نکات مهم در انتخاب یک شرکت پرستاری خوب

کد خبر: 1198644
نکات مهم در انتخاب یک شرکت پرستاری خوب

 

 

 

برای همه ی ما ممکن است شرایطی ایجاد شود که نیازمند دریافت خدمات پرستاری در منزل شویم ، اما چنانچه پیش ار آن تجربه ی انتخاب یک شرکت مناسب را نداشته ایم و یا شخصی وجود نداشته باشد که از تجربیات او استفاده نماییم بدون شک اولین راهی که می تواند به راحتی لیست بلند بالایی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل را در اختیار ما قرار دهد یک جست و جوی ساده در گوگل می باشد . اما یک سوال اساسی در این زمینه مطرح می گردد که آیا می شود به راحتی به همه ی شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل اعتماد نمود  ؟! قطعا جواب شما نیز به سوال فوق همچون ما منفی می باشد ، در همین راستا ما امروز در این مطلب نکاتی را ذکر نموده ایم تا شما بتوانید همواره یک شرکت پرستاری مناسب را در هر شرایطی شناسایی و انتخاب نمایید .

پارامتر های انتخاب یک شرکت پرستاری مناسب :

شرکت های پرستاری در منزل می توانند خدمات ارزشمندی را در اختیار مددجویان خود قرار دهند ، برای مثال یک پرستار حرفه ای می تواند از سالمندان به بهترین شکل ممکن مراقبت نمایند ، به بهبود بیماران کمک کند و یک همراه ، مربی و نگهدار مناسب برای فرزندان ما باشند .  پرستاری در منزل طیف وسیعی از خدمات را شامل می شود و به دلیل حساسیت و اهمیت بالای این خدمات ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بهترین مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل را انتخاب نماییم . در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید تا به پارامتر های مهم انتخاب یک شرکت پرستاری مناسب اشاره نماییم .

برخورداری از مجوز رسمی :

بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت پرستاری خوب در منزل برخورداری از مجوز های لازم می باشد زیرا همان طور که پیش تر گفته شد شرکت های زیادی می باشند که در این زمینه فعالیت می کنند اما اکثر آن ها نه تنها دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت نمی باشند و جواز کسب ندارند ، بلکه حتی شرکت ثبت شده ای هم نیستند . در نتیجه برای اینکه شما می خواهید مراقبت از عزیز ترین شخص زندگی خود را به دست پرستار بسپارید حتما باید شخصی حرفه ای و متعهد باشد تا بتواند بهترین خدمات پرستاری در منزل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . انتخاب شرکت های دارای مجوز و با سابقه ی کاری زیاد همچون شرکت پرستاری ایرانیان طوس می توانند بهترین و بی نقص ترین خدمات پرستاری در منزل را در اختیار مشتریان خود قرار دهند .

قیمت خدمات مناسب :

بدون شک یکی دیگر از گزینه هایی که برای افراد در مبحث انتخاب شرکت پرستاری در منزل اهمیت دارد قیمت خدمات پرستاری در منزل می باشد  . قیمت های پرستاری در منزل هر ساله از سوی وزارت بهداشت به مجموعه های دارای مجوز ابلاغ می گردد و این مجموعه ها حق هیچ گونه دریافت هزینه ی اضافی را ندارند . در نتیجه با توجه به مبحث پیشین انتخاب یک مجموعه ی دارای مجوز نه تنها کیفیت کاری و تعهد پرستاران را تضمین می کند بلکه شرکت هایی دارای مجوز و ثبت شده همچون ایرانیان طوس قیمت های منصفانه و پشتبانی قوی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند . پس در انتخاب خود دقت کنید و نه فریب شرکت هایی را بخورید که خدمات بسیار ارزانی را در اختیار شما قرار می دهند و نه حتی در دام شرکت هایی که دستمزد های نجومی می گیرند بیافتید ، بلکه با شرکت های متعدد تماس حاصل فرمائید و بعد از بررسی وضعیت مجوز های مجموعه گزینه ای را انتخاب نمایید که قیمت های منصفانه ای را ارائه می دهند  .

ارائه ی خدمات متنوع پرستاری  :

یک مجموعه ی حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل باید قادر باشد به صورت حرفه ای مجموعه ی وسیعی از خدمات تضمین شده را در اختیار مددجویان خود قرار دهد ، در همین راستا ما در این مطلب قصد داریم به برخی از خدماتی که شرکت های پرستاری در منزل می توانند ارائه دهند اشاره نماییم .

۱ - ارائه ی خدمات مراقبت و پرستار سالمند در منزل

۲ - ارائه ی خدمات مراقبت و نگهداری از کودک در منزل

۳ - ارائه خدمات پرستاری از بیمار در منزل

۴ - ارائه ی خدمات اورژانس در سریع ترین حالت ممکن

۵  - ارائه ی خدمات پزشکی حرفه ای در منزل

۶ - ارائه ی خدمات همراه بیمار

۷ - انجام کلیه خدمات مربوط به پانسمان و تزریقات در منزل

۸ - ارائه ی خدمات فیزیوتراپی در منزل

و .....

 

شرکت های برتر ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل که در حوزه های متفاوتی فعالیت می کنند دارای پرسنل و پرستارانی می باشند که هر کدام جهت ارتقا سطح کیفی خدمات منحصرا در یکی از شاخه هایی که پیش تر ذکر شد فعالیت می کنند . برای مثال پرستار کودک به خوبی در زمینه ی رفتار با کودک آموزش دیده و یا همچنین پرستاری که در زمینه نگهداری از سالمند در منزل فعالیت می کند با تمام وظایف خود آشنایی دارد .

معرفی شرکت ایرانیان طوس  :

یکی از مجموعه های برتر ارائه دهنده ی کلیه خدمات پرستاری در منزل که سال هاست با یک عشق عظیم به کودکان  ، سالمندان و بیماران شروع به فعالیت نموده مجموعه ی ایرانیان طوس می باشد که در کنار تجربه ی کاری بالا ، برخورداری از مجوز های رسمی و پرسنل ماهر و توانا ، قیمت هایی منصفانه ای را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . این مجموعه خدمات متنوع پرستاری شامل پرستاری از کودک  ، سالمند ،  بیمار و ..... را با بالا ترین کیفیت و کاملا تضمین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . تنوع بالا در نوع قرارداد های این مجموعه باعث می شود شما بتوانید به راحتی و با دست باز آنچه مایل هستید را در زمینه ی پرستاری دریافت نمایید  . خدمات رسانی بیست و چهار ساعته  ، تعویض رایگان پرستار ، اعزام پرستار به سراسر ایران ، تعهد کاری بالا و ویژگی های که پیش تر ذکر شد همگی نشانگر این موضوع هستند که ایرانیان طوس می تواند یک انتخاب مناسب برای تمام کسانی باشد که به دنبال بهترین خدمات پرستاری در منزل هستند .

جمع بندی مطالب  :

با توجه به آنچه گفته شد ما باید به دلیل حساسیت بالای شغل پرستاری در منزل بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم چرا که تعویض مداوم پرستار کودک  ، سالمند و یا بیمار می تواند به روحیه ی مددجو آسیب های جدی را وارد نماید . به همین خاطر شما تا جایی که می توانید باید در  زمینه انتخاب شرکت پرستاری مناسب وسواس به خرج دهید تا پرستار و یا مراقب انتخابی شما قادر باشد از پس تمامی وظایف محول شده بر بیاید و یک ارتباط صمیمانه بر پایه ی همدلی با مددجو ایجاد کند که او بتواند تمامی نیازهایش را با پرستار خود به راحتی در میان بگذارد .

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها