تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد به 10 میلیون تومان رسید

کد خبر: 1198511
تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد به 10 میلیون تومان رسید

 

 

نسل جدید تسهیلات ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، بدون ضامن و چک و سفته و به‌صورت کاملا آنلاین تا سقف ۱۰ میلیون تومان در قالب اعتبار خرید اعطا می‌شود.

 

نسل جدید تسهیلات؛ آنلاین و بدون نیاز به چک و سفته

طراحی و اجرای نسل جدید تسهیلات بانکی توسط بانک پاسارگاد، گامی بزرگ در پیشبرد فناوری‌های نوین در صنعت بانک‌داری کشور بوده است. تسهیلات بدون ضامن ، آنی و کاملا آنلاین که برای اولین بار توسط ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، تحت عنوان "حساب پشتوانه" ارائه می‌شود.

 

6

 

تسهیلات ترابانک پاسارگاد که در قالب "اعتبار خرید" به کاربران ویپاد اختصاص داده می‌شود، به‌دلیل استقبال کم‌نظیر مخاطبان، با چند تغییر جدید بهبود یافته است:

 

افزایش مبلغ تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد تا سقف 10 میلیون تومان

ویپاد، پس از درخواست‌های مکرر کاربران خود و در جهت رفع نیازهای آن‌ها، خبر داد که سقف تسهیلات آنلاین و بدون ضامن خود را از 5 میلیون، به 10 میلیون تومان افزایش داده است.

 

7

 

حذف شرط 50-50 برای تسهیلات بدون ضامن 2 تا 10 میلیون تومانی

از این پس، تسهیلات 2 تا 10 میلیونی پشتوانه بدون شرط 50-50 اعطا می‌شوند و دیگر لازم نیست که کاربر به اندازه 50% مبلغ خرید در حساب خود موجودی داشته باشد.

 

 دریافت و نصب ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

برای کسب اطلاعات بیش‌تر، کافیست به صفحه تغییرات جدید تسهیلات پشتوانه مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب و دریافت نسل جدید تسهیلات آنی، آنلاین و بدون ضامن  اقدام نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها