برندگان خوش شانس این دوره از فروش فوری ایران خودرو چه کسانی هستند؟

کد خبر: 1199280

قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو فردا برگزار خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای حداقل دو فرزند و دارندگان خودرو‌های فرسوده از یکشنبه هفته گذشته (١٨ دی ماه) آغاز شد و مقرر بود به مدت سه روز اجرا شود، اما باتوجه به شرایط پیش آمده در روند ثبت‌نام، طی دو مرحله این مهلت تمدید شد.

در ابتدا (پیش از تمدید مهلت ثبت‌نام) مقرر شده بود که قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه هفته جاری (۲۴ دی‌ماه) برگزار شود، اما با توجه تمدید صورت گرفته برای ثبت درخواست متقاضیان، قرعه‌کشی نیز به‌تعویق افتاد.

فعالیت گروه صنعتی ایران‌خودرو و سایر نهادی‌های ذی‌ربط در احراز هویت ثبت‌نام‌کنندگان در روز دوشنبه (فردا)، پیش‌شرط انجام قرعه‌کشی در روز سه‌شنبه است؛ چرا که یک روز فرصت برای استعلام شرایط ثبت‌نام‌کنندگان و احراز هویت افراد همچون بررسی عدم پلاک انتظامی فعال، داشتن گواهی‌نامه معتبر و... برای متقاضیان عادی، داشتن حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به‌بعد به‌دنیا آمده باشد در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و استعلام فرسودگی خودروی متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده، نیاز است.

قرار است قرعه‌کشی این طرح فردا سه‌شنبه، ۲۷ دی ماه در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

منبع: رسا

 دوشنبه ۲۶ دی ماه، ۱۰ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو در بورس کالا عرضه می‌شود.ایران خودرو قیمت پایه این خودرو را ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. درصد پیش پرداخت این خودرو نیز ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده است.

در رقابت برای خرید دنا پلاس دستی سفید ۱۷ هزار نفر شرکت کرده‌اند.تا دقایقی دیگر اولین معامله این خودرو در بورس کالا انجام می‌شود

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

گفتنی است خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، نمایند.

در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

مشخصات دنا پلاس

دنا پلاس دارای موتور EF7 با حجم موتور ۱۶۴۵ / حداکثر قدرت موتور ۱۱۳ اسب بخار / حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر / استاندارد آلایندگی یورو ۵ / ترمز عقب کاسه ای / سیستم ترمز ضد قفل ( EBD و ABS ) گیربکس ۵ دنده دستی / رینگ ۱۵ اینچ فولادی / سنسور دنده عقب / دوربین دید عقب / کروز کنترل / آینه های جانبی برقی / صندلی راننده و صندلی شاگرد ۸ حرکته برقی / مالتی مدیا / فرمان هیدرولیکی / کلیدهای کنترلی روی فرمان

بورس کالا به زودی شاهد عرضه دنا پلاس در بورس کالا خواهد بود. دنا پلاس یکی از خودروهای پرطرفدار است.

جزئیات عرضه و قیمت دنا پلاس در بورس کالا را در ادامه بخوانید.

عرضه دنا پلاس در بورس کالا با حواشی زیادی همراه بوده است، از لغو عرضه تا بازگشت به بورس کالا گرفته تا افزایش ۵۰۰۰ دستگاه از این خودرو در بورس از جمله این حاشیه‌ها بوده است.

پیش از این قرار بود تعداد ۵۰۰۰ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شود که تعداد عرضه این خودرو به ۱۰ هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است.

قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است که ۱۰۰ درصد این مبلغ باید در حساب افراد موجود باشد.پیش‌بینی می‌شود این خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار در بورس کشف قیمت شود.تاریخ تحویل دنا پلاس دستی سفید در این طرح فروش ۲۷ اسفند ماه سال جاری است.

شرایط خرید خودرو

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند. خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

گفتنی است؛ خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل چهار میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، کند.

در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

قیمت پایه دنا پلاس

بر اساس بخشنامه منتشر شده شرایط فروش دنا پلاس، قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده سفید و تعداد عرضه این خودرو ۵۰۰۰ دستگاه می باشد .

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودروی دنا پلاس در این نوبت فروش ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ می باشد.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۳ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند.

هرکدملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی ازکدهای عرضه شده درتاریخ عرضه می‌باشد. خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.

مشخصات دنا پلاس

دنا پلاس دارای موتور EF7 با حجم موتور ۱۶۴۵ / حداکثر قدرت موتور ۱۱۳ اسب بخار / حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر / استاندارد آلایندگی یورو ۵ / ترمز عقب کاسه ای / سیستم ترمز ضد قفل ( EBD و ABS ) گیربکس ۵ دنده دستی / رینگ ۱۵ اینچ فولادی / سنسور دنده عقب / دوربین دید عقب / کروز کنترل / آینه های جانبی برقی / صندلی راننده و صندلی شاگرد ۸ حرکته برقی / مالتی مدیا / فرمان هیدرولیکی / کلیدهای کنترلی روی فرمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها