با سفر به این شهرها، تعطیلات هیجان انگیزی را تجربه کنید!

کد خبر: 1198044
با سفر به این شهرها، تعطیلات هیجان انگیزی را تجربه کنید!

 

روزهای زیبا و طولانی بهاری فرصت بسیار مناسبی برای سفر است. در روزهای آغازین سال با شرایط آب و هوایی دلپذیر و مطبوع زمان بیشتری برای گشت و گذار و بازدید از مکان های تفریحی و بناهای تاریخی دارید. سفرهای نوروزی یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات تعطیلات نوروزی هستند. اگرچه ایران دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است، اما بازدید از یک کشور خارجی و آشنایی با فرهنگ خارجی همیشه لذت دیگری دارد. از این رو سفر به خارج از کشور در نوروز همواره حامیان زیادی دارد.

پس در همین روزهای پایانی سال ، سفر خود را برنامه ریزی کنید و چمدان هایتان را ببندید و به یکی از مقاصد گردشگری زیر سفر کنید.

ترکیه

ترکیه یکی از بهترین و زیباترین کشورهای نزدیک ایران به شمار می رود و تور ترکیه جزو پرطرفدارترین مقاصد سفر برای همه ایرانیان است. با توجه به اینکه ترکیه چندین شهر توریستی با ویژگی های منحصر به فرد دارد، قبل از انتخاب مقصد باید مشخص کنید که هدف از سفرتان به چه منظور خواهد بود; برای استراحت، خرید یا گشت و گذار .

  • استانبول

سفر به بزرگترین شهر ترکیه یکی از بهترین گزینه ها برای یک سفر هیجان انگیز به خارج از کشور است. استانبول یکی از ارزان ترین و محبوب‌ترین مقاصد خارجی برای سفر در نوروز است.همچنین یکی از مهم ترین شهرهای توریستی جهان به شمار می‌آید. شرایط هوای استانبول در ایام نوروز نسبتا معتدل است. شهر استانبول در تعطیلات نوروز شاهد گردشگران کمتری نسبت به تابستان خواهد بود که می توان آن را یکی از نکات مثبت این شهر برای عید نوروز دانست. در هنگام خرید تور ارزان استانبول یکی از دغدغه اصلی مسافران کیفیت هتل و موقعیت مکانی هتل است. شما مسافرین می توانید با خیالی آسوده و با کمترین قیمت تور ترکیه را از آژانس آرزوی سفر خریداری نمائید. آژانس آرزوی سفر با توجه به تجربه و قدمت خود همواره تضمین کننده مناسب‌ترین قیمت تور بوده است.

 

  • آنتالیا

آنتالیا یکی از خوش آب و هواترین شهرهای ترکیه است. شهری ساحلی که تقریباً در تمام طول سال از آب و هوای دلنشینی برخوردار است و مکانی ایده آل برای انواع تفریحات محسوب می شود. سفر به این شهر با دیدنی های طبیعی خود یکی از سفرهای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید در تور آنتالیا برخلاف تور استانبول بیشتر وقت خود را در هتل میگذرانید در نتیجه کیفیت هتل در این سفر یکی از موارد مهم است.

2

تایلند

تایلند بدون شک یکی از سه مقصد پرطرفدار برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. طبیعت بی نظیر، جزایر شگفت انگیز و سواحل زیبا و چشم نواز، تایلند را به مقصدی محبوب در میان گردشگران تبدیل کرده است. مردم تایلند عمدتاً بودایی هستند و این موضوع بر فرهنگ این کشور به ویژه معماری آن تأثیر زیادی گذاشته است. در هر گوشه تایلند می توانید معابد بودایی و مجسمه های طلایی بودا را بیابید. من معتقدم انتخاب تور تایلند تجربه بسیار خاصی را به شما می دهد.

  • پوکت

برای کسانی که علاقمند به گذراندن اوقات خود در مکان های جدید و بازدید از سرزمین های دور هستند، رزرو تور پوکت و بازدید از جزایرخیره کننده‌ی تایلند تصمیمی فوق العاده شگفت انگیز خواهد بود. پوکت بسیاری از سواحل، کوه ها و جنگل‌های معروف دنیا را در دل خود جای داده است. جزیره پوکت به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تایلند، در طول سال به بهترین شکل ممکن پذیرای بازدیدکنندگان است.

در تور تایلند ویژه نوروز، می توانید شادترین و زیباترین روزهای سال نو را در کنار خانواده جشن بگیرید و از جاذبه های بی نظیر و منحصر به فرد این مقصد نهایت استفاده را ببرید.

  • پاتایا

تور پاتایا جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند است. پاتایا شهری مملو از سرگرمی های مختلف برای مسافران است، به ویژه مسافرانی که دوستداران ورزش های آبی هستند به این مقصد سفر می کنند. این شهر ساحلی پذیرای تمامی گروه های گردشگران اعم از زوج ها و مسافران انفرادی است و سرگرمی های لذت بخشی را برای آنها فراهم می کند.

3

روسیه

روسیه یکی از آن مقاصدی است که برای یکبار هم که شده باید به آن سفر کرد. جاذبه های گردشگری زیادی در این کشور وجود دارد از کلیساهای جامع گرفته تا جاذبه های طبیعی، روسیه می‌تواند هر گردشگری را مجذوب خود ‌کند. مسکو و سن پترزبورگ بزرگترین شهرهای روسیه هستند که بیشترین جاذبه گردشگری روسیه را در خود جای داده اند و اکثر مسافران با خرید تور ترکیبی مسکو + سن پترزبورگ از هر دو شهر بازدید می‌کنند.

شاید یکی از دغدغه‌های افراد هنگام سفر به روسیه آب و هوای این کشور در تعطیلات نوروز است. در هنگام تعطیلات نوروزی در روسیه دیگر خبری از سوز و سرمای زمستان نیست و مکان‌های دیدنی و تفریحی باز هستند و شرایط برای سفر ایده آل است. اگر می‌خواهید برای تعطیلاتی خاص خود را آماده کنید و مقصدی هیجان‌انگیز و متفاوتی را برای سفر انتخاب کنید همین حالا برای رزرو تور روسیه اقدام نمائید. آژانس آرزوی سفر مجری مستقیم تورهای روسیه با قیمت های ارزان و باورنکردنی است.شما میتوانید از طریق سایت آرزوی سفر، لیست متنوع تورهای روسیه را مشاهده نمائید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها