راهنمای گام به گام خرید و فروش ارز دیجیتال در اکسکوینو

کد خبر: 1199364
راهنمای گام به گام خرید و فروش ارز دیجیتال در اکسکوینو

 

پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمز ارزهای اکسکوینو یک شرکت ثبت شده حقوقی و زیرمجموعه‌ی هلدینگ بزرگ ارنیکا است. اکسکوینو با نام «توسعه فناوری آرین داده پیوست ایرانیان (توفاد)» اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده‌ی کیف پول امن رمزارزی در ایران است که مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری را در سال ۱۳۹۶ دریافت و فعالیت خود را در همان زمان آغاز کرده است.

 

اکسکوینو با ارائه‌ی این پلتفرم امن خدمات مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال، ریسک بلوکه شدن دارایی‌های ایرانیان در صرافی‌های خارجی را از بین برده است. بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در عین حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات کاربران هدف و تعهد این مجموعه‌ است.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق این پلتفرم مسیر آسان و سریعی در پیش دارید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا گام به گام مراحل کار، از ثبت‌نام تا خرید و فروش یک ارز دیجیتال در این پلتفرم داخلی را باهم طی کنیم.

مزایای معامله رمز ارز با صرافی اکسکوینو

پنج سال تجربه‌ی همراهی با کاربران ایرانی و گرد هم آوردن متخصصان فنی این حوزه در مجموعه‌ی اکسکوینو، مزایای رقابتی متعددی را برای این پلتفرم ایجاد کرده است:

  • حفظ بی‌قید و شرط امنیت اطلاعات و دارایی‌های کاربران
  • امکان تبادل برترین رمزارزهای دنیا (بیش از ۱۳۰ رمز ارز)
  • دارای بیشترین تعداد کیف پول از حیث تنوع شبکه بلاک‌چین
  • دسترسی سریع کاربران به سرمایه از طریق پلتفرم‌های یکپارچه‌ی مختلفت (اندروید، iOS و وب)
  • کارمزد کم و کاملا رقابتی در بین صرافی‌ها
  • ایجاد بازار معاملات رمزارزی با عنوان اکسکوینومارکت با حجم تبادل بالا
  • امکان تبادل بی‌واسطه دارایی‌ها بین کاربران ایرانی از طریق اکسکوینو
  • رابط کاربری آسان در تمامی پلتفرم‌ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته از طریق تیکت و تماس
  • و ...

2

مراحل خرید و فروش رمز ارز در اکسکوینو

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی آنلاین اکسکوینو کافی‌ست یک حساب کاربری ایجاد کرده و پس از احراز هویت نسبت به واریز ریالی و ثبت سفارش خرید رمز ارز اقدام کنید. قابلیت مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال از ویژگی‌هایی است که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا براحتی از وضعیت قیمت در بازار ارزهای دیجیتال خبردار شوند.

ثبت نام و احراز هویت

با ورود به سایت www.excoino.com در قسمت هدر سایت روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید. در این مرحله با وارد کردن شماره تماس یا آدرس ایمیل و انتخاب یک رمز عبور قوی، فرم ثبت نام تکمیل می‌شود. حالا یک کد تایید به شماره تماس ثبت شده یا ایمیل انتخابی ارسال می‌شود که باید آن را در پنجره‌ی جدیدی که باز می‌شود وارد کنید.

به همین سادگی فرآیند ثبت نام تکمیل شده و با اطلاعات ثبت شده می‌توانید وارد حساب کاربری خود در اکسکوینو شوید. دقت کنید که در مرحله ثبت نام یک کادر هم برای وارد کردن کد معرف (ریفرال) وجود دارد که درصورت داشتن معرف می‌توانید آن را تکمیل کنید تا به معرف شما یک پاداش از طرف اکسکوینو تعلق بگیرد.

احراز هویت فرآیندی‌ست که درصورت تمایل به واریز یا برداشت ریالی از طریق اکسکوینو، ملزم به طی آن هستید. با توجه به قوانین جمهوری اسلامی این مرحله در تمامی صرافی‌های ایرانی الزامی‌ست. درصورتی که صرفا قصد استفاده از خدمات مختلفی برای برداشت و واریز رمز ارز دارید نیازی به احراز هویت نیز نخواهید داشت.

3

برای احراز هویت کافیست وارد حساب کاربری شده و از داشبورد اصلی یا از بخش «تنظیمات حساب» اطلاعات فردی را وارد کرده و «تصویر احراز هویت» را بارگزاری کنید. تصویر احراز هویت تصویر چهره شماست درحالیکه یک کارت شناسایی و یک متن مشخص را در دست دارید. پس از بارگزاری کامل اطلاعات،‌ کارشناسان پشتیبانی هویت شما را تایید کرده و با شما تماس می‌گیرند.

پیشنهاد می‌کنیم برای تسریع فرآیند احراز هویت از اپلیکیشن اکسکوینو استفاده کنید.

واریز ریالی به حساب

برای خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال ابتدا باید حساب ریالی خود را شارژ کنید.

پس از احراز هویت، در پنل کاربری خود روی گزینه‌ی «واریز» کلیک کنید.

در پنجره باز شده مبلغ واریزی دلخواه را وارد کرده و یکی از درگاه‌های بانکی را انتخاب کنید.

به همین سادگی می‌توانید واریز ریالی را انجام دهید. دقت کنید که کارتی که از طریق آن واریز به حساب را انجام می‌دهید باید به نام شخص شما باشد. ضمن اینکه سقف واریز از هر کارت ۲۵ میلیون تومان در روز است و امکان ثبت ۸ کارت بانکی را در اکانت خود دارید. روش دیگری که برای واریز مبالغ بیشتر وجود دارد، واریز آفلاین است.

خرید ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اکسکوینو

برای خرید رمز ارز از پنل کاربری خود «کیف پول»‌ را انتخاب کنید.

حالا از بین رمز ارزهای نمایش داده شده، ارز دلخواه را انتخاب کرده و از بین سه گزینه‌ی نمایش داده شده برای آن (واریز، تبدیل و برداشت) گزینه تبدیل را برای «ریال» انتخاب کنید.

در پنجره نمایش داده شده مقدار ریالی خرید و ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید.

با ثبت سفارش، جزییات تراکنش برای شما نمایش داده می‌شود که درصورت تایید شدن توسط شما، ارز مورد نظر به کیف پول شما واریز می‌شود.

4

 

فروش رمز ارز در پلتفرم اکسکوینو

برای فروش هر رمز ارز در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو به بخش کیف پول خود در پنل کاربری وارد شوید.

حالا از بین گزینه‌هایی که روبروی رمز ارز مورد نظرتان نوشته شده، روی گزینه‌ی تبدیل کلیک کنید.

در پنجره نمایش داده شده مقدار دلخواه را انتخاب و ارزی که می‌خواهید در قبال فروش آن به کیف پول شما منتقل شود را انتخاب کنید.

سفارش را ثبت کنید و پس از مطالعه جزییات تراکنش، سفارش را تایید کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در پلتفرم اکسکوینومارکت

برای معامله رمز ارز ی در پلتفرم اکسکوینو مارکت لازم است تا دارایی خود را به این پلتفرم منتقل کنید. برای این کار کافیست تا از طریق دکمه «انتقال به مارکت» میزان مشخصی از دارایی خود را به این پلتفرم انتقال داده و در بستر حرفه ای مبادلات ارز دیجیتال اکسکوینومارکت، خرید و فروش های خود را با قیمت روی تابلو و با توجه به رقم مورد نظر خود انجام دهید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها