توانید جهت مشاوره رایگان به وبسایت https://kashtmoo-beyranvand.com مراجعه نمایید و با ما در ارتباط باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها